Wystąpienia publiczne z pewnością i autentycznością - online!
Wystąpienia publiczne z pewnością i autentycznością - online!
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- osób dorosłych, które chcą poprawić swoje umiejętności wystąpień publicznych,
- pracowników firm, którzy prezentują projekty, prowadzą spotkania, webinary, konferencje,
- liderów, edukatorów, trenerów, coachów,
- wszystkich, którzy chcą występować z większą pewnością i autentycznością – zarówno online, jak i offline.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji02-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po szkoleniu:• wie, jak zbudować skuteczne wystąpienie i świadomie kierować swoim przekazem
• zna narzędzia kontroli tremy i wzmacniania pewności siebie
• potrafi dopasować styl i formę wystąpienia do sytuacji
• otrzymał feedback trenera i grupy – wie, nad czym dalej pracować
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna podstawowe elementy skutecznego wystąpienia publicznego (struktura, cel, przekaz). | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie identyfikuje elementy struktury wystąpienia w pytaniach testowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozpoznaje techniki budowania zaangażowania słuchaczy (storytelling, pytania, metafory). | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo wskazuje przykłady użycia poszczególnych technik w pytaniach testowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zna strategie radzenia sobie z tremą i stresem podczas wystąpień. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje właściwe techniki obniżania tremy spośród dostępnych opcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia style wystąpień (informacyjne, perswazyjne, inspiracyjne). | Kryteria weryfikacji Uczestnik przyporządkowuje przykładowe wypowiedzi do odpowiednich stylów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zna podstawowe zasady pracy z głosem i mową ciała. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje prawidłowe i nieprawidłowe elementy komunikacji niewerbalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 – Podstawy skutecznych wystąpień (6h)
– Wprowadzenie do szkolenia: zasady, cele, integracja (Icebreaker, mini-dyskusja)
– Strach przed wystąpieniami – jak działa i co z nim zrobić? (Prezentacja + praca w
parach)
– Anatomia dobrego wystąpienia – struktura, cel, przekaz (Studium przypadku,
analiza mówców)
– Przerwa
– Techniki przyciągania uwagi – storytelling, metafory, pytania (Praca grupowa –
projektowanie otwarcia)
– Pierwsze ćwiczenia praktyczne (1) – 2-minutowe wystąpienia na wylosowany
temat (Wystąpienia + feedback)
Dzień 2 – Praktyka, styl, wizerunek (6h)
– Rozgrzewka wokalna i dykcyjna (Ćwiczenia oddechowe i dykcyjne)
– Mowa ciała i głos w prezentacji online (Trening + nagrania wideo)
– Style wystąpień: informacyjne, perswazyjne, inspiracyjne (Quiz + mini-pitch)
– Przerwa
– Wystąpienia finalne (2) – 3–5 minutowe prezentacje (Wystąpienia + feedback)
– Podsumowanie, refleksja, plan wdrożenia (Praca indywidualna + tablica
Miro/Padlet + certyfikaty)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Moduł I – Wprowadzenie do szkolenia: zasady, cele, integracja | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Moduł V - Rozgrzewka wokalna i dykcyjna | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Moduł II – Strach przed wystąpieniami – jak działa i co z nim zrobić? | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Moduł III – Anatomia dobrego wystąpienia | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Moduł VI – Techniki przyciągania uwagi | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Warsztat praktyczny | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Moduł VI - Mowa ciała i głos w prezentacji online (Trening + nagrania wideo) | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Moduł VII - Style wystąpień: informacyjne, perswazyjne, inspiracyjne | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Przerwa | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Moduł VIII-– Wystąpienia finalne (2) – 3–5 minutowe prezentacje | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Moduł IX: – Podsumowanie, refleksja, plan wdrożenia | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Test podsumowujący | Prowadzący Ewelina Boroń | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ewelina Boroń
Liczba lat pracy jako trener 16.
Liczba godzin szkoleniowych ponad 2000.
Zakres tematyczny szkoleń:
• Rozwój zawodowy, coaching
• Proces obsługi klienta
• Szkolenie trenerów
• Rozwiązywanie problemów
• Radzenie sobie ze stresem
• Proces decyzyjny
• Kreatywność w biznesie
• Komunikacja dla menedżerów
• Przywództwo
• Wyznaczanie celów
• Autoprezentacja
• Motywacja i automotywacja
• Wystąpienia publiczne
• Procesy rekrutacyjne i Assessment Center
• Proces wdrożenia systemu ocen pracowniczych: udzielanie pracownikom informacji zwrotnej
• Wycena stanowisk pracy
• Szkolenie z podstaw pakietu Office
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
• Workbook PDF: notatki, checklisty, szablon wystąpienia
• Linki do inspirujących TED Talks i analiz mówców
• Formularze feedbackowe (Google Forms)
• Wzorcowy arkusz samooceny (przed i po szkoleniu)
Warunki uczestnictwa
Obowiązkowe 80% obecności na szkoleniu
Wykonanie ankiety w BUR po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Na koniec odbędzie się test teoretyczny.
1h = 45 min dydaktycznych
Przerwy nie wliczają się w czas szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
uczestnicy pracują na swoich komputerach,
trener może wymagać pracy z kamerą online zatem powinna być zapewniona we własnym zakresie.