Szlak winno-kulinarny na K2
Szlak winno-kulinarny na K2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Szlak winno-kulinarny na K2” skierowane jest do szerokiego grona odbiorców – zarówno pasjonatów lokalnych produktów, jak i osób pragnących rozwinąć swoje kompetencje sensoryczne, ekologiczne i cyfrowe w celach hobbystycznych lub zawodowych.
Program dedykowany jest w szczególności mieszkańcom województwa śląskiego, uczestniczącym w projektach w ramach działań 6.06 oraz 10.17, wspierających rozwój zawodowy, kompetencje przyszłości i edukację dorosłych.
Udział w szkoleniu nie wymaga wcześniejszego doświadczenia – zapraszamy zarówno osoby początkujące, jak i przedstawicieli innych branż. To idealna okazja, by w inspirującej, praktycznej formie połączyć pasję do kulinariów z edukacją cyfrowo-ekologiczną, budując nowe kompetencje w obszarach zgodnych z trendami zawodów jutra.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do analizy wpływu produkcji,konsumpcji win i kuchni na środowisko, zdrowie i lokalny rozwój gospodarczy. Uczestnik nauczy się wykorzystywać cyfrowe narzędzia (GIS, aplikacje sensoryczne, kalkulatory LCA, koła aromatów, formularze e-degustacyjne) do oceny jakości produktów, ich śladu środowiskowego oraz budowania świadomości konsumenckiej. Szkolenie umożliwia identyfikację ekologicznych certyfikatów, oznaczeń pochodzenia i praktyk niskoemisyjnych w winiarstwie i kulinarii.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia główne style wina iprzypisane im szczepy winorośli. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo klasyfikuje style wina iodpowiadające im szczepy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia podstawowe tradycje kulinarne regionów Włoch. | Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe cechy kuchni poszczególnych regionów; wskazuje przykłady typowych potraw. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje wpływ położenia geograficznego i sezonowości na charakterystykę kuchni włoskiej. | Kryteria weryfikacji Opisuje zależność między klimatem, dostępnością produktów a tradycyjnymi potrawami; wyjaśnia znaczenie sezonowości i lokalności w kuchni włoskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje proces ekologicznejprodukcji wina zgodny z zasadami gospodarki cyrkularne. | Kryteria weryfikacji Opisuje etapy procesu ograniczającezużycie surowców i powstawanie odpadów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia cyfrowe doanalizy terroir i jakości wina | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady użycia aplikacjicyfrowych do oceny jakości wina. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Analizuje wpływ procesów kulinarnych i gastronomicznych na środowisko w kontekście zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady procesów ograniczających zużycie surowców i energii; omawia praktyki kuchni włoskiej sprzyjające redukcji marnotrawstwa i emisji CO₂. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Potrafi współpracować w zespole przy projektowaniu rozwiązań ekologicznych. | Kryteria weryfikacji Projektuje w grupie procesy ograniczające marnotrawstwo (lean management, upcykling), dzieli się rolami i odpowiedzialnością | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Komunikuje się skutecznie w kontekście kulturowym i ekologicznym | Kryteria weryfikacji Tworzy narracje kulinarne i winiarskie (storytelling), prezentuje je z poszanowaniem tradycji i idei zielonej gospodarki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ: Analizuje wpływ produkcji wina na środowisko | Kryteria weryfikacji Wskazuje konsekwencje uprawy winorośli dla gleby, wody i klimatu oraz proponuje rozwiązania oparte na dobrych praktykach ekologicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ: Ocenia sensorycznie wino i potrawy przy użyciu narzędzi cyfrowych | Kryteria weryfikacji Wypełnia formularze degustacyjne online, opisuje profil smakowy z zastosowaniem kół aromatów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ | Opis kompetencji zielonych i cyfrowych | Odniesienie do strategii |
