MS Word poziom średnio zaawansowany
MS Word poziom średnio zaawansowany
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla osób, które chcą poszerzyć umiejętności tworzenia i formatowania dokumentów, często korzystają z edytora tekstu i pragną usprawnić oraz zautomatyzować swoją pracę. Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą podnieść jakość i skuteczność swojej pracy z dokumentami tekstowym: pracowników administracyjnych i biurowych, specjalistów ds. HR, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta potrzebujących narzędzi do przygotowywania profesjonalnych ofert, prezentacji pisemnych i komunikacji biznesowej.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego tworzenia dokumentów, projektowania i formatowania profesjonalnych dokumentów, wstawiania i formatowania tabel, elementów graficznych, wykresów.Uczestnik umie sprawnie formatować teksty, wykorzystuje style, motywy i szablony , tworzy dokumenty z elementami graficznymi (np. wykresy, obrazy, diagramy), stosuje funkcje automatyzujące pracę, jak spis treści, nagłówki, numeracja.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Dostosowuje edytor tekstu do własnych preferencji | Kryteria weryfikacji a. ustawia podstawowe opcje/preferencje dla aplikacji oraz edytowanego dokumentu b. tworzy przy pomocy edytora tekstu dokument, zapisuje go na dysku z odpowiednią nazwą c. porusza się pomiędzy otwartymi dokumentami d. modyfikuje wyświetlanie dokumentu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Tworzy i formatuje dokumenty | Kryteria weryfikacji a. wprowadza zadany tekst do dokumentu, formatuje czcionkę, formatuje akapit b. wyszukuje frazy w dokumencie, używając funkcji "Znajdź" i "Zastąp" c. kopiuje i przenosi tekst w dowolne miejsce, stosuje automatyczne dzielenie wyrazów d. korzysta z tabulatorów w przygotowaniu tabelarycznym tekstu, stosuje automatyczne wypunktowanie i numerowanie e. korzysta ze stylów przy formatowaniu tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Wstawia i formatuje, tabele, wykresy, obrazy | Kryteria weryfikacji a. tworzy w dokumencie tabelę, wstawia dane do tabeli, edytuje dane w tabeli b. formatuje tabelę, zmienia układ tabeli, wstawia obiekt graficzny w określone miejsce w dokumencie c. kopiuje, przenosi obiekt wewnątrz dokumentu lub pomiędzy dokumentami, modyfikuje wstawiony obiekt | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Przygotowuje dokumenty do druku i je drukuje | Kryteria weryfikacji a. wstawia do dokumentu podział strony b. zmienia ustawienia strony c. w nagłówku lub stopce dokumentu wstawia numery stron lub datę, lub pola systemowe d. koryguje błędy w dokumencie przy pomocy słownika e. podgląda wydruk dokumentu, drukuje dokument do pliku PDF | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 9 godzin dydaktycznych; (9 godz. dydaktycznych dziennie i dodatkowo 30 min. przerw). Na zakończenie przeprowadzony jest test weryfikujący zdobytą wiedzę.
- Formatowanie
- znaku (czcionka, rozmiar, atrybuty, efekty)
- akapitu (wyrównanie, wcięcia, odstępy)
- dokumentu (podział na strony, numerowanie i układ strony, nagłówki i stopki
- opcje formatowania podczas wklejania
- malarz formatów
- Tworzenie i modyfikacja list wypunktowanych i numerowanych
- Tabulatory: ustawianie, przesuwanie, usuwanie, zastosowanie znaków wiodących
- Tabele
- tworzenie tabeli, wypełnianie komórek, zaznaczanie fragmentów tabeli,
- dodawanie, usuwanie wierszy i kolumn, zmiana szerokości kolumn i wysokości wierszy
- pasek narzędzi Tabele i krawędzie
- obramowanie tabeli, cieniowanie komórek
- inne możliwości formatowania tabeli
- ręczne rysowanie tabel
- właściwości tabeli (położenie na stronie, otaczanie tekstem)
- Korzystanie z gotowych stylów i szablonów
- Wstawianie tekstu artystycznego
- Wykorzystanie stylów.
- Wstawianie obiektów graficznych.
- Tworzenie nagłówków i stopek.
- Układ dokumentu – na przykładzie stosowania spisu treści, sekcji, kolumn.
- Organizacja dokumentu na przykładzie odwołań, przypisów czy podpisów.
- Zabezpieczanie dokumentu.
- Przygotowanie wydruku
- Post test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Punkty 1-3 | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 przerwa | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Punkty 4-6 | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Przerwa | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Punkty 7-13 | Prowadzący Paweł Kowalczyk | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Kowalczyk
Prowadzenie zajęć z zakresu Microsoft Office, grafiki komputerowej, szkoleń informatycznych, ECDL.
Od 2004 roku nieprzerwanie prowadzenie zajęć z zakresu MS Office, grafiki komputerowej, trener ECDL, Microsoft Office. Zrealizowanych ponad 8 tysięcy godzin szkoleniowych z tego zakresu; w tym szkolenia z MS Word na różnych poziomach zaawansowania. Prowadzenie szkoleń dla odbiorców instytucjonalnych oraz wielu firm.
Aktywny egzaminator ECDL, przeprowadzonych 4 tysiące egzaminów ECDL; certyfikat ECDL Word Advanced.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej przesyłane na wskazany adres e-mail oraz udostępniane uczestnikom w trakcie szkolenia.
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- ćwiczenia
Warunki uczestnictwa
Zastosowano zwolnienie z podatku VAT dla szkoleń mających charakter kształcenia zawodowego lub służących przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników, których poziom dofinansowania ze środków publicznych wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.)
Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu rezerwacji miejsca i uzgodnienia szczegółów szkolenia.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 9 godzin dydaktycznych; (9 godz. dydaktycznych dziennie i 30 min. przerw). Na zakończenie przeprowadzony jest post-test weryfikujący zdobytą wiedzę.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Szkolenie prowadzone jest z wykorzystaniem aplikacji Zoom
2. Komputer/laptop wyposażony w głośnik, mikrofon oraz kamerę o parametrach:
- system operacyjny: Windows 10 lub nowszy, MacOS lub Linux, pakiet Office
- minimum 8GB RAM
- 10 GB wolnego miejsca na dysku
- kamera internetowa, słuchawki i mikrofon
- zalecany drugi monitor
3. Połączenie internetowe - przewodowe lub bezprzewodowe: minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego to prędkość co najmniej 5 Mbit/s
5. Dowolna przeglądarka internetowa: Edge, Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer 6. Linki do udziału w szkoleniu (ważne w czasie jego trwania szkolenia) zostaną przekazane Uczestnikom oraz Operatorom
7. W przypadku przystępowania do egzaminu w formie zdalnej Uczestnik wyraża zgodę na zainstalowanie na swoim komputerze/laptopie (wyposażonym w głośnik, mikrofon oraz kamerę), aplikacji egzaminacyjnej PTI (wg instrukcji Centrum Egzaminacyjnego)