AI w praktyce – tekst, obraz, wideo, bezpieczeństwo cyfrowe, tworzenie treści edukacyjnych, przegląd narzędzi, AI w jednym miejscu. Przykłady wykorzystania w codziennej pracy biurowej. Możliwość dofinansowania
AI w praktyce – tekst, obraz, wideo, bezpieczeństwo cyfrowe, tworzenie treści edukacyjnych, przegląd narzędzi, AI w jednym miejscu. Przykłady wykorzystania w codziennej pracy biurowej. Możliwość dofinansowania
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Kierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób:
pracujących na etacie w działach administracyjnych, biurowych, marketingowych, sprzedażowych czy analitycznych, które chcą zwiększyć swoją efektywność dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji,
wykonujących obowiązki związane z tworzeniem raportów, analizą danych, obsługą klienta, przygotowywaniem treści i prezentacji,
poszukujących nowych kompetencji zwiększających atrakcyjność na rynku pracy,
planujących rozwój zawodowy lub przebranżowienie w kierunku nowoczesnych technologii i sztucznej inteligencji,
przedsiębiorców i osób prowadzących własną działalność, którzy chcą automatyzować zadania i wprowadzać innowacje do swojej pracy,
uczniów i studentów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe i lepiej przygotować się do wejścia na rynek pracy.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu Małopolski Pociąg do Kariery
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie praktycznych umiejętności w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy i codziennych zadaniach. Uczestnicy poznają narzędzia generatywne (m.in. ChatGPT, MidJourney, ElevenLabs, HeyGen) oraz nauczą się tworzyć i analizować treści tekstowe, graficzne i multimedialne z użyciem AI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy treści tekstowe, raporty i podsumowania przy wsparciu narzędzi AI, dbając o ich poprawność i przejrzystość. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zaznacza prawidłowe elementy poprawnie przygotowanego raportu lub treści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Generuje materiały graficzne, audio i wideo z użyciem narzędzi generatywnych (MidJourney, Leonardo, ElevenLabs, HeyGen). | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera właściwe narzędzie lub metodę do przygotowania grafiki, narracji albo wideo | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia wiarygodność i jakość wyników generowanych przez AI, stosując myślenie krytyczne i analityczne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera poprawne metody sprawdzania rzetelności danych i źródeł | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązuje problemy biznesowe i analityczne z wykorzystaniem narzędzi AI, wykazując się kreatywnością i innowacyjnością | Kryteria weryfikacji Uczestnik zaznacza najbardziej adekwatne rozwiązanie problemu spośród kilku możliwości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Współpracuje w zespole i komunikuje się interpersonalnie, korzystając z nowoczesnych narzędzi wspierających pracę i prezentację treści. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera prawidłowe narzędzia lub techniki wspierające komunikację i pracę zespołową | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zostanie zrealizowana w trybie zdalnym w czasie rzeczywistym. W wymiarze 40 godzin dydaktycznych (45min). Uczestnicy przystępujący do szkolenia powinni posiadać podstawową wiedzę z zakresu obsługi komputera(przeglądarki internetowej, poczty email) w tym także arkusza kalkulacyjnego Excel.
Poniższa tabela przedstawia program usługi wraz z podziałem na bloki czasowe wyrażone w godzinach zegarowych.
Ramowy program usługi przedstawia czas realizacji szkolenia w godzinach dydaktycznych. Łącznie 32 godz. Zawiera podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne a także długość ich trwania
Zakres tematyczny | Rodzaj zajęć | Liczba godzin |
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji – podstawowe pojęcia, trendy, zastosowania | ||
Krótka historia AI i jej zastosowania w pracy biurowej | Zajęcia teoretyczne | 1 godzina |
Przegląd najważniejszych narzędzi AI dostępnych na rynku | Zajęcia teoretyczne | 1 godzina |
Jak działa uczenie maszynowe w tle ChatGPT i MidJourney – proste analogie | Zajęcia teoretyczne | 1 godzina |
Perplexity jako wsparcie w wyszukiwaniu i interpretacji danych | Zajęcia praktyczne | 2 godziny |
ChatGPT i Gemini – generowanie treści, raportów, podsumowań oraz wsparcie w codziennych zadaniach | ||
Analiza dokumentów i przygotowanie streszczenia w Gemini. | Zajęcia praktyczne | 2 godziny |
Perplexity i Gork – wyszukiwanie i analiza informacji, fact-checking | ||
Porównanie źródeł i wyszukiwanie wiarygodnych informacji w Perplexity | Zajęcia praktyczne | 2 godziny |
Analiza i porządkowanie wyników z Gork w kontekście projektu. | Zajęcia praktyczne | 2 godziny |
MidJourney i Leonardo – generowanie grafiki i wizualizacji na potrzeby pracy biurowej i marketingu | ||
Tworzenie grafik promocyjnych i ilustracji do raportów w MidJourney | Zajęcia praktyczne | 2 godziny |
Projektowanie prostych infografik w Leonardo. | Zajęcia praktyczne | 2 godziny |
ElevenLabs i HeyGen – tworzenie narracji głosowych i wideo-avatarów do prezentacji i komunikacji | ||
Generowanie głosu lektorskiego w ElevenLabs do materiału szkoleniowego | Zajęcia praktyczne | 2 godziny |
. Przygotowanie krótkiego wideo-avataru w HeyGen jako prezentacji projektu | Zajęcia praktyczne | 2 godziny |
Projekt końcowy – zastosowanie wybranych narzędzi AI w praktycznym zadaniu (analiza + treści + wizualizacja) | ||
Przygotowanie raportu z analizy danych wsparty ChatGPT i Perplexity | Zajęcia praktyczne | 3 godziny |
Uczestnicy tworzą prezentację końcową z grafiką (MidJourney/Leonardo) i wideo-avatar (HeyGen). | Zajęcia praktyczne | 3 godziny |
Cele szkolenia:
- Przygotowanie uczestników do efektywnego wykorzystywania Narzędzi AI w codziennej pracy z danymi.
- Zrozumienie procesów analizy danych oraz ich zastosowania w podejmowaniu decyzji biznesowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Krótka historia AI, przegląd narzędzi | Prowadzący Łukasz Przybyła | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Przybyła
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia uczestnik otrzymuje materiały edukacyjne w formie plików do pobrania. Które będą służyć do wykonywania ćwiczeń podczas zajęć oraz sprawdzenia nabytej wiedzy po każdym module. Uczestnik otrzyma również dostęp do testu sprawdzającego wiedzę z zakresu szkolenia. Czas trwania usługi jest to 40 godzin dydaktycznych(45 min).
Harmonogram uwzględnia przerwy w zajęciach.
Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzyma komplet materiałów oraz zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i zdobycie kompetencji. Zaświadczenie zostanie wysłane do uczestnika w wersji PDF oraz oryginały w wersji papierowej.
Szkolenie jest również kierowane do uczestników programu Zawodowa Reaktywacja. Czyli dla mieszkańców gmin Obszaru Transformacji województwa Łódzkiego.
Szkolenie kierowane także do uczestników programu Małopolski Pociąg do Kariery
Szkolenie pozwala nabyć cyfrowe kompetencje.
Warunki uczestnictwa
Zajęcia będą odbywały się w formie zdalnej. Linki z zaproszeniem do wideokonferencji wysyłane będą na adresy e-mail uczestników najpóźniej dzień przed zaplanowanymi zajęciami.
Informacje dodatkowe
Uczestnik powinien być obecny na co najmniej 80% zajęciach. W przypadku nieobecność, uczestnik powinien zgłosić ten fakt do prowadzącego w wiadomości email lub sms.
Walidacja efektów uczenia odbywa się poprzez podejście do egzaminu na zewnętrznej platformie.
Dostawca usługi zaakceptował Regulamin WUP w Krakowie dla instytucji szkoleniowych.
Usługa dostępna także dla uczestników programu z Zawodowa Reaktywacja
Zwolnione z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT oraz § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia MF
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W celu płynnego przebiegu szkolenia zalecamy uczestnikom posiadanie zainstalowanego systemu operacyjnego WIndows. Przeglądarkę internetową. Komputer powinien być także wyposażony w kamerę oraz głośniki lub słuchawki.
Szkolenie zostanie przeprowadzone za pomocą platformy ZOOM.
Zoom – wymagania sprzętowe
- Minimalne: Procesor: Jednordzeniowy 1Ghz lub wyższy, Pamięć RAM: 2Gb.
- Zalecane: Procesor: Dwurdzeniowy 2Ghz lub szybszy (Intel i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), RAM: 4 Gb
Zoom – obsługiwane systemy operacyjne
- macOS X z systemem macOS 10.9 lub nowszym
- Windows 10*
- Uwaga: Urządzenia z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- Windows 8 lub 8.1
- Windows 7
Zoom – wymagania systemowe
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, podłączane przez USB lub bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa HD – wbudowana, podłączana przez USB
Zoom – wymagania techniczne dotyczące połączenia sieciowego
- Dla wysokiej jakości wideo: 600 kb/s (przesyłanie/pobieranie)
- Tylko dla udostępniania ekranu (bez miniaturki wideo): 50-75kbps
- Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50-150kbps
Uczestnik powinien posiadać zainstalowany program MS Excel co najmniej w wersji 2010.
Linki z zaproszeniami do logowania zostaną przesłane uczestnikowi na adres e-mail dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.