1. Historia i kultura wina | Przedstawia ewolucję produkcji i konsumpcji wina na tle przemian społecznych, gospodarczych i środowiskowych. Ilustruje wpływ tradycji winiarskich na rozwój regionów oraz ich potencjał jako nośników zielonej tożsamości kulturowej. Wykorzystuje multimedia i archiwalne źródła cyfrowe do eksploracji dziedzictwa winiarskiego. | RSI 2030, s. 60 |
2. Wino a środowisko | Wyjaśnia zasady ekologicznej produkcji rolnej i jej wpływ na klimat, bioróżnorodność i jakość gleby. Pokazuje miejsce wina w systemie zrównoważonej żywności. Analizuje przykłady dobrej praktyki z wykorzystaniem cyfrowych raportów środowiskowych i interaktywnych map. | RSI 2030, s. 74 |
3. Wprowadzenie do winiarstwa | Wprowadza w kluczowe etapy produkcji wina – od winorośli po butelkę – z uwzględnieniem wpływu każdego z nich na środowisko. Definiuje podstawowe pojęcia, szczepy, regiony i style win. Wspiera naukę za pomocą e-learningu, quizów interaktywnych i map multimedialnych. | PRT 2010–2020, s. 41 |
4. Klasyfikacja win | Weryfikuje certyfikaty ekologiczne, oznaczenia pochodzenia oraz aspekty zrównoważonej produkcji wina. Oblicza ślad węglowy i wodny produktu z wykorzystaniem kalkulatorów środowiskowych. Integruje dane z baz cyfrowych do oceny wpływu produktów na środowisko. | RSI 2030, s. 44 |
5. Kuchnia włoska – tradycja i kultura | Przedstawia rolę kuchni włoskiej jako elementu dziedzictwa kulturowego i społecznego. Ukazuje znaczenie lokalnych tradycji kulinarnych dla tożsamości regionów, podkreślając ich związek z zieloną gospodarką i ideą slow food. Wykorzystuje materiały cyfrowe – mapy kulinarne, archiwa multimedialne i aplikacje edukacyjne | RSI 2030, s. 15 |
6. . Regiony kulinarne Włoch | Analizuje różnorodność kulinarną Włoch – od kuchni północy po smaki południa i wysp. Podkreśla wpływ klimatu i geografii na produkty regionalne oraz sposoby ich ekologicznej produkcji. Stosuje narzędzia GIS i interaktywne mapy kulinarne. | RSI 2030, s. 52 |
7. Produkty regionalne i certyfikaty | Wyjaśnia znaczenie certyfikatów jakości i pochodzenia (DOP, IGP, STG) w kuchni włoskiej. Uczy rozpoznawania autentycznych produktów i ich wpływu na środowisko i lokalną gospodarkę. Wdraża cyfrowe bazy danych certyfikowanych produktów. | RSI 2030, s. 44 |
8. Charakterystyczne potrawy z regionów | Prezentuje flagowe potrawy kuchni włoskiej – m.in. pasty, risotto, pizze, dania rybne i mięsne – w kontekście ich lokalnych składników. Analizuje znaczenie sezonowości i ograniczania śladu środowiskowego w przygotowaniu dań. | RSI 2030, s. 60 |
9. Terroir i zrównoważone winiarstwo | Interpretuje lokalne warunki geograficzne, klimatyczne i glebowe w kontekście jakości oraz ekologicznego charakteru wina. Stosuje wiedzę z zakresu adaptacji winiarstwa do zmian klimatycznych. Zastosowuje narzędzia GIS, aplikacje pogodowe i modele predykcyjne do analizy terroir. | RSI 2030, s. 81 |
10. Winogrona i szczepy | Identyfikuje odmiany winorośli w kontekście ich wpływu na środowisko i dostosowania do lokalnych warunków klimatycznych. Monitoruje potencjał adaptacyjny odmian przy wykorzystaniu cyfrowych baz danych botanicznych i analiz DNA. | RSI 2030, s. 52 |
11. Uprawa winorośli a środowisko | Ocenia wpływ technik uprawy na glebę, wodę i emisję CO₂. Wdraża dobre praktyki rolnicze oparte na permakulturze oraz integrowanej ochronie roślin. Korzysta z dronów, czujników i aplikacji do monitoringu środowiskowego. | RSI 2030, s. 78 |
12. Gospodarka cyrkularna w winiarstwie | Projektuje proces produkcji wina zgodnie z zasadami minimalizacji odpadów, ponownego wykorzystania surowców i efektywności energetycznej. Symuluje cykl życia produktu za pomocą cyfrowych narzędzi do LCA. | RSI 2030, s. 83 |
13. Geografia i kuchnia włoska | Ukazuje związek między położeniem regionu a tradycją kulinarną – wpływ gór, mórz i klimatu na produkty oraz ich dostępność. Analizuje rolę bioróżnorodności w kształtowaniu diety śródziemnomorskiej. Wspiera naukę z użyciem interaktywnych map i modeli cyfrowych. | RSI 2030, s. 81 |
14. Kuchnia włoska a wino | Omawia zasady łączenia potraw włoskich z winem, z uwzględnieniem ekologicznych pairingów. Wykorzystuje aplikacje cyfrowe do doboru smaków i analizy sensorycznej. Podkreśla znaczenie harmonii między produktami lokalnymi a kulturą stołu. | RSI 2030, s. 23 |
15. Storytelling kulinarny | Wprowadza sztukę opowiadania historii o potrawach i produktach – od ich pochodzenia po znaczenie kulturowe. Ćwiczy kompetencje komunikacyjne i prezentacyjne, wspierając rozwój narracji zgodnej z ideą zielonej gospodarki. | PRT 2010–2020, s. 41 |
16. Kuchnia włoska w kulturze i historii | Ukazuje rolę jedzenia w tradycjach rodzinnych i świętach. Podkreśla znaczenie wspólnego posiłku jako elementu budowania więzi społecznych i zrównoważonego stylu życia. Korzysta z materiałów multimedialnych i cyfrowych archiwów. | RSI 2030, s. 19 |
17. Podsumowanie 1–2 dnia | ||
18. Wino sensoryczne | Analizuje znaczenie świadomej konsumpcji wina w kontekście zrównoważonego rozwoju. Kształtuje postawy proekologiczne poprzez refleksję nad pochodzeniem surowców i metodami produkcji. Wdraża aplikacje edukacyjne oraz platformy wspierające naukę sensoryki online. | RSI 2030, s. 49 |
19. Fizjologia smaku i zapachu | Bada wpływ środowiska, jakości powietrza, diety i stylu życia na percepcję zmysłową. Wzmacnia wiedzę o biodynamice organizmu w relacji z naturalnymi produktami. Wykorzystuje wizualizacje i aplikacje interaktywne modelujące mechanizmy sensoryczne człowieka. | PRT 2010–2020, s. 45 |
20. Profesjonalna degustacja | Doskonali ocenę sensoryczną przy użyciu cyfrowych formularzy, aplikacji do analizy profilu smakowego oraz wirtualnych sommelierów. Minimalizuje użycie materiałów fizycznych przez cyfrową dokumentację i automatyzację. | PRT 2010–2020, s. 5 |
21. Kompas smaków i aromatów | Wykorzystuje narzędzia cyfrowe (AR, koła aromatów) do opisu profili smakowych w sposób znormalizowany i ekologiczny. Promuje wina lokalne i organiczne, wspierając edukację ekologiczną. | RSI 2030, s. 62 |
22. Nowoczesna kuchnia włoska | Analizuje współczesne trendy w kuchni włoskiej – innowacyjne techniki, kuchnię wegańską i ruch slow food. Promuje ograniczanie marnotrawstwa i ekologiczne wykorzystanie zasobów w gastronomii. | PRT 2010–2020, s. 45–47 |
23. Przeciwdziałanie marnotrawstwu | Identyfikuje obszary strat surowców i energii w cyklu życia produktów kulinarnych i winiarskich. Projektuje rozwiązania ograniczające marnotrawstwo z wykorzystaniem lean management i technologii cyfrowych. Promuje strategie upcyklingu. | RSI 2030, s. 80 |
24. Podsumowanie 3 dnia | ||
25. Walidacja usługi | Przeprowadzanie i sprawdzenie testu i analizy dowodów i deklaracji |
Każdy dzień szkoleniowy obejmuje 1 przerwę 15-minutową, która nie wlicza się w czas trwania zajęć. Czas trwania każdego dnia szkoleniowego rozdzielony jest na jednostki dydaktyczne, z których każda wynosi 45 minut, zgodnie ze standardami edukacyjnymi Usługa obejmuje łącznie 23 godziny dydaktyczne, w tym 16 g. z. teoretycznych, 7 g. z. praktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Historia i kultura wina w kontekście zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Wino a środowisko – podstawy ekologii w produkcji żywności | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Wprowadzenie do winiarstwa – podstawowe pojęcia i procesy | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Klasyfikacja win i ich wpływ środowiskowy | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 PRZERWA | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Kuchnia włoska – tradycja i kultura | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Regiony kulinarne Włoch | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Produkty regionalne i certyfikaty | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Charakterystyczne potrawy z regionów | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Terroir i zrównoważone winiarstwo | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Winogrona i szczepy | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Uprawa winorośli a środowisko | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Gospodarka cyrkularna w winiarstwie | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 PRZERWA | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Geografia i kuchnia włoska | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Kuchnia włoska a wino | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Storytelling kulinarny | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Kuchnia włoska w kulturze i historii | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Podsumowanie 1 i 2 dnia | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Wino sensoryczne | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Fizjologia smaku i zapachu | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Profesjonalna degustacja | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Kompas smaków i aromatów | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 PRZERWA | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Nowoczesna kuchnia włoska | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Przeciwdziałanie marnotrawstwu | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Podsumowanie 3 dnia | Prowadzący Edoardo Mallozzi | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 268,29 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 228,26 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 185,58 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marzena Czarnota
Ekspert ds. sprzedaży HoReCa w MAKRO Cash and Carry Polska rozwijał kompetencje doradcze i szkoleniowe w zakresie świadomego wyboru produktów oraz profesjonalnego serwisu.
Współpracuje z sommelierami, szefami kuchni i specjalistami sensoryki, łącząc wiedzę techniczną z pasją do opowiadania o winie. W jego podejściu kluczowe są: trening sensoryczny, tworzenie indywidualnych profili smakowych oraz nauka degustacji angażującej wszystkie zmysły. W swojej pracy odwołuje się do aktualnych trendów zrównoważonego rozwoju, zielonej gospodarki i
świadomej konsumpcji (RSI 2030), jak również wykorzystuje nowoczesne technologie wspierające cyfryzację usług edukacyjnych.
Jego szkolenia rozwijają umiejętności analizy sensorycznej, poszerzają wiedzę o winach świata oraz wspierają kompetencje komunikacyjne poprzez storytelling i praktykę degustacji w kontekście kulturowym. Dbałość o jakość doświadczenia uczestnika, personalizację ścieżki rozwoju i holistyczne podejście do nauki sprawiają, że jego warsztaty są cenione zarówno przez profesjonalistów, jak i pasjonatów wina.
Edoardo Mallozzi
W 2016 roku jako Chef Kuchni został wyróżniony przez Przewodnik Kulinarny Gault & Millau Polska, zyskując uznanie zarówno krytyków, jak i gości. Jego autorskie podejście do kuchni włoskiej zostało docenione szczególnie za deser tiramisu, o którym napisano, że „lepszego próżno szukać nawet we Włoszech”.
Obecnie specjalizuje się w edukacji kulinarnej, prowadząc warsztaty i szkolenia oparte na idei zrównoważonego rozwoju, slow food oraz poszanowania lokalnych produktów. Łączy praktyczne umiejętności z pasją do włoskiej tradycji i kultur regionalnych, inspirując uczestników do odkrywania kuchni jako przestrzeni ekologii, historii i storytellingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały w postaci skryptu szkoleniowego, notatnika oraz długopisu.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie dla osób pełnoletnich.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania 80% punktów z testu wiedzy.
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Trener przygotowuje walidację: zaprojektował efekty uczenia się, kryteria weryfikacji przez określenie metod ich oceny po przygotowanie zestawu pytań testowych. Trener rozda testy uczestnikom . Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania.Osoba walidująca zostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi