Szkolenie Inteligencja emocjonalna: jak skutecznie zarządzać emocjami w wielopokoleniowym zespole
Szkolenie Inteligencja emocjonalna: jak skutecznie zarządzać emocjami w wielopokoleniowym zespole
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Inteligencja emocjonalna: jak skutecznie zarządzać emocjami w wielopokoleniowym zespole" skierowane jest do:
- właścicieli i pracowników firm, w których są wielopokoleniowe zespoły
- przedsiębiorców, którzy tworzą w swojej firmie wielopokoleniowe zespoły
- osób pracujących w wielopokoleniowych zespołach
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Inteligencja emocjonalna: jak skutecznie zarządzać emocjami w wielopokoleniowym zespole" przygotowuje uczestnika do podniesienia kompetencji emocjonalnych w kontekście pracy w zespołach wielopokoleniowych poprzez rozwój inteligencji emocjonalnej, umiejętności komunikacyjnych, empatii, elastyczności oraz skutecznego zarządzania relacjami i konfliktami międzypokoleniowymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się stosuje inteligencję emocjonalną w swoim życiu zawodowym | Kryteria weryfikacji wymienia niewerbalne sygnały i odpowiednio na nie reaguje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje strategie budowania i utrzymywania zaufania w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje pięć głównych komponentów inteligencji emocjonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia pokolenia (Baby Boomers, Pokolenie X, Milenialsi, Pokolenie Z) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia techniki, które pomagają być bardziej elastycznymi emocjonalnie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie inteligencji emocjonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje techniki samoregulacji w stresujących sytuacjach | Kryteria weryfikacji charakteryzuje techniki samoregulacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia techniki zwiększające świadomość własnych emocji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się zarządza konfliktami w wielopokoleniowym zespole | Kryteria weryfikacji wymienia typowe źródła konfliktów pokoleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje techniki rozwiązywania konfliktów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje komunikację niewerbalną i aktywne słuchanie | Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie komunikacji niewerbalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia zasady dotyczące aktywnego słuchania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje sygnały niewerbalne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje adaptację i elastyczność w kontaktach z drugim człowiekiem | Kryteria weryfikacji opisuje techniki adaptacyjne w pracy z różnymi pokoleniami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje techniki zwiększania elastyczności emocjonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje strategie budowania kultury opartej na inteligencji emocjonalnej | Kryteria weryfikacji wymienia strategie budowania kultury opartej na inteligencji emocjonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje znaczenie zaufania i charakteryzuje jak je budować | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia strategie i techniki komunikacji między pokoleniami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Inteligencja emocjonalna: jak skutecznie zarządzać emocjami w wielopokoleniowym zespole" skierowane jest do:
- właścicieli i pracowników firm, w których są wielopokoleniowe zespoły
- przedsiębiorców, którzy tworzą w swojej firmie wielopokoleniowe zespoły
- osób pracujących w wielopokoleniowych zespołach
Szkolenie "Inteligencja emocjonalna: jak skutecznie zarządzać emocjami w wielopokoleniowym zespole" przygotowuje uczestnika do podniesienia kompetencji emocjonalnych w kontekście pracy w zespołach wielopokoleniowych poprzez rozwój inteligencji emocjonalnej, umiejętności komunikacyjnych, empatii, elastyczności oraz skutecznego zarządzania relacjami i konfliktami międzypokoleniowymi.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Program szkolenia:
Dzień 1 - 02.10.2025, prowadzący: Małgorzata Bukowska-Selwon
1. Wprowadzenie do Inteligencji Emocjonalnej
- Definicja i znaczenie inteligencji emocjonalnej (IE)
- Pięć głównych komponentów IE: samoświadomość, samoregulacja, motywacja, empatia, umiejętności społeczne
2. Różnice Pokoleniowe w Miejscu Pracy
- Charakterystyka różnych pokoleń (Baby Boomers, Pokolenie X, Milenialsi, Pokolenie Z)
- Wartości, oczekiwania i preferencje poszczególnych pokoleń
3. Samoświadomość i Samoregulacja
- Ćwiczenia zwiększające świadomość własnych emocji
- Techniki samoregulacji w stresujących sytuacjach
- Studium przypadków
4. Empatia i Umiejętności Społeczne
- Znaczenie empatii w pracy z wielopokoleniowym zespołem
- Ćwiczenia rozwijające umiejętności empatyczne
- Komunikacja między pokoleniami: strategie i techniki
5. Budowanie Zaufania w Wielopokoleniowym Zespole
- Znaczenie zaufania i jak je budować
- Ćwiczenia praktyczne w budowaniu zaufania
- Analiza przypadków z życia zawodowego
Dzień 2 - 06.10.2025, prowadzący: Małgorzata Bukowska-Selwon
1. Zarządzanie Konfliktami w Wielopokoleniowym Zespole
- Typowe źródła konfliktów pokoleniowych
- Techniki rozwiązywania konfliktów
- Praktyczne ćwiczenia i scenki
2. Komunikacja Niewerbalna i Aktywne Słuchanie
- Znaczenie komunikacji niewerbalnej
- Ćwiczenia z zakresu aktywnego słuchania
- Rozpoznawanie i reagowanie na sygnały niewerbalne
3. Adaptacja i Elastyczność
- Umiejętności adaptacyjne w pracy z różnymi pokoleniami
- Techniki zwiększania elastyczności emocjonalnej
4. Tworzenie Kultury Emocjonalnej w Organizacji
- Strategie budowania kultury opartej na IE
- Przykłady z najlepszych praktyk
5. Test wiedzy - walidacja
Walidacja usługi odbędzie się 06 października 2025 roku w godz. 15:15–15:30 i będzie polegała na przeprowadzeniu pisemnego testu teoretycznego jednokrotnego wyboru (ABC). Test został opracowany przez trenera prowadzącego we współpracy z walidatorem, w oparciu o zamierzone efekty usługi. Testy (w formie papierowej) zostaną rozdane uczestnikom przez trenera prowadzącego usługę.
Wyniki testu będą oceniane przez walidatora zgodnie z kluczem odpowiedzi przygotowanym przez trenera prowadzącego usługę po zakończonej usłudze rozwojowej.
Zostanie zachowania rozdzielność pomiędzy szkoleniem a walidacją usługi.
Informacje dodatkowe:
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych
- Szkolenie składa się z 16 godzin dydaktycznych
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wprowadzenie do Inteligencji Emocjonalnej | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Różnice Pokoleniowe w Miejscu Pracy | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Samoświadomość i Samoregulacja | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Empatia i Umiejętności Społeczne. Budowanie Zaufania w Wielopokoleniowym Zespole | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Zarządzanie Konfliktami w Wielopokoleniowym Zespole | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Komunikacja Niewerbalna i Aktywne Słuchanie | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Adaptacja i Elastyczność | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Tworzenie Kultury Emocjonalnej w Organizacji | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Test wiedzy - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 156,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 156,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Bukowska-Selwon
1. Realizacji szkoleń z zakresu budowania różnorodnych relacji biznesowych opartych na biznesie B2B oraz biznesie opartym na wewnętrznej strukturze organizacji i przedsiębiorczości oraz w obszarach transformacji cyfrowej organizacji i wynikającego z tego procesu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
2. Specjalizacja w budowaniu wewnętrznych motywatorów sprzedawcy jako źródło potencjału niezbędne w procesie sprzedaży.
3. Dokonywaniu audytu szkoleniowego, które są bazą do procesu ciągłego rozwoju.
4. Szkoleniach z zakresu HR w firmach.
Trener posiada doświadczenie w szkoleniach o podobnej tematyce - zrealizowanych ponad 120h szkoleniowych w ciągu ostatnich 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi