Projektowanie z wykorzystaniem AI
Projektowanie z wykorzystaniem AI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa to:
- osoby działające w branży kreatywnej
- projektanci wzornictwa przemysłowego
- graficy i ilustratorzy
- specjaliści od promocji
- przedsiębiorcy
- osoby zmieniające branżę
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu:
- Kierunek–Rozwój
- Małopolski Pociąg do Kariery
- Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do samodzielnego i efektywnego korzystania z AI w zakresie tworzenia koncepcji AI i łączenie wygenerowanej przez AI koncepcji z istniejącymi narzędziami projektowymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZAUczestnik definiuje podstawowe pojęcia i zastosowania AI w projektowaniu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie definiuje pojęcie sztucznej inteligencji, wymienia główne etapy jej rozwoju oraz wskazuje konkretne przykłady zastosowania AI w branży kreatywnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIJĘTNOŚCIUczestnik ocenia wpływ AI na procesy projektowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje obecne trendy i opisuje zmiany w workflow projektowym, wskazując zalety i ograniczenia zastosowania AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIObsługuje narzędzia LLM, takie jak ChatGPT i Gemini, w celu generowania treści tekstowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy poprawne i zoptymalizowane prompt’y prowadzące do wygenerowania adekwatnych analiz, koncepcji lub treści kreatywnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik obsługuje funkcje ChatGPT w zakresie edycji i generowania treści wizualnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik generuje grafiki lub elementy koncepcji projektowych oraz przeprowadza podstawową edycję treści wizualnych z wykorzystaniem ChatGPT. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się WIEDZAUczestnik definiuje aspekty prawne i etyczne korzystania z AI w projektowaniu | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje zagrożenia prawne, opisuje zasady ochrony danych i prawa autorskiego w kontekście pracy z AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik obsługuje narzędzia AI do projektowania produktowego, takie jak Krea | Kryteria weryfikacji Uczestnik korzysta z trybu Real-Time do przygotowania wariantów produktu i analizuje efektywność rozwiązania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik obsługuje narzędzia Vizcom do tworzenia koncepcji projektowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje funkcje Workspace i Studio do opracowania kompletnej wizji produktu lub koncepcji przestrzennej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik obsługuje narzędzia AI wspierające modelowanie 3D (np. Meshy) | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy prostą koncepcję 3D i wskazuje rolę AI w procesie modelowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa realizowana jest: w oparciu o metody aktywizujące uczestników tj. ćwiczenia, analiza przypadku .
Sposób udokumentowania obecności na usłudze rozwojowej realizowanej zdalnie w czasie rzeczywistym:
- SZKOLENIE: poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności
- WALIDACJA: sporządzenie protokołu z WALIDACJI
Usługa realizowana jest:
- w oparciu o metody aktywizujące uczestników tj. ćwiczenia, analiza przypadku, rozmowa na żywo, chat.
- w formie praktycznych ćwiczeń projektowych, umożliwia rozmowę na żywo z uczestnikami oraz współdzielenie ekranu w przypadku pomocy uczestnikom w wykonaniu określonych zadań
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych i trwa 17 godzin.
Godzina dydaktyczna to 45 minut.
Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi rozwojowej.
Walidacja jest wliczana w czas trwania usługi rozwojowej.
Liczba godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych: 2
Liczba godzin dydaktycznych zajęć praktycznych: 14
Liczba godzin dydaktyczna walidacji: 1
Liczba godzin zegarowych usługi rozwojowej: 12 godzin i 45 minut
ZAKRES TEMATYCZNY:
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji Definicja AI i jej rola w branży kreatywnej. Historia i rozwój AI w projektowaniu.
Obecne trendy i wpływ AI na procesy projektowe.
Narzędzia LLM w praktyce: ChatGPT, Google GeminiTworzenie efektywnych promptów dla tekstów, analiz i koncepcji. Zastosowanie w generowaniu treści projektowych.
Praca nad projektami wizualnymi w ChatGPT Edycja i praca na generowaniu treści wizualnych z ChatGPT. Zastosowanie edycji grafik w tworzeniu koncepcji.
Generowanie treści wizualnych: MidJourney Omówienie różnic i możliwości poszczególnych narzędzi. Ćwiczenia: tworzenie obrazów na podstawie briefów.
Przegląd rynku Przegląd narzędzi do zarządzania projektami. Przegląd narzędzi do tworzenia grafik rastrowych i wektorowych. Przegląd narzędzi do tworzenia video.
Prawo i AI w projektowaniu Aspekty prawne korzystania z narzędzi AI. Ochrona danych, prawa autorskie i etyka.
Narzędzia do projektowania produktowego: Krea Przegląd możliwości i narzędzi. Wykorzystanie trybu Real-Time w kreacji produktu.
Tworzenie koncepcji i wizji: Vizcom Przegląd możliwości i narzędzi. Wykorzystanie trybu Workspace i Studio.
Tworzenie projektu podsumowującego Projekt podsumowujący szkolenie wykorzystujący poznane narzędzia.
Modele 3D koncepcji Narzędzia AI wspierające modelowanie 3D- Meshy.
Walidacja jest prowadzona w formie w testu teoretycznego z odpowiedziami generowanymi automatycznie.
WALIDACJA PROCESU KSZTAŁCENIA odbywa się za pośrednictwem testu dostępnego online, którego wynik jest generowany automatycznie, bez udziału człowieka. Agata Łukasik koordynuje przebieg walidacji oraz odpowiada za techniczne przygotowanie uczestnika do walidacji: wysłanie wiadomości e-mail z linkiem do egzaminu i udostępnienie unikalnego kodu egzaminu uczestnikowi kursu oraz poinformowanie uczestnika o wyniku walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (ćwiczenia, analiza przypadku, rozmowa na żywo, chat) | Prowadzący Bartosz Skórski | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Narzędzia LLM w praktyce: ChatGPT, Google Gemini(ćwiczenia, analiza przypadku, rozmowa na żywo,chat) | Prowadzący Bartosz Skórski | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Praca nad projektami wizualnymi w ChatGPT (ćwiczenia, analiza przypadku, rozmowa na żywo, chat) | Prowadzący Bartosz Skórski | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Generowanie treści wizualnych: MidJourney (ćwiczenia, analiza przypadku, rozmowa na żywo, chat) | Prowadzący Bartosz Skórski | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przegląd rynku, Prawo i AI w projektowaniu (ćwiczenia, analiza przypadku, rozmowa na żywo, chat) | Prowadzący Bartosz Skórski | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Narzędzia do projektowania produktowego: Krea (ćwiczenia, analiza przypadku, rozmowa na żywo, chat) | Prowadzący Bartosz Skórski | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Tworzenie koncepcji i wizji: Vizcom (ćwiczenia, analiza przypadku, rozmowa na żywo, chat) | Prowadzący Bartosz Skórski | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Modele 3D koncepcji,Tworzenie projektu podsumowującego (ćwiczenia, analiza przypadku, chat) | Prowadzący Bartosz Skórski | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 214,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 130,24 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 105,88 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Skórski
Realizuje projekty dla firm z Polski oraz klientów ze Stanów Zjednoczonych, Australii i Chin. Oferuje szeroki zakres usług – od strategii wizualnej i projektowania produktu po kompleksowe wsparcie w rozwoju marek na rynkach międzynarodowych. Łączy wiedzę projektową z doświadczeniem w pracy zespołowej i zarządzaniu procesami kreatywnymi.
Od trzech lat intensywnie wdraża narzędzia sztucznej inteligencji, takie jak ChatGPT, MidJourney i Vizcom, które łączy w spójny i przemyślany sposób. Integruje te narzędzia w procesach kreatywnych – od generowania pomysłów, przez wizualizacje, po dopracowanie finalnych koncepcji projektowych. Dzięki tej praktycznej wiedzy prowadzi szkolenia dla podmiotów zewnętrznych oraz rozwija własne autorskie warsztaty. Przeszkolił już kilkaset osób – od projektantów po specjalistów z branży kreatywnej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma pliki ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik powinien:
- efektywnie korzystać z Internetu
- posiadać podstawowe umiejętności obsługi komputera
- logować się do aplikacji pełnym imieniem i nazwiskiem
- na początku i końcu każdego dnia szkolenia włącza kamerkę podczas trwania usługi rozwojowej
- uczestniczyć w min. 80% zajęć.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek–Rozwój
Zawarto umowę z WUP w Szczecinie w ramach Projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
Zawarto współpracę z WUP w Krakowie w ramach Projektu Małopolski Pociąg do Kariery
W przypadku przedsiębiorstw istnieje możliwość zastosowania zwolnionej stawki VAT w przypadku kiedy dana usługa kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego, jest finansowana ze środków publicznych: w co najmniej 70% Wymagamy podpisania oświadczenia przez Przedsiębiorstwo.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rekomendowane warunki techniczne:
- Własny sprzęt spełniający wymogi techniczne danego oprogramowania
- 2 monitory (jeden do komunikacji i możliwości widoku ekranu prowadzącego szkolenie, drugi do pracy własnej)
- Mikrofon, kamera, głośnik
- dostęp do Internetu: łącze stałe minimum 100 Mb/s.