Królewska Obsługa Klienta
Królewska Obsługa Klienta
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz pracowników różnych działów, niezależnie od pełnionej funkcji, którzy pragną skuteczniej realizować cele sprzedażowe. Oferta szkoleniowa obejmuje zarówno osoby posiadające doświadczenie w sprzedaży, jak i te, które dopiero rozpoczynają karierę zawodową. Udział w szkoleniu nie wymaga wcześniejszego przygotowania merytorycznego w zakresie sprzedaży.
Usługa skierowana do uczestników programu Sądeckie Bony Szkoleniowe II
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji17-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu rozwinięcie zaawansowanych kompetencji sprzedażowych oraz umiejętności wpływania na decyzje zakupowe klientów z wykorzystaniem wiedzy z zakresu psychologii, strategii negocjacyjnych i analizy danych sprzedażowych. Uczestnicy nauczą się stosować nowoczesne narzędzia i techniki w praktyce biznesowej, planować działania sprzedażowe w ujęciu strategicznym oraz diagnozować i optymalizować procesy sprzedażowe w swoich organizacjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje i charakteryzuje potrzeby klienta | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje najczęstsze błędy i wyzwania w obsłudze klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe kompetencje pracownika obsługi klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia mocne i słabe strony w obsłudze | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Projektuje budowę pozytywnego doświadczenia zakupowego – co wspiera, a co szkodzi relacji z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Definiuje klasyczny proces sprzedaży w obsłudze klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Przygotowuje proces zakupowy wraz z identyfikacją potrzeb klienta | Kryteria weryfikacji Definiuje perspektywę klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje znaczenie pierwszego wrażenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia 6 potrzeb klienta – czego naprawdę szuka klient w kontakcie z firmą | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia potrzeby psychologiczne klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Definiuje momenty prawdy w obsłudze | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Ocenia strategie reagowania na trudne sytuacje z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia elementy marketingu sensorycznego i znaczenie punktu obsługi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I – Kompetencje i wyzwania w obsłudze klienta (12 godzin dydaktycznych)
- Wprowadzenie do szkolenia – cele, kontrakt, plan, oczekiwania
- Najczęstsze błędy i wyzwania w obsłudze klienta
- Podstawowe kompetencje pracownika obsługi klienta
- Autodiagnoza – mocne i słabe strony w obsłudze
- Budowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego – co wspiera, a co szkodzi relacji z klientem
- Klasyczny proces sprzedaży w obsłudze klienta
Dzień II – Proces zakupowy i potrzeby klienta (12 godzin dydaktycznych)
- Perspektywa klienta – jak klienci postrzegają zakup
- Znaczenie pierwszego wrażenia – jak budować zaufanie
- 6 potrzeb klienta – czego naprawdę szuka klient w kontakcie z firmą
- Potrzeby psychologiczne klienta a oferta firmy
- Momenty prawdy w obsłudze – identyfikacja i zarządzanie
- Strategie reagowania na trudne sytuacje z klientem (atak, szantaż, litość itp.)
- Elementy marketingu sensorycznego i znaczenie punktu obsługi
Warunki organizacyjne:
Grupa może liczyć maksymalnie 20 osób.
Szkolenie trwa 28 godzin edukacyjnych.
Przerwy nie wliczają się w czas prowadzonych zajęć.
Zajęcia będą odbywały się bez podziału na grupy. Przerwy nie są wliczone w czas trwania szkolenia.
Walidacja efektów uczenia się będzie realizowana w formie testu pisemnego przygotowanego przez osobę prowadzącą usługę rozwojową. Test składa się z pytań zamkniętych wraz z kluczem odpowiedzi, dlatego nie wymaga od osoby oceniającej specjalistycznych kwalifikacji w dziedzinie objętej szkoleniem. Oceny testów dokona pracownik Dostawcy Usługi zatrudniony na stanowisku menadżera, posiadający kompetencje organizacyjne, doświadczenie w zarządzaniu procesami oraz umiejętności w zakresie rzetelnej weryfikacji wyników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 moduł 1 | Prowadzący Nikodem Zegzda | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 520,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 520,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Nikodem Zegzda
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 2 500 godzin zajęć, w tym:
- prowadzenie kursów dla osób dorosłych
- prowadzenie kursów z finansowanych z KFS
- prowadzenie kursów finansowanych z funduszy UE
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe z prezentacją oraz miejscem na notatki własne.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat.
Szkolenie trwa 28 godzin edukacyjnych (45min)
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT ze zgodnie z podstawą prawną: Stosownie do treści § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień zwolnione od podatku od towarów i usług są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych, oraz świadczenie usług i dostawa towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi