Kurs instruktorów Pilates - Pilates Mata1. Zielone kompetencje w zrównoważonym rozwoju.
Kurs instruktorów Pilates - Pilates Mata1. Zielone kompetencje w zrównoważonym rozwoju.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Sport
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią osoby, które:
- przygotowują się do pracy w charakterze instruktora metody Pilates a ich stan zdrowia i ogólna sprawność fizyczna pozwala na aktywne uczestnictwo w zajęciach.
- planujących rozpocząć karierę w branży i poszukują praktycznych umiejętności oraz wiedzy.
- osoby będące na etapie wyboru ścieżki zawodowej i chcące zdobyć kwalifikacje przydatne na rynku pracy.
- pasjonatów tematyki związanej ze szkoleniem, zainteresowanych poszerzaniem swojej wiedzy i umiejętności.
- mają doświadczenie i chcą odświeżyć lub zaktualizować swoje kwalifikacje w oparciu o aktualne trendy i dobre praktyki.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotuje uczestników do kształtowanie umiejętności świadomego i zrównoważonego rozwoju w podejścia do zdrowia i aktywności fizycznej poprzez praktykę Pilates oraz promowanie stylu życia opartego na uważności, równowadze wewnętrznej i trosce o środowisko naturalne. Szkolenie ma na celu rozwinięcie świadomości ciała, oddechu i ruchu, a także inspirowanie do podejmowania proekologicznych i holistycznych wyborów w codziennym życiu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wymienia zasady metody Pilates oraz opisuje historię i rozwój metody. | Kryteria weryfikacji Definiuje sześć zasad metody Pilates i opisuje znaczenie i korzyści każdej z nich w praktyce. Opisuje różnice między Pilates klasycznym a współczesnym na przykładach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje powiązania między zielonymi kompetencjami a praktyką ruchu i proekologicznym stylem życia. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przykłady zielonych kompetencji w kontekście pracy z ciałem i ruchem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie planuje i przeprowadza sesję Pilates dla osób początkujących. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje konspekt zajęć Pilates | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Prowadzi wybrane ćwiczenia Pilates z wykorzystaniem poprawnych instrukcji i korekt. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje postawę ciała klienta oraz dobiera odpowiednie ćwiczenia | Kryteria weryfikacji Przeprowadza obserwację i metodyczną rozmowę diagnozującą w celu oceny postawy i zakresu ruchu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Dobiera ćwiczenia dopasowane do indywidualnych potrzeb na podstawie analizy sylwetki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik świadomie stosuje narzędzia empatycznej i bezpiecznej komunikacji w pracy z klientem. | Kryteria weryfikacji Reaguje z empatią i spokojem na potrzeby i trudności uczestników zajęć. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje język wspierający i niedyrektywny podczas udzielania wskazówek. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik współpracuje w zespole, udziela i przyjmuje konstruktywny feedback. | Kryteria weryfikacji Udziela informacji zwrotnej współćwiczącemu w sposób merytoryczny i wspierający. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Praktykuje aktywne słuchanie i otwartość na sugestie od uczestników i grupy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Opisuje zależności anatomiczne istotne dla prawidłowego wykonywania ćwiczeń Pilates oraz wymienia główne struktury układu ruchu. | Kryteria weryfikacji Wymienia główne mięśnie głębokie stabilizujące tułów i ich funkcje. Opisuje zależności między pracą przepony a stabilizacją kręgosłupa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera ekologiczne rozwiązania w praktyce ruchowej, takie jak naturalne materiały, oszczędne wykorzystanie przestrzeni i energii. | Kryteria weryfikacji Wskazuje odpowiednie praktyki i materiały wspierające zrównoważoną organizację przestrzeni do ćwiczeń. