Indywidualny kurs języka angielskiego - poziom A1 (zajęcia wieczorowe, czwartki)
Indywidualny kurs języka angielskiego - poziom A1 (zajęcia wieczorowe, czwartki)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Małopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Nowy start w Małopolsce z EURESEM
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany do osób, które chcą nauczyć się języka angielskiego lub posiadają podstawową wiedzę.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji01-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi26
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest opanowanie podstaw języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiających komunikację w codziennych sytuacjach. Uczestnik nauczy się porozumiewać w prostych rozmowach, zadawać pytania, udzielać odpowiedzi oraz wykorzystywać podstawowe struktury gramatyczne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant przedstawia siebie i innych, zadaje podstawowe pytania osobiste, stosuje czasownik „to be”. | Kryteria weryfikacji Kursant zna słownictwo związane z krajami i narodowościami; poprawnie używa „to be” we wszystkich osobach; zapisuje podstawowe dane osobowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kursant opowiada o rodzinie i przedmiotach codziennego użytku; zadaje pytania o ceny i liczby. | Kryteria weryfikacji Kursant stosuje zaimki dzierżawcze (my, your, his, her itd.); używa „this/that/these/those”; zna liczby 0–100; pyta o ceny i ilość; prowadzi proste dialogi zakupowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kursant opisuje miejsca, mówi co gdzie się znajduje, udzielać wskazówek. | Kryteria weryfikacji Kursant używa poprawnie „there is/are” do opisu pomieszczeń i miast; zna meble, pomieszczenia, sklepy i obiekty w mieście; stosuje przyimki miejsca; udziela prostych wskazówek dojścia do celu, | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kursant opisuje wygląd zewnętrzny i rzeczy codziennego użytku. | Kryteria weryfikacji Kursant stosuje poprawnie„have got” do opisu wyglądu; zna przymiotniki opisujące ludzi i rzeczy; zna zwroty do mówienia o godzinie; opisuje swój dzień. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kursant powiada o codziennych czynnościach, środkach transportu, jedzeniu i preferencjach. | Kryteria weryfikacji Kursant stosuje poprawnie Present Simple (I/you/we/they); opisuje rutynę dnia codziennego; używa przysłówków częstotliwości; zna słowa określające posiłki, potrawy i napoje. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kursant opisuje obowiązki domowe i umiejętności, formułuje prośby i pytania. | Kryteria weryfikacji Kursant stosuje Present Simple z he/she/it; zna czynności związane z domem; mówi o umiejętnościach za pomocą „can/can’t”; formułuje grzeczne prośby; tworzy pytania ogólne i szczegółowe w Present Simple. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kursant opowiada o wydarzeniach z przeszłości, miejscach i emocjach | Kryteria weryfikacji Kursant stosuje „was/were” i „there was/were”; zna słownictwo związane z miejscami i emocjami; opisuje sytuacje z przeszłości; zadaje pytania o wrażenia z wycieczki lub dnia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kursant mówi o zainteresowaniach, planie dnia i edukacji; wyrażać preferencje i sugestie. | Kryteria weryfikacji Kursant używa form -ing po czasownikach „like/love/hate/enjoy”; zna hobby, zainteresowania i czynności czasu wolnego; zna zaimki w funkcji dopełnienia (me, him, us itd.). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kursant mówi o planach na przyszłość i udzielać zaproszeń. | Kryteria weryfikacji Kursant stosuje „would like to” i „be going to” (twierdzenia i pytania); zaprasza i odpowiada na zaproszenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest realizowany w godzinach dydaktycznych (dzień zajęć to 2x45 minut).
Rozdział 1
- Przedstawianie się, gramatyka - to be – wprowadzenie, słownictwo – kraje oraz ćwiczenia ze słuchu, czytania i pisania, wprowadzenie alfabetu.
- Słownictwo – zawody, gramatyka – to be z He/She/It, konwersacje – zadawanie pytań o pracę za pomocą wcześniej wprowadzonego to be z He/She/It, ćwiczenia ze słuchu, czytania
- Narodowości, to be – you, we i they, ćwiczenia ze słuchu, czytania i pisania.
