Wirtualna Asystentka / Wirtualny Asystent poziom podstawowy - szkolenie
Wirtualna Asystentka / Wirtualny Asystent poziom podstawowy - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe planujące rozpocząć pracę jako Wirtualna Asystentka/Wirtualny Asystent lub świadczyć zdalne usługi administracyjne dla firm i przedsiębiorców. Uczestnikami mogą być osoby, które:
- nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego jako Wirtualna Asystentka,
- posiadają minimum podstawowe umiejętności obsługi komputera oraz Internetu,
- wykazują zainteresowanie pracą zdalną, organizacją zadań, obsługą klienta lub tworzeniem treści online.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi11
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Wirtualna Asystentka / Wirtualny Asystent – poziom podstawowy” przygotowuje do samodzielnego świadczenia usług zdalnego wsparcia administracyjnego, organizacyjnego i komunikacyjnego, w tym do formułowania oferty, wyceny usług, doboru narzędzi oraz pozyskiwania pierwszych klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zadania i obowiązki Wirtualnej Asystentki. | Kryteria weryfikacji Definiuje zakres zadań i odpowiedzialności WA. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia kluczowe obszary wsparcia świadczonego przez WA. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia podstawowe narzędzia pracy Wirtualnej Asystentki. | Kryteria weryfikacji Wskazuje funkcje i zastosowania narzędzi takich jak Zoom, Trello, Google Workspace. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sposoby użycia narzędzi w pracy z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje ofertę usług Wirtualnej Asystentki. | Kryteria weryfikacji Projektuje zakres oferowanych usług z uwzględnieniem własnych kompetencji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Projektuje zakres oferty do potrzeb potencjalnych klientów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Planuje działania promujące swoje usługi. | Kryteria weryfikacji Projektuje plan promocji w wybranych kanałach (np. Facebook, LinkedIn). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby prezentacji oferty w grupach i podczas networkingu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Komunikuje się z klientem w sposób dostosowany do kanału i sytuacji. | Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie formy kontaktu w zależności od sytuacji (e-mail, komunikator, spotkanie online). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia sposób komunikacji z klientem w przykładowych sytuacjach. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Podejmuje działania zmierzające do rozwoju relacji zawodowych. | Kryteria weryfikacji Omawia sposoby budowania relacji z klientami online. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Wskazuje działania wspierające rozwój współpracy długofalowej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki do osiągnięcia celu:
Szkolenie ma na celu przygotowanie do samodzielnego świadczenia usług zdalnego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego jako Wirtualna Asystentka. Dla osiągnięcia celu edukacyjnego uczestnicy muszą posiadać wstępnie dobrą znajomością obsługi komputera oraz aplikacji biurowych.
Zakres tematyczny:
Dzień 1:
- Kim Jest Wirtualna Asystentka? (1,5 godz.)
- Definicja roli WA i kluczowe obszary wsparcia.
- Kompetencje potrzebne do sukcesu w roli WA.
Przerwa 15 minut
- Narzędzia Używane w Pracy Wirtualnej Asystentki (1,5 godz.)
- Podstawowe narzędzia: Zoom, Trello, Google Workspace, Google Meet
- Zarządzanie zadaniami i komunikacja z klientami.
Przerwa 15 minut
- Kreowanie Oferty Usług Wirtualnej Asystentki (1,5 godz.)
- Jakie usługi oferuje WA?
- Usługi administracyjne, zarządzanie social media, obsługa klienta, wsparcie sprzedażowe – omówienie najważniejszych kompetencji.
- Jak dostosować ofertę do potrzeb klienta.
Dzień 2:
- Wycena Usług i Analiza Umiejętności (1,5 godz.)
- Jak ocenić swoje umiejętności i dostosować je do rynku.
- Analiza mocnych stron w ofercie WA.
- Podstawy wyceny usług: stawki godzinowe i projektowe.
Przerwa 15 minut
- Podstawowe Metody Pozyskiwania Klientów (1,5 godz.)
- Promocja usług w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn).
- Networking – grupy na Facebooku, fora tematyczne, konferencje.
- Budowanie portfolio i strony internetowej – najważniejsze zasady.
Przerwa 15 minut
- Gdzie Szukać Pierwszych Zleceń? (1,5 godz.)
- Grupy na Facebooku jako platformy pozyskiwania klientów.
- Jak komunikować swoją ofertę w grupach tematycznych.
- Budowanie relacji online z klientami.
Warunki organizacyjne:
- Liczba godzin zajęć: zajęcia teoretyczne 4,5 h, Zajęcia praktyczne: 4,5 h, w czas szkolenia wliczone są cztery przerwy o łącznym czasie trwania 1 h + walidacja i podsumowanie 1h.
- Maksymalna ilość osób: grupa do 15 uczestników.
- W czas usługi wliczony jest czas przerw.
- Walidacja efektów uczenia się następuje po zakończeniu zajęć w ostatnim dniu realizacji zajęć.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Kim Jest Wirtualna Asystentka? - rozmowa na żywo | Prowadzący Ela Wolińska | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Przerwa | Prowadzący Ela Wolińska | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Narzędzia Używane w Pracy Wirtualnej Asystentki - rozmowa na żywo | Prowadzący Ela Wolińska | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Przerwa | Prowadzący Ela Wolińska | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Kreowanie Oferty Usług Wirtualnej Asystentki - rozmowa na żywo | Prowadzący Ela Wolińska | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Wycena Usług i Analiza Umiejętności - rozmowa na żywo | Prowadzący Ela Wolińska | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Przerwa | Prowadzący Ela Wolińska | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Podstawowe Metody Pozyskiwania Klientów i Budowania Marki osobistej - rozmowa na żywo | Prowadzący Ela Wolińska | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Przerwa | Prowadzący Ela Wolińska | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Gdzie Szukać Pierwszych Zleceń? - rozmowa na żywo | Prowadzący Ela Wolińska | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 227,27 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 227,27 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ela Wolińska
Prowadząca posiada doświadczenie zdobyte w ostatnich 5 latach, tj. czynnie pracuje jako osoba szkoląca i posiada aktualne kwalifikacje nabyte w ciągu ostatnich 5 lat.
Certyfikaty: MailerLite Fundamentals, Creative Skill for Innovation, Design Thinking, Business Master Academy, Pozyskiwanie Patnerów Eventów – Biznes i NGO, Inkubator Animacji Kultury, EDUWEB PRAKTYK (Praktyk WordPress, HTML. Photoshop, DTP), Marketing i Zarządzanie Personelem.
• Inne przebyte kursy: CMS Wordpress + HTML + CSS, DTP - Tworzenie publikacji - Adobe InDesign, Komunikacja w Biznesie, Obróbka grafiki na potrzeby publikacji – Photoshop, Techniki sprzedaży, Trudny Klient, Asertywność, Mowa ciała, Tworzenie grafiki na potrzeby publikacji - Adobe Illustrator, Tworzenie podcastów, Webinary i strategia marketingowa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnia skrypty w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
- Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art.43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług.
- Przerwy są elastyczne i dostosowane do potrzeb uczestników
- Dostawca Usług zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 28 lipca 2023 r. w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe, Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień, przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma komunikacyjna:
Szkolenie będzie prowadzone z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams – komunikatora internetowego umożliwiającego zdalną realizację spotkań edukacyjnych w czasie rzeczywistym (w formie wideokonferencji, prezentacji i pracy grupowej).
Minimalne wymagania sprzętowe:
Aby w pełni uczestniczyć w szkoleniu, Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem stacjonarnym lub laptopem (z systemem operacyjnym Windows 10 lub nowszym / macOS 10.13 lub nowszym),
- sprawną kamerą internetową oraz mikrofonem (preferowane urządzenia wbudowane lub zewnętrzne USB),
- urządzeniem umożliwiającym komfortową pracę z dokumentami online – uczestnictwo przez telefon lub tablet z systemem Android/iOS nie jest możliwe ze względu na praktyczny charakter zajęć.
Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- stabilne łącze internetowe o przepustowości co najmniej 2 Mb/s (upload) i 4 Mb/s (download),
- zalecane jest korzystanie z połączenia kablowego lub wysokiej jakości Wi-Fi,
- rekomenduje się zamknięcie innych aplikacji korzystających z Internetu (np. pobierania plików) na czas szkolenia.