Obsługa klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz trudne sytuacje z klientem
Obsługa klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz trudne sytuacje z klientem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy i kadra zarządzająca przedsiębiorstw z branży hotelarskiej i gastronomicznej.
Uczestnicy szkolenia powinni posiadać podstawową wiedzę z zakresu obsługi klienta.
Usługa skierowana również do uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńInne formy kształcenia, w tym kursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do profesjonalnej obsługi klienta (w tym klienta trudnego) w obiektach hotelarskich i gastronomicznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik ma wiedzę w zakresie obsługi klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz rozwiązywania trudnych sytuacji z klientem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia zasady dot. obsługi klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz trudne sytuacje z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik ma umiejętności w zakresie obsługi klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz rozwiązywania trudnych sytuacji z klientem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje przyjęte zasady obsługi klienta w hotelarstwie i gastronomii, w tym w rozwiązywaniu trudnych sytuacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik ma świadomość wyzwań związanych z obsługą klienta w hotelarstwie i gastronomii, w tym z trudnym klientem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia wyzwania związane z obsługą klienta w hotelarstwie i gastronomii, w tym z trudnym klientem, oraz przedstawia sposoby ich rozwiązywania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa realizowana w formule godzin szkoleniowych 45 minutowych.
Osoba uczestnicząca w szkoleniu powinna posiadać podstawową wiedzę w zakresie obsługi klienta.
Program obejmuje zajęcia teoretyczne i ćwiczenia praktyczne realizowane w formie warsztatowej, gdzie uczestnicy zostaną podzieleni na mniejsze grupy 2-3-osobowe.
1. Wprowadzenie
2. Jak komunikować zasady bezpieczeństwa klientom hotelu i gastronomii:
a/ budowanie zaufania,
b/ przekazywanie jasnych i zrozumiałych informacji,
c/ empatia,
d/ przeciwdziałanie panice.
4. Jak nie dać się sprowokować klientowi, opanować własne emocje i zadbać o profesjonalny wizerunek firmy?
5. Zasady skutecznego rozwiązywania problemu bez utraty relacji z klientem.
6.Reakcja na napastliwe słowa, krytykę i nieuzasadnione roszczenia klienta hotelowego – case study, odgrywanie ról.
7. Reakcja na napastliwe słowa, krytykę i nieuzasadnione roszczenia klienta gastronomii – case study, odgrywanie ról
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Ziobro
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej - materiały multimedialne ze szkolenia, kwestionariusze, materiały ćwiczeniowe (prezentacje, konspekty, zestawy zadań).
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest podpisanie umowy z WSTiE.
Informacje dodatkowe
Minimalna liczba uczestników szkolenia to 10 osób.
Zaakceptowano regulamin projektu Małopolski Pociąg do Kariery dla Instytucji Szkoleniowych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe