Radzenie sobie ze stresem i kontrola emocji w pracy z klientami
Radzenie sobie ze stresem i kontrola emocji w pracy z klientami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób pracujących w bezpośrednim kontakcie z klientami, które doświadczają stresu i trudnych emocji w codziennej pracy. Uczestnicy nauczą się skutecznych metod zarządzania stresem, rozpoznawania własnych reakcji emocjonalnych, radzenia sobie z presją oraz zachowania spokoju w kontakcie z trudnym klientem. Szkolenie pozwala także na rozwinięcie umiejętności asertywnej komunikacji oraz poznanie technik deeskalacji napięcia w rozmowie. Praca na realnych przypadkach, ćwiczenia oddechowe i coachingowe wspierają uczestników w budowaniu odporności psychicznej i profesjonalnej postawy wobec klientów.
Grupy docelowe :
- Pracownicy obsługi klienta
- Sprzedawcy
- Konsultanci
- Pracownicy administracyjni
- Przedstawiciele handlowi
- Osoby narażone na stres i trudne relacje interpersonalne w pracy
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji16-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności radzenia sobie ze stresem i emocjami w pracy z klientem, podniesienie kompetencji interpersonalnych, poprawa jakości komunikacji oraz bezpieczeństwa w kontakcie z klientem, szczególnie w sytuacjach trudnych i konfliktowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wie, czym jest stres i jakie są jego objawy | Kryteria weryfikacji Wymienia objawy stresu oraz różnicuje jego rodzaje | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umie rozpoznawać własne reakcje emocjonalne i stosować techniki relaksacyjne | Kryteria weryfikacji Zaznacza właściwe techniki w zadaniu testowym oraz odgrywa ćwiczenia oddechowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umie zastosować komunikację asertywną w pracy z klientem | Kryteria weryfikacji Odpowiada na zadanie scenkowe – prawidłowo konstruuje komunikat „JA” | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Potrafi rozpoznać typ klienta i dopasować sposób komunikacji | Kryteria weryfikacji Wskazuje odpowiedni styl komunikacji do typu klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umie zastosować techniki deeskalacji w trudnych sytuacjach | Kryteria weryfikacji Symuluje rozmowę z trudnym klientem, zachowując spokój i właściwą postawę | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Potrafi stworzyć plan zarządzania emocjami i stresem | Kryteria weryfikacji Tworzy plan działania zawierający konkretne techniki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 – Emocje, stres i relacje z klientami (8h)
- Wprowadzenie i integracja
- Stres i jego wpływ na funkcjonowanie
- Mechanizmy samokontroli w stresie
- Metody radzenia sobie ze stresem
- Typy klientów i dobór komunikacji
Dzień 2 – Trudne sytuacje i asertywność praktyce (8h)
- Asertywność i budowanie granic
- Rozmowy z trudnym klientem
- Reakcje na agresję i bezpieczeństwo
- Podsumowanie i osobisty plan działania
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Wprowadzenie i integracja grupy | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Stres i jego wpływ na funkcjonowanie | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Mechanizmy samokontroli w stresie | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Przerwa obiadowa | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Metody radzenia sobie ze stresem | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Typy klientów i dobór komunikacji | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 23-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Asertywność i budowanie granic | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 24-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Rozmowy z trudnym klientem | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 24-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Przerwa obiadowa | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 24-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Reakcje na agresję i budowanie bezpieczeństwa | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 24-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Podsumowanie i osobisty plan działania | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 24-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidacja | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 24-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Adamczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Skrypt zawierający techniki relaksacyjne i przykładowe scenariusze rozmów
- Arkusze samooceny i identyfikacji stresorów
- Lista narzędzi do samoregulacji emocji
- Formularz osobistego planu działania
- Materiały w formie drukowanej lub PDF (do wyboru)
Warunki uczestnictwa
- Minimum 80% obecności na zajęciach
- Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej w systemie BUR
Informacje dodatkowe
- Szkolenie kończy się otrzymaniem zaświadczenia potwierdzającego udział
- Trenerzy posiadają doświadczenie w pracy z zespołami sprzedażowymi i obsługą klienta
- 22h dydaktyczne szkolenia = 16h zegarowych szkolenia + 1h na przerwy obiadowe i + 15 min na walidację.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Uczestnicy korzystają z własnego sprzętu w trakcie szkolenia.