Zarządzanie zespołem
Zarządzanie zespołem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób które chcą nabyć wiedzę z zakresu zarządzania zespołami. Do wzięcia udziału w usłudze nie jest wymagane doświadczenie.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji09-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do zarządzania zespołamiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się opisuje podstawy koncepcji Przywództwa Sytuacyjnego | Kryteria weryfikacji rozpoznaje 4 style przywództwa i przypisuje je do poziomów gotowości pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się dobiera adekwatny styl przywództwa do poziomu rozwoju pracownika | Kryteria weryfikacji trafnie przyporządkowuje styl przywództwa do 3 z 4 studiów przypadków | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się wskazuje rolę komunikacji w skutecznym przywództwie sytuacyjnym | Kryteria weryfikacji identyfikuje 3 kluczowe funkcje komunikacji w pracy lidera | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się rozróżnia typy osobowości i ich wpływ na komunikację | Kryteria weryfikacji poprawnie dopasowuje style komunikacji do 3 z 4 opisów typów osobowości | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się omawia warunki skutecznej komunikacji | Kryteria weryfikacji wymienia 3 warunki skutecznej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się definiuje pojęcie asertywności i jej rolę w przywództwie | Kryteria weryfikacji wybiera przykład asertywnego zachowania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się stosuje zasadę „powiedz NIE” w sytuacjach zawodowych | Kryteria weryfikacji identyfikuje poprawny przykład odmowy z zachowaniem szacunku | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się opisuje korzyści płynące z delegowania zadań | Kryteria weryfikacji wymienia korzyści z płynące z delegowania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się rozpoznaje etapy rozmowy delegującej | Kryteria weryfikacji wymienia min. 3 elementy dobrze przeprowadzonej rozmowy delegującej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się wskazuje różnice między rozmową monitorującą a rozmową podsumowującą | Kryteria weryfikacji poprawnie przyporządkowuje cechy do rodzaju rozmowy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się wymienia zasady dobrej współpracy zespołu po zmianie | Kryteria weryfikacji wskazuje min. 3 prawidłowe zasady współpracy po wdrożeniu zmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się opisuje, jak budować wiarygodność podczas wystąpienia publicznego | Kryteria weryfikacji poprawnie identyfikuje 3 z 4 zachowań zwiększających wiarygodność | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się wskazuje kluczowe elementy motywującej odprawy zespołu | Kryteria weryfikacji trafnie zaznacza prawidłową strukturę spotkania motywującego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się definiuje kulturę feedbacku i jej znaczenie dla zespołu | Kryteria weryfikacji rozpoznaje cechy kultury feedbacku i dobiera trafny przykład | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się opisuje kluczowe zasady komunikowania zmiany w zespole | Kryteria weryfikacji poprawnie wskazuje zasady komunikowania zmiany w pytaniu z lukami | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się wskazuje reakcje zespołu na zmianę oraz sposoby ich wspierania | Kryteria weryfikacji przyporządkowuje etapy reakcji do odpowiednich strategii lidera | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się identyfikuje przyczyny i skutki konfliktu w procesie zmiany | Kryteria weryfikacji wskazuje trafny opis wpływu konfliktu na zespół | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się stosuje zasady kreatywnego rozwiązywania problemów w zmianie | Kryteria weryfikacji rozpoznaje właściwe etapy procesu kreatywnego rozwiązywania problemu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się planuje działania związane z efektywnym zarządzaniem zespołem w zmianie | Kryteria weryfikacji wybiera trafne działania lidera | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cel główny usługi zostanie osiągniety pod warunkiem:
- aktywnego udziału uczestników w zajęciach mających charakter praktyczny
- do osiągnięcia celu głównego wymagana jest praca na przykładach określonych przez prowadzącego i wykonywanie zadań zleconych przez prowadzącego podczas zajęć
- aktywne słuchanie i analiza przypadków omawianych podczas zajęć
- omówienie przykładów w celu zrozumienia i trwałego przyswojenia treści.
