Szkolenie Blender - modelowanie obiektów 3D
Szkolenie Blender - modelowanie obiektów 3D
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla osób całkowicie początkujących. Grupą docelową szkolenia są osoby, które stawiają pierwsze kroki w grafice komputerowej i ich celem jest poszerzanie kompetencji aby móc pracować na stanowiskach związanych z grafiką komputerową.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji22-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu Blender jest nauczenie uczestników obsługi programu Blender, umożliwiającego tworzenie grafiki 3D, modelowanie, renderowanie i animację. Szkolenie ma na celu rozwój umiejętności zawodowych w zakresie grafiki komputerowej oraz pozwala na zgłębienie pasji do tworzenia projektów 3D. Kurs jest przeznaczony zarówno dla profesjonalistów, jak i osób zaczynających przygodę z grafiką 3D.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi skonfigurować środowisko pracy w Blenderze, nawigować w scenie 3D oraz efektywnie zarządzać obiektami i ich hierarchią. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi dostosować interfejs Blendera do własnych potrzeb, zmieniając ustawienia okien, przestrzeni roboczych oraz preferencji myszy i klawiatury.Uczestnik płynnie nawigują w scenie 3D, pozycjonując kamerę oraz przełączając się między oknami widokowymi. Uczestnik efektywnie zaznacza, tworzy, usuwa i grupuje obiekty, zarządza ich hierarchią w scenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik opanowuje podstawowe techniki modelowania, w tym manipulowanie obiektami oraz wykorzystanie narzędzi i modyfikatorów do tworzenia siatek obiektów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przemieszczać, obracać i skalować obiekty oraz ich komponenty.Uczestnik skutecznie wykorzystuje narzędzia modelowania, takie jak Extrude, Bevel, Loop Cut oraz modyfikatory, w tym Subdivision Surface i Boolean. Uczestnik rozumie zasady modelowania i tworzy siatki obiektów, unikając błędów związanych z topologią (np. trójkąty, n-kąty). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi stworzyć realistyczne tekstury i oświetlenie, a także przygotować finalną scenę do renderowania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy materiały i tekstury przy użyciu shadera Principled BRDF, dostosowując parametry powierzchni, odbić i przezroczystości.Uczestnik poprawnie ustawia oświetlenie w scenie, stosując techniki oświetlania obiektów, grup oraz za pomocą obrazów HDR. Uczestnik efektywnie renderuje scenę, dobierając odpowiednie ustawienia kamery, rozdzielczości oraz korzystając z silników renderujących Cycles i Eevee. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Szkolenie odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
- Usługa jest prowadzona jest w trybie godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
- Koszt przerw nie jest wliczony w koszt szkolenia.
Podstawy pracy z programem
Interfejs — panele, przestrzenie robocze i okna; konfigurowanie interfejsu według własnych potrzeb i charakteru pracy
Preferencje — konfigurowanie obsługi myszy i klawiatury, skróty klawiaturowe, ustawienia systemowe i dodatki
Nawigowanie w scenie 3D — pozycjonowanie kamery i szybkie przełączanie się pomiędzy oknami widokowymi
Konfigurowanie sposobu wyświetlania obiektów w scenie 3D
Podstawy pracy z obiektami
Zaznaczanie, tworzenie, usuwanie i grupowanie obiektów
Zarządzanie hierarchią obiektów w scenie
Praca w trybie obiektu oraz w trybie edycji
Komponenty obiektu/bryły: wierzchołki, krawędzie, płaszczyzny
Podstawy modelowania
Przemieszczanie, obracanie i skalowanie obiektów oraz ich komponentów
Modelowanie za pomocą kluczowych narzędzi: Extrude, Inset, Bevel, Loop Cut, Knife
Modelowanie z użyciem kluczowych modyfikatorów: Subdivision Surface, Solidify, Mirror, Boolean, Array, Simple Deform
Zasady modelowania: budowanie siatki obiektu z czworoboków i unikanie trójkątów oraz n-kątów, kontrolowanie przebiegu pętli krawędzi
Modelowanie w symetrii
Kontrolowanie gęstości siatki obiektu
Kontrolowanie ostrości i wyoblenia krawędzi