- Pytania, sprawdzanie i dawanie informacji i ewaluacja dotychczas poznanego materiału.
Rozdział 2
- Słownictwo – rodzina, gramatyka – wprowadzenie possessive’s – I/my, you/your, they/their, konwersacje o rodzinie, ćwiczenia ze słuchu i czytania
- Słownictwo – przedmioty codziennego użytku – book, phone, chair itp., gramatyka – this, that, these i those, ćwiczenia ze słuchu
- Zadawanie pytań o innych ludzi – What’s your name?, How old are you? Itp. (Jak się nazywasz? Ile masz lat?), słownictwo – liczby od 0 do 100, ćwiczenia ze słuchu, czytania i pisania
- Słownictwo – sklep – kupowanie rzeczy, pytania o cenę oraz ewaluacja materiału
Rozdział 3
- Słownictwo – miejsca w mieście – bank, hotel, Cinema, restaurant itp., gramatyka – there is i there are oraz rzeczowniki liczba pojedyncza i mnoga, ćwiczenia ze słuchu i czytania.
- Słownictwo – pokoje i rzeczy w domu, gramatyka – is there a/an?/ Are there any…?, ćwiczenia ze słuchu i czytania
- Słownictwo – opisywanie miejsc – big, small, cheap, expensive itp. (duży, mały, tani, drogi), stosowanie to be z przymiotnikami, ćwiczenia ze słuchu i czytania
- Wprowadzenie kierunków – go straight on, turn left, turn right itp. (idź prosto, skręć w lewo, skręć w prawo) i ewalucja.
Rozdział 4
- Słownictwo – opisywanie ludzi – wygląd zewnętrzny np. beard, blonde hair, blue eyes (broda, blond włosy, niebieskie oczy), gramatyka – have/has got, ćwiczenia ze słuchu i czytanie
- Słownictwo – przedmioty codziennego użytku, część 2 – bag, bottle of water, camera, sunglasses (torba, butelka wody, aparat, okulary), have/has got – pytania, ćwiczenia ze słuchu i czytania
- Słownictwo – popularne czasowniki, tryb rozkazujący – imperatives, dawanie porad, ćwiczenia ze słuchu i czytania.
- Wprowadzenie godzin, ćwiczenia ze słuchu i czytania. Ewaluacja.
Rozdział 5
- Słownictwo – dni tygodnia, codzienne aktywności, gramatyka – wprowadzenie Present Simple – zdania twierdzące, opisywanie swoich rutyn. Ćwiczenia z czytania, słuchania.
- Słownictwo – podróżowanie i transport, gramatyka – Present Simple – tworzenie pytań, ćwiczenia ze słuchu, czytania.
- Słownictwo – jedzenie i picie, gramatyka – Present Simple – wprowadzenie przysłówków częstotliwości, ćwiczenia z czytania i słuchania
- Słownictwo – zamawianie jedzenia, ewaluacja.
Rozdział 6
- Słownictwo – wyrażenia czasu – every day, in the morning, in the evening itp. ( każdego dnia, rano, wieczorem), present simple – wprowadzenie He/She/it, ćwiczenia ze słuchu i czytania.
- Słownictwo – czynności w domu – clean the bathroom, feed the dog, make the beds itp. (sprzątać łazienkę, karmić psa, ścielić łóżka), present simple – pytania dla He/She/it Wh-questions, ćwiczenia ze słuchu i czytania.
- Słownictwo – umiejętności – dance, fly, play football itp. (tańczyć, latać, grać w piłkę), gramatyka – wprowadzenie can i can’t, ćwiczenia ze słuchu i czytania.
- Prośby np. Can I use your phone, please? – Czy mogę użyć twojego telefonu? Itp., ewaluacja.
Rozdział 7
- Słownictwo – miejsca, lokalizacje np. a field, a hill, an Island (pole, wzgórze, wyspa), Wh-questions – kontynuacja, ćwiczenia ze słuchu i czytania.
- Słownictwo – miesiące, daty, was/were – wprowadzenie oraz there was/there were, ćwiczenia ze słuchu, czytania, mówienia.
- Słownictwo – przymiotniki cold, easy, sad, hot itp. (zimny, łatwy, smutny, gorący), was/were pytania, there was/were pytania, ćwiczenia ze słuchu, czytania.
- Słownictwo – kupowanie biletów, ewaluacja.
Rozdział 8
- Słownictwo – grupy czasownikowe, wprowadzenie Past Simple i regularnych czasowników, ćwiczenia ze słuchania, czytania, mówienia.
- Słownictwo – nieregularne czasowniki, kontynuacja Past Simple, ćwiczenia ze słuchu, czytania.
- Słownictwo – aktywności na wakacjach, past simple – pytania, ćwiczenia ze słuchu i czytania.
- Słownictwo – przywitania/pożegnania i ewaluacja.
Rozdział 9
- Słownictwo – przyimki miejsca i zaimki w funkcji dopełnienia np. me, him, her. Ćwiczenia ze słuchu, czytania.
- Słownictwo – hobby, gramatyka – like/enjoy/love/hate + czasownik z -ing. Ćwiczenia ze słuchu, czytania.
- Słownictwo związane z nauką np. fail an exam, write on the board (oblać egzamin, pisać na tablicy), gramatyka – pytania z why i because, ćwiczenia z czytania i słuchu.
- Słownictwo – wyrażanie sugestii i odpowiadanie na nie, ewaluacja
Rozdział 10
- Słownictwo – związki frazeologiczne, gramatyka – would like/love to, ćwiczenia ze słuchu, czytania.
- Słownictwo związane z imprezą, gramatyka – be going to, ćwiczenia ze słuchu, czytania.
- Słownictwo – pory roku, wyrażenia czasowe, gramatyka – going to pytania, ćwiczenia ze słuchu, czytania.
- Składanie zaproszeń i odpowiedzi na nie, ewaluacja.
Test z wynikiem generowanym automatycznie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Rozdział 1 - ćwiczenia, dialogi | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Rozdział 1 i rozdział 2 - ćwiczenia, dialogi | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Rozdział 2 i rozdział 3 - ćwiczenia, dialogi | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Rozdział 3 i rozdział 4 - ćwiczenia, dialog | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Rozdział 4 - ćwiczenia, dialogi | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Rozdział 5 - ćwiczenia, dialogi | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Rozdział 5 i rozdział 6 - ćwiczenia, dialogi | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Rozdział 6 i rozdział 7 - ćwiczenia, dialogi | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Rozdział 7 i rozdział 8 - ćwiczenia, dialogi | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Rozdział 8 - ćwiczenia, dialogi | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Rozdział 9 - ćwiczenia, dialogi | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Rozdział 9 i rozdział 10 - ćwiczenia, dialogi | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Rozdział 10 - ćwiczenia, dialogi. TEST, podsumowanie | Prowadzący Mateusz Pogorzelski | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Pogorzelski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prowadzący udostępnia przygotowane materiały niezbędne do realizacji kursu. Prowadzący udostępnia przygotowane materiały niezbędne do realizacji kursu. Do realizacji szkolenia niezbędne jest posiadanie przez Uczestnika książki Pearson Roadmap A1.
Informacje dodatkowe
Zajęcia prowadzone są na platformie MS Teams, forma zdalna w czasie rzeczywistym .
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zalecamy korzystanie z dodatkowego monitora, aby móc swobodnie wykonywać ćwiczenia wraz z trenerem.
Szkolenie będzie realizowane za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams (nie jest wymagana instalacja aplikacji). Link do spotkania można otworzyć za pomocą przeglądarki i jest aktywny podczas trwania usługi.
Do poprawnego udziału w usłudze uczestnik powinien posiadać komputer z kamerą, mikrofonem, dostępem do Internetu; szybkością pobierania i przesyłania 500 kb/s; aktualną wersje przeglądarki Microsoft Edge, Internet Explorer, Safari lub Chrome. Zalecamy posiadanie systemu operacyjnego Windows 10 oraz min. 2 GB RAM pamięci.