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Promuje ideę zrównoważonego stylu życia w swojej pracy edukacyjnej i relacjach z otoczeniem. | Kryteria weryfikacji Wybiera działania, które wspierają świadomość ekologiczną w pracy instruktora ruchu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik ma świadomość jak decyzje zawodowe wpływają na środowisko iwdrażania zasady zielonych rozwiązań w praktyce. | Kryteria weryfikacji Opisuje przykłady decyzji w swojej branży, które mają pozytywny lub negatywny wpływ na środowisko. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje mechanizmy wpływu decyzji proekologicznych (np. zużycie energii, generowanie odpadów, emisje). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje podstawowe „zielone” praktyki możliwe do wdrożenia w miejscu pracy (np. oszczędność zasobów, gospodarka odpadami, ekoprojektowanie). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje kluczowe kroki lub zasady wprowadzania rozwiązań proekologicznych (np. analiza stanu, planowanie, monitorowanie efektów). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Obszar technologiczny: Technologie dla ochrony środowiska
Podobszar: Technologie zarządzania środowiskiem
Dzień 1 – Wprowadzenie do metody Pilates i zielonych kompetencji w studiu
10:00–10:45 – Powitanie i integracja grupy
- Przedstawienie trenera oraz uczestników
- Zasady organizacyjne i cele szkolenia
- Wprowadzenie do idei Pilates Pro Eco
- Zielone kompetencje w ruchu i zdrowiu – jak studio Pilates może ograniczać swój wpływ na środowisko
- Ćwiczenie wstępne: test mobilności i obserwacja postawy
10:45–11:30 – Historia i główne założenia Pilatesa
- Joseph Pilates – kontekst powstania metody
- 6 zasad Pilates: koncentracja, kontrola, centrum, precyzja, płynność, oddech
- Różnice między Pilates klasycznym a współczesnym
- Świadomy ruch jako narzędzie dobrostanu i profilaktyki
11:30–11:45 – Przerwa
11:45–13:30 – Ćwiczenia Pre-Pilates i ekologia ruchu
- Praca z oddechem i pozycje wyjściowe
- Ćwiczenia aktywizujące centrum i rozluźniające napięcia
- Zastosowanie naturalnych pomocy (drewno, korek, bawełna) oraz omówienie ich trwałości i recyklingu
13:30–14:30 – Metodyka nauczania Pre-Pilates
- Jak objaśniać i demonstrować ćwiczenia
- Zasady dawania korekty werbalnej i dotykowej
- Praca z osobami początkującymi – progresje i regresje
- Jak uczyć klientów prostych nawyków proekologicznych przy korzystaniu ze sprzętu i przestrzeni (np. czyszczenie mat naturalnymi środkami)
14:30–14:45 – Przerwa
14:45–16:00 – Ćwiczenia w parach i wprowadzenie do praktyki eko
- Wzajemna korekta w bezpiecznym zakresie
- Feedback od instruktora i grupy
- Mini-warsztat: identyfikacja źródeł odpadów w studiu (opakowania, plastik, zużyte akcesoria)
Dzień 2 – Anatomia, ocena sylwetki i ekologiczne nawyki w studio
10:00–11:30 – Anatomia funkcjonalna w kontekście Pilates
- Budowa i funkcje kręgosłupa, miednicy i klatki piersiowej
- Znaczenie mięśni głębokich i rola oddechu
- Jak unikać niepotrzebnej eksploatacji ciała i sprzętu – trwałość to także ekologia
11:30–11:45 – Przerwa
11:45–13:30 – Mięśnie globalne i lokalne – teoria i praktyka
- Równowaga napięć i łańcuchy mięśniowe
- Analiza napięcia i mobilności
- Omówienie ekologicznych materiałów w sprzęcie do oceny postawy (taśmy, piłki, kliny)
13:30–14:30 – Warsztat: Ocena postawy i funkcjonalności
- Obserwacja postawy w różnych pozycjach
- Testy zakresów ruchu, stabilności i aktywacji mięśni
- Jak organizować testy bez generowania zbędnych odpadów: elektroniczna dokumentacja wyników zamiast papierowej.
14:30–14:45 – Przerwa
14:45–15:30 – Interpretacja wyników i planowanie pracy z klientem
- Dobór ćwiczeń do rodzaju sylwetki i ograniczeń
- Rozpoznawanie przeciwwskazań do ćwiczeń Pilates
- Planowanie ćwiczeń z wykorzystaniem trwałego i naturalnego sprzętu
15:30–16:00 – Zrównoważone podejście do pracy z ciałem i środowiskiem
- Jak uczyć odpowiedzialnie i z szacunkiem do ciała
- Proste praktyki eko w studiu (oszczędzanie energii, zarządzanie odpadami, naturalne środki czystości)
- Pilates jako narzędzie dobrostanu i zrównoważonego stylu życia
Dzień 3 – Ćwiczenia Pilates i metodyka z elementami eko
10:00–11:30 – Ćwiczenia podstawowe Pilates – nauka techniki
- Setka, Roll-Up, Leg Circles, Rolling Like a Ball
- Utrzymanie neutralnych ustawień ciała
- Jak dbać o sprzęt, aby służył dłużej (konserwacja mat, rolek, piłek)
11:30–11:45 – Przerwa
11:45–13:30 – Metodyka nauczania – część I
- Jak planować lekcję Pilates
- Techniki obserwacji klienta
- Dodanie elementu: jak tworzyć lekcje bez zbędnego zużycia zasobów (światło, klimatyzacja, woda)
13:30–14:30 – Praktyka – prowadzenie mini-lekcji w parach
- Każdy uczestnik prowadzi wybrane ćwiczenie
- Feedback od trenera i grupy
- Eko-feedback: jak klient może ograniczyć własny ślad środowiskowy w studio
14:30–14:45 – Przerwa
14:45–15:30 – Relaksacja i mikrodecyzje proekologiczne
- Techniki oddechowe, skupienie i rozluźnienie
- Krótka sesja: „mój plan 3 prostych zmian w studio” – uczestnicy wybierają 3 działania do wdrożenia (np. segregacja odpadów, naturalne środki czystości, energooszczędne oświetlenie)
Dzień 4 – Integracja wiedzy, metodyka cz. II i podsumowanie
10:00–11:00 – Zaawansowana praktyka Pilates – rozbudowane sekwencje
- Łączenie ćwiczeń w płynne serie
- Kontrola oddechu i pracy centrum (Powerhouse)
- Warianty dla osób o różnym poziomie zaawansowania
11:00–11:20 – Świadomość ekologiczna w praktyce Pilates – konkretne wdrożenia
- Wybór i konserwacja „zielonych” akcesoriów
- Minimalizm w praktyce – ograniczanie plastiku i energii
- Prosty plan zarządzania odpadami w studio Pilates
11:20–11:30 – Przerwa
11:30–13:15 – Metodyka nauczania – część II
- Tworzenie konspektu zajęć
- Praca z klientem indywidualnym i grupą
- Wprowadzenie do certyfikacji ekologicznej studia (podstawowe informacje)
13:15–13:30 – Przerwa
13:30–14:45 – Intensywna praktyka – prowadzenie lekcji w grupach
- Uczestnicy prowadzą krótkie sekwencje dla całej grupy
- Ćwiczenie komunikacji i korygowania techniki
- Feedback od trenera i grupy
14:45–15:30 – Podsumowanie i zakończenie szkolenia (część I)
- Omówienie postępów uczestników
- Wskazówki do dalszego rozwoju
- Każdy uczestnik przedstawia swój plan wprowadzenia 1 konkretnego działania proekologicznego
15:30–1600 – Walidacja
- Test wiedzy
- Podsumowanie rezultatów
- Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych.
- Walidacja prowadzona jest na zasadzie testu elektronicznego z wynikiem generowanym automatycznie.
- Walidacja online zostanie przeprowadzona w Microsoft Forms, a wyniki testu zostaną wygenerowane automatycznie przez wbudowany mechanizm oceny odpowiedzi. Test składał się z pytań o typie "choice" w trybie single-answer selection (jednokrotnego wyboru). Każde pytanie będzie przypisaną jedną prawidłową odpowiedź, skonfigurowaną na etapie tworzenia formularza. Mechanizm automatycznej walidacji w Microsoft Forms działa na zasadzie porównania odpowiedzi użytkownika z wcześniej zdefiniowaną wartością poprawną. System wykorzystuje algorytm oceny warunkowej, który:
A. Rejestruje odpowiedzi użytkownika i porównuje je z predefiniowaną bazą poprawnych odpowiedzi.
B. Automatycznie przypisuje punktację na podstawie poprawności udzielonych odpowiedzi, zgodnie z wcześniej określonymi wagami.
C. Generuje wynik końcowy, który jest dostępny natychmiast po zakończeniu testu.
D. Cały proces oceny odbywa się bez interwencji użytkownika dzięki wbudowanym funkcjom przetwarzania danych w Microsoft Forms, zapewniając obiektywną i zautomatyzowaną analizę wyników. System samodzielnie zlicza poprawne odpowiedzi i generuje końcowy wynik testu w arkuszu Excel.
- W trakcie każdego dnia szkolenia przewidziana jest przerwa 30 min. (wliczona w czas szkolenia).