Warunki organziacyjne:
podział na grupy 2-3 osobowe wyposażenie sali w rzutnik i flipchart urządenia odtwarzające głos
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Część teoretyczna szkolenia to 50%całego szkolenia, część praktyczna 50%
Program szkolenia:
Dzień 1
1. Koncepcja Przywództwa Sytuacyjnego
2. Elastyczne dopasowanie stylu przywództwa
3. Rola komunikacji
4. Typy osobowości vs. styl komunikacji
5. Warunki dobrej komunikacji
6. Asertywna komunikacja -stawianie granic
7. Powiedz NIE czyli sztuka odmawiania
Dzień 2
1. Delegowanie zadań – bezpośredni wpływ na realizację celu
2. Rozmowa delegująca
3. Rozmowa monitorująca
4. Rozmowa podsumowująca
Dzień 3
1. Wypracowanie zasad współpracy z zespołem po wdrożonej zmianie
2. Budowanie wiarygodności w trakcie wystąpienia publicznego
3. Umiejętność prowadzenia motywującej rozmowy/odprawy z pracownikami
4. Kultura feedbacku
Dzień 4
1. Komunikowanie i wdrażanie zmian
2. Wpływ procesu zmian na zespół
3. Konflikt i jego wpływ na zarządzanie zespole w procesie zmiany
4. Kreatywne rozwiązywanie problemów podczas wdrażania zmian
5. Jak efektywnie zarządzać zespołem w procesie zmiany
6.Walidacja - test
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia/doradztwa liście. W przypadku usług rozwojowych w formie zdalnej, potwierdzeniem takim będą m.in. raporty z logowania.
Usługodawca nie jest podmiotem pełniącym funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie.
Usługa nie jest prowadzona przez przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa nie jest obejmuje wzajemne świadczenie usług w danym projekcie o zbliżonej tematyce przez dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli dostawcy tych usług.
Usługodawca nie jest podmiotem pełniącym funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Usługa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, z wyłączeniem kosztów związanych z pokryciem specyficznych potrzeb osób z niepełnosprawnościami, które mogą zostać sfinansowane w ramach projektu w ramach mechanizmu racjonalnych usprawnień, o którym mowa w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych, przerwy wliczają się do czasu trwania usługi.
Walidacja szkolenia składa się z testu generowanego automatycznie który zostanie wysłany uczestnikom na maila lub przekazany na szkoleniu w formie QR code.
Aby ukończyć szkolenie trzeba uzyskać z testu 75% poprawnych odpowiedzi.
Test teoretyczny będzie trwał 60 minut.
Dostawca usługi na prośbę firmy biorącej udział w szkoleniu zapewni urządzenia mobilne do wypełnienia testu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Koncepcja Przywództwa Sytuacyjnego | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Elastyczne dopasowanie stylu przywództwa | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Rola komunikacji | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Przerwa | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Typy osobowości vs. styl komunikacji | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Warunki dobrej komunikacji | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Przerwa | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Asertywna komunikacja -stawianie granic | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Powiedz NIE czyli sztuka odmawiania | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Delegowanie zadań – bezpośredni wpływ na realizację celu | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Rozmowa delegująca | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Przerwa | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Rozmowa monitorująca | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Przerwa | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Rozmowa podsumowująca | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Wypracowanie zasad współpracy z zespołem po wdrożonej zmianie | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Budowanie wiarygodności w trakcie wystąpienia publicznego | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Przerwa | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Umiejętność prowadzenia motywującej rozmowy/odprawy z pracownikami | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Przerwa | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Kultura feedbacku | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Komunikowanie i wdrażanie zmian | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Wpływ procesu zmian na zespół | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Konflikt i jego wpływ na zarządzanie zespole w procesie zmiany | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Przerwa | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Kreatywne rozwiązywanie problemów podczas wdrażania zmian | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Przerwa | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Jak efektywnie zarządzać zespołem w procesie zmiany | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Walidacja - test | Prowadzący Anna Rączkowiak | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 162,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 162,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Rączkowiak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały PDF
Warunki uczestnictwa
Dla uczestników szkolenia którzy uzyskują min. 70% dofinansowania ze środków publicznych dostawca usługi stosuje poniższą podstawę zw. z podatku VAT:
Podstawa zwolnienia z VAT: Usługa zwolniona od podatku VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt. 14 ROZP. MF z dn. 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatku towarow i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 z późn. zmianami)
Dla uczestników szkolenia którzy uzyskują mniej niż 70% dofinansowania ze środków publicznych dostawca usługi stosuje poniższą podstawę zw. z podatku VAT:
art. 113 ust. 1 i 9 Ustawa o VAT
Informacje dodatkowe
- Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usług. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego/75% punktów z testu
- Szkolenie trwa 32 godziny zegarowe
- Podczas szkolenia na każdy dzień szkoleniowy przewidziane są 2 przerwy: jedna 15 minutowa oraz jedna 45 minut
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane za pomocą testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie
- Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi