Intensywny kurs języka hiszpańskiego- praktyczne konwersacje na poziomie A1
Intensywny kurs języka hiszpańskiego- praktyczne konwersacje na poziomie A1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób które chcą nabyć umiejętności na poziomie A1 w intensywnej formie.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji26-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do komunikowania się w języku hiszpańskim na poziomie A1Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi prowadzić rozmowy w języku hiszpańskim w codziennych sytuacjach | Kryteria weryfikacji Udział w stymulacjach rozmów w określonych kontekstach | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie stosuje proste zwroty i wyrażenia z życia codziennego | Kryteria weryfikacji Poprawność używanych zwrotów i struktur językowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi przedstawić siebie i innych. | Kryteria weryfikacji Zadać podstawowe pytania oraz odpowiedzieć na nie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Intensywny Kurs Języka Hiszpańskiego – Praktyczne Konwersacje na poziomie A1
Czas trwania: 55 godziny
-Moduł 1: Wprowadzenie do kursu i podstawowe zwroty konwersacyjne
Powitanie uczestników, omówienie struktury kursu i metod pracy.
Przedstawienie celu kursu: nauka praktycznych konwersacji w języku hiszpańskim na poziomie A1.
Oczekiwane efekty: samodzielna komunikacja w prostych sytuacjach życia codziennego, przełamanie bariery językowej.
Wprowadzenie pierwszych przydatnych zwrotów: powitania, pożegnania, pytanie o samopoczucie.
Przedstawianie siebie i innych, podstawowe pytania osobiste (imię, wiek, narodowość, miejsce zamieszkania).
Ćwiczenia w parach: krótkie dialogi i symulacje prostych rozmów.
---
Moduł 2: Życie codzienne i podstawowe potrzeby
Opowiadanie o swoim dniu: codzienne rutyny i czynności.
Rozmowy o porze dnia, godzinach, planach na dziś i jutro.
Pytania typu: „Co robisz rano?”, „Kiedy jesz obiad?”, „Czy chodzisz do pracy?”
Zwroty związane z potrzebami: głód, pragnienie, sen, zmęczenie, potrzeba odpoczynku.
Krótkie scenki sytuacyjne: rozmowa o planie dnia z nowo poznaną osobą.
---
Moduł 3: Komunikacja w podróży i przemieszczanie się
Pytanie o drogę, rozumienie wskazówek i znaków.
Korzystanie z transportu publicznego: kupowanie biletów, pytanie o przystanki, godziny odjazdu.
Rezerwacja noclegu: hotel, hostel, wynajem.
Dialogi w różnych miejscach: lotnisko, stacja, informacja turystyczna.
Ćwiczenia w parach: symulacja sytuacji podróżnych.
---
Moduł 4: W sklepie, na bazarze i w restauracji
Robienie zakupów: pytanie o cenę, rozmiar, kolor, dostępność.
Zwroty grzecznościowe: proszę, dziękuję, przepraszam.
Zamawianie jedzenia i napojów w restauracji, barze, kawiarni.
Wyrażanie preferencji i opinii („Lubię…”, „Nie lubię…”, „To jest pyszne!”).
Scenki sytuacyjne: klient i sprzedawca, gość i kelner.
---
Moduł 5: Mój dom i moje otoczenie
Opisywanie miejsca zamieszkania: dom, mieszkanie, okolica.
Pokoje, meble i przedmioty codziennego użytku.
Używanie przymiotników: „mały”, „duży”, „nowy”, „ładny”.
Rozmowy o tym, gdzie mieszkasz i jak wygląda Twoje miejsce zamieszkania.
Krótkie prezentacje i dialogi o własnym domu.
---
Moduł 6: Rodzina i relacje międzyludzkie
Członkowie rodziny, relacje, opisywanie bliskich osób.
Mówienie o zawodach i zainteresowaniach członków rodziny.
Pytania o rodzinę: „Masz rodzeństwo?”, „Gdzie pracują Twoi rodzice?”
Dialogi dotyczące relacji, spotkań rodzinnych, świąt.
Ćwiczenia konwersacyjne: rozmowy o sobie i swoich bliskich.
---
Moduł 7: Praca, nauka i obowiązki
Mówienie o zawodzie, miejscu pracy lub nauki.
Opisywanie obowiązków i codziennych zajęć.
Pytania: „Gdzie pracujesz?”, „Czym się zajmujesz?”, „Co robisz w pracy?”
Symulacja prostych rozmów zawodowych lub szkolnych.
Użycie czasowników opisujących działania: pracować, uczyć się, pomagać, pisać, rozmawiać.
---
Moduł 8: Czas wolny, hobby i plany
Rozmowy o tym, co robimy w czasie wolnym.
Pytania o zainteresowania i ulubione formy spędzania czasu.
Umawianie się na spotkania: dzień, godzina, miejsce.
Mówienie o planach na weekend, wakacje, ferie.
Scenki sytuacyjne: „Chcesz iść ze mną do kina?”, „Co robisz w sobotę?”
---
Moduł 9: Zdrowie, samopoczucie i pomoc w nagłych sytuacjach
Opisywanie stanu zdrowia, objawów, samopoczucia.
Prośba o pomoc: u lekarza, w aptece, w sytuacjach awaryjnych.
Zwroty typu: „Boli mnie głowa”, „Źle się czuję”, „Potrzebuję pomocy”.
Ćwiczenia: rozmowa pacjent – lekarz, przechodzień – policjant.
---
Moduł 10: Wielka powtórka – łączenie tematów w rozmowach
Intensywne utrwalenie materiału z całego kursu.
Dialogi tematyczne łączące różne sytuacje: praca + rodzina, hobby + zdrowie, podróż + zakupy.
Praca w parach i grupach – konwersacje bez wsparcia lektora.
Symulacje autentycznych rozmów codziennych.
---
Moduł 11: Podsumowanie, utrwalenie i walidacja umiejętności
Powtórka najważniejszych zwrotów i struktur językowych.
Indywidualne prezentacje i rozmowy z lektorem.
Walidacja umiejętności – ustny mini-egzamin (rozmowa sytuacyjna).
Podsumowanie postępów i wskazówki do dalszej nauki.
Zamknięcie kursu – omówienie efektów i gratulacje.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Język hiszpański / Wprowadzenie do kursu . Przedstawienie siebie i innych. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Język hiszpański / Podstawowe pytania osobiste | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Język hiszpański / opowiadanie o swoim dniu | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Język hiszpański / Godziny, pory dnia | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Język hiszpański / Codzienne potrzeby. Pytania o drogę. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Język hiszpański / Komunikacja na dworcu i lotnisku. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Język hiszpański / Rezerwacja noclegu. Sytuacje w sklepie. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Język hiszpański /Zakupy | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Język hiszpański / Zamawianie dań w restauracji | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Język hiszpański / Mój dom | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Język hiszpański / Członkowie rodziny i relacje. Rozmowy o miejscu zamieszkania i okolicy. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Język hiszpański / Pytania o rodzinę i bliskich . zawody i zainteresowania. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Język hiszpański / Mówienie o pracy oraz życiu zawodowym | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Język hiszpański / Obowiązki w pracy domu i szkole | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Język hiszpański / Czas wolny | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Język hiszpański / Umawianie się na spotkania . Plany na weekend | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Język hiszpański / Zdrowie i samopoczucie. Wizyty u lekarza i w aptece. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Język hiszpański / Sytuacje awaryjne | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Język hiszpański / Rutynowe czynności dnia codziennego | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Język hiszpański / łączenie tematów: dialogi w parach | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Język hiszpański / Rozmowy telefoniczne | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Język hiszpański / Swobodne konwersacje | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Język hiszpański / Dialogi w codziennych sytuacjach. Losowanie tematów | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Język hiszpański / Opis sytuacji z obrazka | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Język hiszpański / Powtórka tematyczna. Życie codzienne, potrzeby, podróże i zakupy. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Język hiszpański / Powtórka tematyczna: dom , rodzina, praca oraz zdrowie, czas wolny i plany. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Język hiszpański / Praktyczne dialogi. Odgrywanie ról. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Język hiszpański / Utrwalenie wiadomości. Ćwiczenia. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Język hiszpański / Przygotowanie do egzaminu | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Język hiszpański - Walidacja - test ustny. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Język hiszpański / Podsumowanie i omówienie postępów. | Prowadzący Magdalena Siwiec | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Siwiec
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy kuru otrzymują na własność materiały dydaktyczne w postaci kserówek z wybranych konwersacji zawartych w podręczniku praktyczne konwersacje. Dodatkowo w formie drukowanej uczestnicy otrzymują zestawy przydatnego słownictwa oraz zwrotów , które pomagają w codziennej komunikacji na poziomie A1. Materiały te będą stanowiły pomoc dydaktyczną, przez cały czas trwania kursu a także po jego zakończeniu. Umożliwiając dalszą naukę i utrwalenie, nowo nabytych umiejętności.
Informacje dodatkowe
Kurs odbywa się w godzinach zegarowych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi