Profesor Andrzej Blikle - droga do rynku. Kurs online z warsztatami o strategiach cenowych, sprzedażowych i marketingowych.
Profesor Andrzej Blikle - droga do rynku. Kurs online z warsztatami o strategiach cenowych, sprzedażowych i marketingowych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa
właściciele firm, prezesi i dyrektorzy,
dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży i marketingu,
menedżerowie wszystkich szczebli,
osoby zainteresowane strategiami cenowymi, sprzedażowymi ibudowaniem marki.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji26-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
uczestnik zna podstawowe strategie cenowe i potrafi je zastosować do wybranego segmentu rynku, rozumie mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych przez klientów, zna etapy procesu sprzedaży i potrafi wykorzystać je w praktyce, rozumie rolę brandingu w budowaniu przewagi konkurencyjnej, potrafi wskazać elementy tworzące markę-ikonę. Uczestnik uzyskuje klucz do autorskich materiałów szkoleniowych, które będzie mógł wykorzystywać w swojej działalności. Certyfikat "Specjalista ds. sprzedaży".Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna podstawowe strategie cenowe i sprzedażowe | Kryteria weryfikacji weryfikacja: test wiedzy, odpowiedzi w dyskusji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie zasady brandingu i potrafi wskazać elementy marki-ikony | Kryteria weryfikacji weryfikacja: analiza przykładów w grupach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi pracować w grupie i prowadzić debatę | Kryteria weryfikacji weryfikacja: aktywny udział w ćwiczeniach i debacie końcowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi korzystać z opracowań przygotowanych przez autora | Kryteria weryfikacji weryfikacja: analiza różnych przypadków z wykorzystaniem materiałów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFUNDACJA MY PERSONALITY SKILLS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFUNDACJA MY PERSONALITY SKILLS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Program kursu
Moduł 1: Warsztat komunikacyjny – „Z czym zaczynamy?”
Oczekiwania uczestników, zawarcie kontraktu,
Aktywne słuchanie i jego rola w relacjach biznesowych.
Moduł 2: Polityki cenowe
Cena optymalna i jej rola,
Strategie cenowe, segmentacja rynku,
Cena w kontekście reklamy i promocji,
Materiały: opracowanie tekstowe, prezentacja, arkusz Excela do analizy zysków.
Moduł 3: Sztuka sprzedaży wg Briana Tracy
Cztery dewizy i siedem etapów sprzedaży,
Budowanie zaufania – sprzedawca jako doradca,
Typy klientów i sprzedaż strategiczna,
Materiały: prezentacja, raport warsztatowy.
Moduł 4: Jak powstają firmy-ikony? (wykład + case study)
Czym jest branding, branding kulturowy i emocjonalny,
Studium wybranych marek-ikon,
Doświadczenie marki A. Blikle,
Materiały: opracowanie tekstowe i prezentacja.
Moduł 5: Z czym kończymy?
Debata końcowa w kręgu komunikacyjnym,
Podsumowanie, pytania, doświadczenia uczestników.
Ewaluacja, certyfikacja
Kurs wprowadza do autorskich materiałów stanowiących narzędzie do pracy. Jest to interaktywny warsztat umiejętności miękkich.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Warsztat komunikacyjny –„Z czym zaczynamy?” | Prowadzący prof. dr hab. Andrzej Blikle | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Polityki cenowe | Prowadzący prof. dr hab. Andrzej Blikle | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Sztuka sprzedaży | Prowadzący prof. dr hab. Andrzej Blikle | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Jak powstają firmy ikony? | Prowadzący prof. dr hab. Andrzej Blikle | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Z czym kończymy? | Prowadzący prof. dr hab. Andrzej Blikle | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Ewaluacja, certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 400,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
prof. dr hab. Andrzej Blikle
członek Academia Europaea, wykładowca uniwersytetów w Polsce, USA, Kanadzie, Danii iSzwecji,były prezes zarządu rodzinnej firmy A. Blikle Sp. z o.o., która w latach 1990–2010 rozwinęła się z jednej cukierni do ponad 20 placówek (cukiernie, kawiarnie, restauracje, sklepy delikatesowe i franczyzy), autor nagradzanej książki „Doktryna jakości”, honorowy prezes Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych oraz Centrum im. Adama Smith’a. Prof. Blikle znany jest z jakości zarządzania, turkusowych organizacji, zarządzania przez jakość, nowoczesnego przywództwa i rozwoju kompetencji menedżerskich.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kurs rozpoczyna się i kończy warsztatem komunikacyjnym. Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe
Materiały udostępniane słuchaczom [1] Andrzej Blikle, Kształtowanie polityki cenowej (opracowanie tekstowe) [2] Andrzej Blikle, Kształtowanie polityki cenowej (prezentacja ) [3] Andrzej Blikle, Czynniki zyskotwórcze (arkusz Excela do estymacji wzrostu zysku) [4] Andrzej Blikle, Sztuka sprzedaży (prezentacja, s. 18) [5] Raport z przebiegu warszatu, Materiały udostępniane słuchaczom [6] Andrzej Blikle, Budowanie marki ikony (opracowanie tekstowe) [7] Andrzej Blikle, Budowanie marki ikony (prezentacja)
Informacje dodatkowe
Autor nagradzanej książki Doktryna jakości, ekspert w zakresie zarządzania przez jakość, turkusowych organizacji i rozwoju firm rodzinnych.
- Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usług. Warunkiem uzyskania certyfikatu jest uczestnictwo w szkoleniu oraz zaliczenie testu teoretycznego
- Podczas szkolenia przewidziane są przerwy
- Materiały udostępniane słuchaczom [1] Andrzej Blikle, Kształtowanie polityki cenowej (opracowanie tekstowe, s. 36) [2] Andrzej Blikle, Kształtowanie polityki cenowej (prezentacja, s. 54) [3] Andrzej Blikle, Czynniki zyskotwórcze (arkusz Excela do estymacji wzrostu zysku) [4] Andrzej Blikle, Sztuka sprzedaży (prezentacja, s. 18) [5] Raport z przebiegu warszatu, Materiały udostępniane słuchaczom [6] Andrzej Blikle, Budowanie marki ikony (opracowanie tekstowe, s. 11) [7] Andrzej Blikle, Budowanie marki ikony (prezentacja, s. 11)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Sprzęt: komputer stacjonarny lub laptop z aktualnym systemem operacyjnym (Windows, macOS, Linux) lub urządzenie mobilne (tablet, smartfon).
- Łącze internetowe: stabilne połączenie o minimalnej prędkości 2 Mb/s (zalecane 10 Mb/s i więcej).
- Audio i wideo: działający mikrofon oraz kamera internetowa (wymagane do aktywnego udziału w ćwiczeniach i dyskusjach).
- Oprogramowanie: przeglądarka internetowa (Google Chrome, Firefox, Edge, Safari) z aktualną wersją oraz dostęp do platformy szkoleniowej (np. Zoom, MS Teams, Google Meet – link przekazywany uczestnikom przed szkoleniem).
- Dodatkowe wymagania: słuchawki z mikrofonem dla zapewnienia jakości dźwięku, możliwość korzystania z poczty e-mail i przeglądarki plików PDF.
Organizator zapewnia:
- dostęp do platformy szkoleniowej,
- wsparcie techniczne przed i w trakcie kursu,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,