- Cena usługi to koszt przypadający na jednego uczestnika.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Wprowadzenie do metody Pilates i koncepcji zrównoważonego rozwoju. | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Historia i gł. założenia Pilatesa. 6 zasad Pilates. | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Przerwa | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Ćwiczenia Pre-Pilates – przygotowanie ciała do ruchu | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Metodyka nauczania Pre-Pilates | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Przerwa | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Ćwiczenia w parach: obserwacja i prowadzenie. Feedback | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Anatomia funkcjonalna w kontekście Pilates | Prowadzący Patrycja Kornaś | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Przerwa | Prowadzący Patrycja Kornaś | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Mięśnie globalne i lokalne – teoria i praktyka | Prowadzący Patrycja Kornaś | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Warsztat: Ocena postawy i funkcjonalności | Prowadzący Patrycja Kornaś | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Przerwa | Prowadzący Patrycja Kornaś | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Interpretacja wyników i planowanie pracy z klientem | Prowadzący Patrycja Kornaś | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 Zrównoważone podejście do pracy z ciałem | Prowadzący Patrycja Kornaś | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Ćwiczenia podstawowe Pilates – nauka techniki | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Przerwa | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Metodyka nauczania – część I | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Praktyka – prowadzenie mini-lekcji w parach | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Przerwa | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Wprowadzenie elementów relaksacyjnych i oddechowych | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Zaawansowana praktyka Pilates – rozbudowane sekwencje | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Świadomość ekologiczna w praktyce Pilates – konkretne wdrożenia | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Przerwa | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Metodyka nauczania – część II | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Przerwa | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Intensywna praktyka – prowadzenie lekcji w grupach | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Podsumowanie i zakończenie szkolenia (część I) | Prowadzący Justyna Leśkiewicz | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 162,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 162,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Leśkiewicz
Uwielbia pracę z ludźmi i możliwość dzielenia się z nimi wiedzą z zakresu pilatesu, ponieważ wierzy, że ta metoda pomaga wielu osobom na co dzień utrzymać zdrowie i dobrą formę. Jako trener w swojej pracy promuję podejście holistyczne, w którym praktyka ruchu łączy się z troską o dobrostan człowieka i środowiska. Od ponad 5 lat uzupełniam wiedzą z zakresu zrównoważonego stylu życia, obejmującą m.in. świadome zarządzanie energią, wybory ekologiczne w codziennej pracy. ekologiczny sprzęt, oszczędność zasobów, minimalizm w przestrzeni.
W swojej praktyce uczę, jak poprzez małe, codzienne decyzje – zarówno w ruchu, jak i poza matą – wpływać pozytywnie na zdrowie fizyczne i psychiczne. Prowadzeniem zajęć w powyższej tematyce zajmuje się od 2012 roku. Szkolenia w tematyce ćwiczeń i koncepcji pilates prowadzi od 5 lat, zajęcia dla instruktorów pilates od 2023 roku. Przez te lata zdążyła ukończyć wiele kursów zarówno w Polsce jak i zagranicą:
szkolenie w My Pilates Methods we Wrocławiu, kurs w Diamond Pilates w Warszawie i w Movimento Magdaleny Nowak. Od 2023roku uczestniczy w programie mentoringowym u Kathy Corey oraz szkoli się pod okiem Marian i Miguela w Tianie (pod Barceloną).
Patrycja Kornaś
W swojej praktyce stosuje zindywidualizowane podejście oparte na terapii manualnej i ruchu, co pomaga jej skutecznie wspierać pacjentów w procesie powrotu do zdrowia i pełnej sprawności. Szkolenia w tematyce fizjoterapii i anatomii, prowadzi od 4 lat, zajęcia dla instruktorów pilates od 2023 roku do chwili obecnej.
Prywatnie pasjonatka wszelakiej aktywności fizycznej, ze szczególną sympatią do pilatesu. W pracy z klientami stawia na dokładność i świadomość ruchu. Od ukończenia kursu instruktora pilates nieustannie rozwija swoje umiejętności, aby jej treningi stawały się coraz bardziej efektywniejsze i dopasowane do potrzeb klientów. Szkolenia i kursy:
Ośrodek Szkoleniowy ELPAX Kierunek: technik masażysta: 10.2020 - 06.2022 rok
Szkolenie 2-modułowe ANATOMIA PALPACYJNA – 02.2022 rok.
,,FORLAJF” Warsztaty fizjoterapeutyczne: ,,Rozmówki fizjoterapeutyczne. Ocena motoryczna po rekonstrukcji ACL” - 03.2022 rok
,,GALEN rehabilitacja” Szkolenie Terapia Punktów Spustowych – 04.2022 rok ,,NEURO PROJEKT” Szkolenie Instruktora metody Pilatesa na sprzęcie – 2023 rok
Szkolenie Współczesna kinezyterapia – 03.2024 rok, Praktyczna Strona Treningu 01.2024 Szkolenie w zakresie terapii manualnej wg Standardów IFOMPT (moduł EB, moduł EII) 05.2024 rok.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej.
Uczestnicy otrzymują: materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków.
Informacje dodatkowe
Warunki organizacyjne: zajęcia przeprowadzane są na sali o powierzchni 70m2. Każdy z 12 (maksymalna wielkość grupy) uczestników wykonuje ćwiczenia na swojej macie. Zajęcia prowadzone są w jednej grupie.
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych, 1 godzina = 45minut (32hx45min=1440min, 1440 min/60min=24 godziny zegarowych).
Zajęcia teoretyczne to 11 godzin dydaktycznych a zajęcia praktyczne to 21 godzin dydaktycznych.
W ramach walidacji prowadzony jest elektroniczny test generujący automatycznie wyniki.
Podstawa do zwolnienia z usługi z VAT: art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy o VAT oraz paragraf 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja