Szkolenie Zarządzanie poprzez cele – skuteczne zarządzanie zespołem i wynikami
Szkolenie Zarządzanie poprzez cele – skuteczne zarządzanie zespołem i wynikami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Zarządzanie poprzez cele – skuteczne zarządzanie zespołem i wynikami" skierowane jest do osób dorosłych (powyżej 18 roku życia), które z własnej inicjatywy chcą podnosić swoje umiejętności i kompetencje, spełniających co najmniej jedno z poniższych kryteriów:
1.1 mieszkają na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego)
1.2 są zatrudnione na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
1.3 pobierają naukę na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Zarządzanie poprzez cele – skuteczne zarządzanie zespołem i wynikami" przygotowuje uczestnika do praktycznego wykorzystania wiedzy, narzędzi i umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania zespołem w oparciu o cele (MBO), z uwzględnieniem wyznaczania celów, monitorowania postępu ich realizacji oraz rozliczania wyników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się zna założenia koncepcji zarządzania przez cele (MBO) | Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie zarządzania przez cele (MBO) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje podstawowe założenia MBO | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia etapy koncepcji zarządzania przez cele | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje w praktyce założenia koncepcji MBO | Kryteria weryfikacji wskazuje różnice między celami strategicznymi, operacyjnymi i indywidualnymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia zasady formułowania celów według metodyki SMART, SMARTER, CLEAR | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia cykl zarządzania celami w pracy kierowniczej (ustalanie, komunikacja, monitorowanie, ocena) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie KPI (Key Performance Indicators) w ocenie realizacji celów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Zarządzanie poprzez cele – skuteczne zarządzanie zespołem i wynikami" przygotowuje uczestnika do praktycznego wykorzystania wiedzy, narzędzi i umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania zespołem w oparciu o cele (MBO), z uwzględnieniem wyznaczania celów, monitorowania postępu ich realizacji oraz rozliczania wyników.
Szkolenie "Zarządzanie poprzez cele – skuteczne zarządzanie zespołem i wynikami" skierowane jest do osób dorosłych (powyżej 18 roku życia), które z własnej inicjatywy chcą podnosić swoje umiejętności i kompetencje, spełniających co najmniej jedno z poniższych kryteriów:
1.1 mieszkają na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego)
1.2 są zatrudnione na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
1.3 pobierają naukę na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- Prezentacje i mini-wykłady
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Symulacje rozmów menedżerskich
- Studium przypadku (case study)
- Dyskusje moderowane
- Autodiagnozy i praca własna
- Refleksja i mapa wdrożenia
Program szkolenia
Dzień 1 - 11.10.2025 - prowadzący Małgorzata Dudek
PODSTAWY MBO I FORMUŁOWANIE CELÓW
1. Wprowadzenie do zarządzania przez cele (MBO)
- Koncepcja MBO wg Druckera
- Rola kierownika w systemie MBO
- Korzyści i wyzwania
2. Wyznaczanie celów SMART, SMARTER, CLEAR
- Czym jest dobrze sformułowany cel?
- Cele strategiczne vs operacyjne
- Ćwiczenia z pisania celów
3. KPIs – kluczowe wskaźniki realizacji celów
- Jak mierzyć cele jakościowe i ilościowe?
- Przykłady KPI w pracy kierowniczej
4. Komunikowanie i uzgadnianie celów z zespołem
- Techniki angażującej rozmowy celowej
- Pułapki komunikacyjne
Dzień 2 - 12.10.2025 - prowadzący Małgorzata Dudek
MBO W PRAKTYCE ZESPOŁOWEJ I OCENIANIU EFEKTYWNOŚCI
5. Zarządzanie zespołem przez cele
- Przekładanie celów strategicznych na zespołowe
- Spójność celów jednostkowych i grupowych
6. Monitorowanie i rozliczanie realizacji celów
- Feedback, coaching, korekta celu
- Jak reagować na brak postępów?
7. Rozmowa oceniająca i motywująca
- Rola oceny rocznej/kwartalnej w MBO
- Motywacja przez cele, a nie przez kontrolę
8. Wdrażanie MBO w zespole/organizacji
- Bariery i czynniki sukcesu
- Plan wdrożenia – krok po kroku
Test wiedzy - walidacja
Walidacja usługi odbędzie się 12 października 2025 roku w godz. 15:15-15:30 i będzie polegała na przeprowadzeniu pisemnego testu teoretycznego jednokrotnego wyboru (ABC). Test został opracowany przez trenera prowadzącego we współpracy z walidatorem, w oparciu o zamierzone efekty usługi. Testy (w formie papierowej) zostaną rozdane uczestnikom przez trenera prowadzącego usługę.
Wyniki testu będą oceniane przez walidatora zgodnie z kluczem odpowiedzi przygotowanym przez trenera prowadzącego usługę po zakończonej usłudze rozwojowej.
Zostanie zachowania rozdzielność pomiędzy szkoleniem a walidacją usługi.
Informacje dodatkowe:
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych.
- Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 1. Wprowadzenie do zarządzania przez cele (MBO) | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 2. Wyznaczanie celów SMART, SMARTER, CLEAR | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 3. KPIs – kluczowe wskaźniki realizacji celów | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 4. Komunikowanie i uzgadnianie celów z zespołem | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 5. Zarządzanie zespołem przez cele | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 6. Monitorowanie i rozliczanie realizacji celów | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 7. Rozmowa oceniająca i motywująca | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 8. Wdrażanie MBO w zespole/organizacji | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Test wiedzy - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 735,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 735,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 170,94 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 170,94 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Dudek
Umiejętności w zarządzaniu – motywacja, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, kreatywność w zarządzaniu, rekrutacja pracowników, zarządzanie rozwojem pracowników oraz procesami w firmie, ocena okresowa, delegowanie zadań, informacja zwrotna, tworzenie modeli biznesowych, autorytet w zarządzaniu, procesy doskonalenia jakości, inne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie, budowanie strategii marki.
Umiejętności osobiste – sprawne zarządzanie sobą i swoją pracą, zdolność do motywowania samego siebie, kreatywność, autoprezentacja z elementami wystąpień publicznych, efektywne wyznaczanie celów, planowanie własnej ścieżki rozwoju.
Umiejętności interpersonalne – komunikacja, motywacja, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów.
Umiejętności rozwoju organizacji – tworzenie misji, wizji i strategii rozwoju organizacji, określenie planów rozwojowych, tworzenie systemów komunikacji wewnątrz organizacji oraz systemów motywacyjnych, tworzenie ścieżek zaszeregowań oraz matryc kompetencji z wykorzystaniem narzędzi transformacji cyfrowej i gospodarki cyfrowej, wykorzystanie narzędzi cyfrowych w firmie, wdrażaniu nowych modeli i form organizacji pracy.
Posiada 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w danej tematyce w ciągu ostatnich 2 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi