KORESPONDENCJA BIZNESOWA PO ANGIELSKU - PERFECTING BUSINESS COMMUNICATION SKILLS
KORESPONDENCJA BIZNESOWA PO ANGIELSKU - PERFECTING BUSINESS COMMUNICATION SKILLS
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresujemy do:
- Specjalistów działów handlowych, eksportu – importu, działów obsługi klienta, front desk
- Specjalistów działu logistyki, zakupów, zaopatrzenia
- Asystentów/Sekretarek Prezesów, Zarządów, Dyrektorów, Menedżerów Biur Zarządów i Rad Nadzorczych
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do poznania standardów profesjonalnej korespondencji biznesowej w języku angielskimEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik używa słownictwa i odpowiednich stylów komunikacji tworząc pisemną korespondencję biznesową w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji - omawia jak pisać jasne, zwięzłe i profesjonalne e-maile- omawia jak używać odpowiedniego języka i tonu dopasowując go do kontekstu i odbiorcy - omawia jak formułować precyzyjne komunikaty w języku angielskim | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa prowadzona w języku angielskim, skierowana do osób chcących doskonalić swoją znajomość języka angielskiego w celu wykorzystania jej w pracy zawodowej
Usługa online w czasie rzeczywistym, realizowana w ramach 1 grupy szkoleniowej, bez podziału na grupy.
Uczestnik powinien posiadać komputer lub inne urządzenie z dostępem do internetu, wyposażony w kamerę, głośnik i mikrofon.
1 godzina szkolenia = 45 minut
Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi i trwają 15 minut.
WALIDACJA - test teoretyczny przeprowadzony na zakończenie szkolenia
https://effect.edu.pl/szkolenia-sprzedazowe-szkolenia-marketing/szkolenie-korespondencja-biznesowa-po-angielsku
1. Introductions, requests, enquiries
- Emails and letters that make a good impression
- Emails and letters that make a bad impression
- Introductions in emails and letters
- Greetings and opening lines in emails and letters
- Endings in emails and letters
- Making requests and enquiries in emails and letters
- Popular phrases to make polite requests
- Commas, dates and numbers in emails and letters
2. Notes and minutes
- The importance of note-taking skills
- Asking questions during a phone call
- Leaving a message after a telephone conversation
- Minutes of meeting
- The purpose of meeting minutes
3. Invitations and letters
- Writing an invitation
- Good use of reference words
- Useful phrases for invitations
- Acknowledging, accepting and declining an invitation
- Good excuse to decline an invitation
- Common, standard format for letters in English
4. Getting the tone right
- Finding the right style for emails
- More and less formal phrases
- Apologies in emails and letters
- Thanks in emails and letters
5. Making and responding to complaints
- Making complaints
- Sections of a letter/ email of complaint
- Order of the sections
- Choosing the right channel and style for complaints
- Handling complaints
- Different patterns for responding to complaints
6. Making arrangements by email
- Setting up meetings
- Confirming and changing arrangements
- Problems and misunderstandings in arrangements
- Checking understanding
- Clarifying meaning
7. Negotiating in writing
- Negotiating via email – advantages and disadvantages
- Confirming agreement
- Getting the length right in emails
- Good structure of negotiating emails
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Korespondencja biznesowa po angielsku-część I-wykład | Prowadzący Trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Korespondencja biznesowa po angielsku-przerwa | Prowadzący Trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Korespondencja biznesowa po angielsku-część II-wykład | Prowadzący Trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Korespondencja biznesowa po angielsku-przerwa | Prowadzący Trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Korespondencja biznesowa po angielsku-część III-wykład | Prowadzący Trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Korespondencja biznesowa po angielsku-przerwa | Prowadzący Trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Korespondencja biznesowa po angielsku-część IV-wykład | Prowadzący Trener Effect | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Korespondencja biznesowa po angielsku-WALIDACJA-test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 094,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 890,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 156,39 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 127,14 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Trener Effect
Wprowadzał systemy zapewniania jakości w edukacji oraz przeprowadzał i nadzorował międzynarodowe egzaminy językowe.
Ceniony przez Klientów za tworzenie bezpiecznej atmosfery sprzyjającej otwieraniu się uczestników szkoleń, coachingu i wypracowywaniu kreatywnych rozwiązań oraz inspirowaniu ich do własnego rozwoju. Pracuje w języku angielskim i polskim.
Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji, obsługi klienta, komunikacji. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako manager i specjalista językowy, 16-letnie doświadczenie jako trener, 10-letnie jako coach i mentor.
Certyfikaty:
Level 7 Certificate in Leadership Coaching and Mentoring – Chartered Management Institute
Coaching and Mentoring – Training Express
NCFE Award in Teaching and Training
Kirkpatrick Four Levels
Harrison Assessment Coach & Debriefer
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały - Pliki dokumentów przygotowanych w formacie PDF
Warunki uczestnictwa
Wymagana średnia, komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Informacje dodatkowe
Podana liczba godzin usługi dotyczy godzin lekcyjnych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z ćwiczeniami, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
Organizujemy szkolenia zamknięte, prowadzone przez ekspertów, praktyków w danej branży. Koncentrujemy się na potrzebach dobrze zdefiniowanych. Dostarczamy rozwiązania dostosowane zarówno do oczekiwań Uczestników, ich sposobu pracy, jak i specyfiki Firmy, jej kultury organizacyjnej oraz wyznaczonych celów. Skorzystaj z naszego Katalogu autorskich programów albo wspólnie wypracujmy nową ofertę szkoleniową uwzględniającą rzeczywiste potrzeby Twojej firmy.
Zapytaj o szkolenie zamknięte.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa online w czasie rzeczywistym na platformie ZOOM
Logowanie przez kliknięcie w link, który uczestnik otrzymuje drogą mailową, przed rozpoczęciem usługi (aktywny w godzinach 8.00-16.00 w dniu szkolenia)
Wymagania techniczne: komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek., kamerka, mikrofon-wbudowane lub wejście USB, słuchawki (opcjonalnie)
Wymagania sprzętowe - system operacyjny Windows 8/10/11, macOS, Linux, Chrome OS. Przeglądarka - Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera
- Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
- Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.