Kurs angielskiego indywidualny - poziom B2 21h - Małopolski pociąg do kariery
Kurs angielskiego indywidualny - poziom B2 21h - Małopolski pociąg do kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
- Osoby dorosłe 18+
- Osoby związane z małopolską (pracuje, uczy sie, mieszka)
- Osoby pracujące
- Osoby ubezpieczone w KRUS
Jeśli chcesz skorzystać z innych oferowanych przez nas kursów skontaktuj się z nami!
tel: 12 372 28 95
e-mail: info@mcgregor.home.pl
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji17-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie B2 zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Śledzi złożony wywód który dotyczy tematu wcześniej poznanego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu podane informacje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe znaczenie stosunkowo długie wypowiedzi i wykłady | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Przyswaja informacje zawarte w artykułach i tekstach opisujących współczesna problematykę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyciąga wnioski z czytanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa główna myśl współczesnego tekstu literackiego napisanego prozą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Bierze udział w marę swobodnej i spontanicznej rozmowie w taki sposób, ze integrację z rdzennym uzytkowieniem języka stają się naturalne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Czynnie bierze udział w rozmowie na tematy codzienne, przedstawia swoje poglądy i broni ich | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wypowiada się jasno i szczegółowo na wiele tematów dotyczących swoich zainteresowań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia swój pogląd na aktualny temat i wyjaśnia korzyści i niedogodności różnych rozwiązań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie B2 | Kryteria weryfikacji Pisze teksty jasne i szczegółowe na wiele tematów związanych ze swoimi zainteresowaniami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze listy które przekazują znaczenie jakie osobiście jest przypisywane danym wydarzeniom i doświadczeniom | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie B1+ i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia indywidualne prowadzone są w formie online. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na dążymy do tego aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B2. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do indywidualnych potrzeb kursanta. Zakres materiału jest realizowany zgodnie z przedstawionym programem, jednak tematyka poszczególnych zajęć jest dostosowana indywidualnie do czasu pracy uczestnika szkolenia. Harmonogram usługi: Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio, prezentacje, „tablica”
Ramowy program kursu:
Gramatyka
Zdania warunkowe
Czas pastsimple
Czas past continuous
Czas past perfect simple
Czas past perfect continuous
Zdania z used to
Czasy przeszłe używane w narracji
Wszystkie czasowniki nieregularne
Przyszłe formy
Zdania z will
Czasowniki modalne
can, could na uprzejmą prośbę
must vs have to
Have got to
Ought to, jako obowiązek
Need jako konieczność
needn’t kiedy nie ma obowiązku
need, needn’t have done
mustn’t jako obowiązek
Słownictwo
Zdolność i osiągnięcia,
ludzie,
wyzwania,
wydawanie i otrzymywanie instrukcji,
sport,
przyczyna i skutek,
sytuacje trudne i niebezpieczne,
klimat i pogoda,
dawanie rady,
dawanie i otrzymywanie komplementów,
zasugerować,
rozmowa o zasadach,
dzienna rutyna.
zwroty zawierające: make, face, up, as, side
Lekcje prowadzone są w systemie 90 i 45 min, w przypadku rozliczeń jedna lekcja jest brana pod uwagę również 45 min,
Podana liczba godzin zawiera rownież proces walidacji,
Podana liczba godzin zawiera tylko zajęcia praktyczne,
Przerwy nie są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 520,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 520,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Said Rasooli
Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat.
"
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie eletronicznej oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line:
www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofinansowane ze środków UE w województwie małopolskim. Zawarto umowę z WUP Kraków w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
platforma: ZOOM (https://zoom.us) minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor: Single Core 1 Ghz lub wyżej RAM:
nie dotyczy c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: 3G / 4G / LTE lub internet szerokopasmowy 800 kbps / 1.0mbps (up/down)
d) niezbędne oprogramowanie: Windows XP SP3 luv nowsze mac OS X 10.7 lub nowsze Ubuntu 12.04 lub nowsze Mint 17.1 lub nowsze Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze Oracle Linux 6.4 lub nowsze Cent OS 6.4 lub nowsze Fedora 21 lub nowsze OpenSUSE 13.2 lub nowsze ArchLinux (tylko 64-bit)
Harmonogram usługi: Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio, prezentacje, „tablica”. Dane dostępowe do konta szkolnego zostaną wysłane uczestnikowi mailowo przed rozpoczęciem usługi. Informacja o zbliżających się zajęciach wraz z linkiem do szkolenia zostanie każdorazowo wysłana na maila uczestnika na godzinę przed zajęciami (przypomnienie o lekcji).