Modelowanie w praktyce
Ogólne zasady tworzenia brył organicznych i nieorganicznych (hard surface modeling)
Łączenie fragmentów bryły o różnych przekrojach
Zasady modelowania z uwagi na poprawną topologię siatki
Retopologia — przebudowa fragmentów lub całości siatki obiektu
Wspomaganie procesu modelowania siatki obiektu narzędziami rzeźbiarskimi
Modelowanie metodą rzeźbienia
Transferowanie wyrzeźbionych szczegółów powierzchni obiektu na bryłę o poprawnej topologii
Tworzenie map UV
Ogólne zasady tworzenia mapy UV obiektu
Planowanie rozmieszczenia krawędzi rozcięcia siatki obiektu
Tworzenie jedno- i wieloelementowych map UV
Optymalizowanie mapy UV
Łączenie drobnych fragmentów mapy UV w większe obszary
Wyrównywanie krawędzi zewnętrznych mapy UV
Tworzenie wieloelementowych map UV (UDIM)
Teksturowanie
Podstawy tworzenia materiałów przy użyciu shadera Principled BRDF
Podstawy fizyki reakcji powierzchni na światło
Kontrolowanie odbić światła i odbić środowiskowych na powierzchni obiektu
Rozpraszanie odbić światła
Odbicia kątowe (anisotropic reflections)
Tworzenie powierzchni przezroczystych gładkich, „mlecznych” i zabarwionych
Tworzenie efektu penetrowania powierzchni przez światło (subsurface scattering)
Zasady tworzenia podstawowych rodzajów powierzchni: tworzywa sztuczne, metale, szkło, materia organiczna, drewno, tkaniny
Tworzenie map normalnych (normal map) i map przemieszczeń (displacement map)
Podstawy tworzenia własnych tekstur ze zdjęć
Oświetlanie
Teoria „rzeźbienia” kształtu obiektu za pomocą światła
Fotograficzne reguły oświetlania obiektów
Tworzenie wirtualnego studio — tło, podłoże, efekty atmosferyczne
Oświetlanie pojedynczych obiektów
Oświetlanie grup obiektów
Oświetlanie za pomocą lamp i płaszczyzn z materiałami emisyjnymi
Oświetlanie za pomocą obrazów HDR
Kontrolowanie zasięgu i zakresu oddziaływania świateł
Kontrolowanie parametrów światła odbitego
„Malowanie” światłem
Renderowanie
Techniczne aspekty procesu renderowania obrazu
Renderowanie z użyciem procesora i karty graficznej
Renderowanie poglądowe i finalne
Konfigurowanie parametrów kamery renderującej
Dobór rozdzielczości renderowania pod kątem przeznaczenia obrazu końcowego
Renderowanie do warstw
Renderowanie za pomocą silnika Cycles
Renderowanie za pomocą silnika Eevee (Blender 2.8)
Podstawy obróbki końcowe wyrenderowanego obrazu w programie typu Adobe Photoshop
Eksportowanie finalnego obrazu do formatu i parametrów zgodnych z jego przeznaczeniem
Przygotowanie końcowej sceny i pliku do renderowania na farmach renderujących
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 45 1. Podstawy pracy z programem | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 45 1. Podstawy pracy z programem | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 45 2. Podstawy pracy z obiektami | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 45 2. Podstawy pracy z obiektami | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 45 3. Podstawy modelowania | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 45 3. Podstawy modelowania | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 45 3. Podstawy modelowania | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 45 4. Modelowanie w praktyce | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 45 5. Tworzenie map UV | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 45 5. Tworzenie map UV | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 45 5. Tworzenie map UV | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 45 5. Tworzenie map UV | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 45 6. Teksturowanie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 45 6. Teksturowanie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 45 6. Teksturowanie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 45 6. Teksturowanie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 45 7. Oświetlanie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 45 7. Oświetlanie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 45 7. Oświetlanie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 45 7. Oświetlanie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 45 8. Renderowanie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 45 8. Renderowanie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 45 8. Renderowanie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 45 przerwa | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 45 Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Łukasz Oberlan | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 202,93 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 791,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 91,79 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 74,63 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Oberlan
Szkolenia realizowane dla takich klientów jak: LINK4 TU S.A., They.pl, x-kom sp. z o.o, Polskie Koleje Państwowe S.A., 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy, Ambasada Kanady, Ministerstwo Obrony Narodowej, Tryumf Sp. z o.o., PCC Poland Sp. z o.o., Uniwersytet Warszawski, Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o., Spyro Sp. z o.o., Adams Sp. z o.o., Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy, Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Doświadczenie szkoleniowe:
• od 2001 r. – obecnie: autor i tłumacz literatury informatycznej z dziedziny grafiki komputerowej
i fotografii cyfrowej z dorobkiem autorskim przeszło dwudziestu tytułów, w tym pięciu bestsellerów (wszystkie opublikowane nakładem Wydawnictwa Helion); jako autor odpowiedzialny za opracowanie planu książki, selekcję materiału pod kątem docelowej grupy odbiorców, opracowanie tekstu zasadniczego, ilustracji oraz materiałów pomocniczych do wykorzystania przez czytelników; współpraca z redaktorami prowadzącym, technicznym
i językowym, działem DTP oraz działem marketingu
• od 2011 r. – obecnie: Szef Działu Szkoleń Graficznych: wykładowca i konsultant z dziedziny grafiki komputerowej i fotografii cyfrowej w firmie Expose Sp. z o.o. w dziedzinie grafiki 2D: Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects, Premiere; w dziedzinie grafiki 3D: Maya, Cinema 4D, Modo, ZBrush, SketchUp, Blender
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Zaświadczenie ukończenia kursu zgodne ze wzorem MEN
- Miesięczne wspacie trenera online po szkoleniu
- Pliki w formie elektronicznej do ćwiczeń podczas szkolenia
Warunki uczestnictwa
- Płynna obsługa komputera.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
Informacje dodatkowe
Koszt usługi będzie zwolniony z podatku VAT jeśli: Usługa zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U z 2021, poz. 685 ze zm.)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Tryb online:
Szkolnie realizowane jest a pomocą aplikacji Zoom. Link umożliwiający dołączenie do szkolenia wysłany będzie na kilka dni przed startem szkolenia. Link będzie ważny przez cały okres szkolenia.
Wymagania sprzętowe:
- Komputer z dostępem do Internetu i używanego podczas szkolenia oprogramowania - Blender (darmowa aplikacja). Proszę o informację w przypadku nieposiadania programu. W takiej sytuacji zapewnimy oprogramowanie na czas trwania szkolenia poprzez udostępniony zdalny pulpit.
- Szkolenie realizowane jest angielskiej wersji oprogramowania.
- Przeglądarka internetowa (dowolna przeglądarka internetowa: Edge, Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer itp.)
- Głośniki lub słuchawki
- Opcjonalnie: drugi monitor, bądź jakikolwiek oddzielny ekran, np. TV, ekran telefonu. Na jednym ekranie wyświetlasz obraz udostępniany przez trenera, a na drugim uczestnik pracuje samodzielnie. Do wyświetlania ekranu udostępnionego przez trenera można również wykorzystać telefon lub TV.
Parametry komputera:
- minimum 1 rdzeń, Pentium 3
- 256 MB RAM
- 150 MB wolnego miejsca na dysku ;)
- karta dźwiękowa
- jedna z przeglądarek internetowych:
- IE >6
- Firefox
- Google Chrome
- Safari
Łącze internetowe
Łącze internetowe powinno posiadać szybkość min. 1 Mb/s. Łącza internetowe naszych serwerów to >10 Gb/s.