Media społecznościowe - jak efektywnie wykorzystywać potencjał komunikacji w social media
Media społecznościowe - jak efektywnie wykorzystywać potencjał komunikacji w social media
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy marketingu, osoby, prowadzące własną działalność, pracownicy agencji reklamowych, fundacji, stowarzyszeń, organizacji pozarzadowych, graficy komputerowi, naukowcy, nauczyciele, artyści graficy, studenci, pracownicy wydawnictw, drukarni, małych firm, studenci, plastycy, projektanci stron internetowych, fotografowie, blogerzy, osoby prowadzące własna działalność i takie, które chcą to zacząć robić, marketingowcy, wolne zawody. Nauczyciele i naukowcy. Osoby, które chca prowadzić sklep internetowy lub inną działaność zwiazaną z e-commerce, czyli każdy kto chce się nauczyć promować swoją dzialaność czy pasję w mediach społecznościowych.
Osoby zarówno początkujące, jak i zaawansowane.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia Uczestnik pozna zasady e-marketingu, aktualnych trendów w social media, budowania marki w mediach społecznościowych dzięki różnego typu aktywnościom, np. reklamom na Facebooku, Instagramie oraz content marketingu, pozna zasady doboru kanałów i narzędzi do komunikacji, nauczy się budować i zrealizować strategię działań, analizować prowadzone działania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się uzupełnię | Kryteria weryfikacji uzupełnię | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - JAK EFEKTYWNIE WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ KOMUNIKACJI SOCIAL MEDIA
Moduł I – poznać świat social media:
- Trendy w mediach społecznościowych;
- Media społecznościowe w Polsce;
- Media społecznościowe, a media tradycyjne;
- Czy firma powinna bać się social media?
- Blogosfera i jej znaczenie w mediach społecznościowych;
Moduł II – Jaki kanał wybrać dla swojej marki i dlaczego?
- Facebook - poznać potentata;
- Twitter – kto tam jest i dlaczego?
- Google ADS - prywatnie i służbowo (strona firmy, SEO, Hangouts);
- Pinterest, Instagram, Snapchat – kanały millenialsów;
- YouTube, Vimeo - video content.
Moduł III – Jak komunikować? Strategia w social media.
- Jak to robią marki obecnie? - casy studies
- Gdzie teraz jest konkurencja i jak ją dogonić?
- Face to face w sieci - jak się komunikować?
- Czym się dzielić, a czego unikać;
- Jak realizować dobra strategię social media;
- Planowanie działań - harmonogram wpisów.
Moduł IV – Facebook - analiza działań na Fanpage’u.
- Co daje strona na Facebooku?
- Jak skutecznie podglądać konkurencję?
- Analizujemy co robimy - statystyki i narzędzia;
- Jak mówić do swojej grupy docelowej?
- Kryzys na Facebooku - jak działać?
Moduł V – Jak Promować swój Fanpage za pomocą Facebook Ads.
- Kreowanie kampanii reklamowej;
- News Feed i reklama;
- Tworzenie reklamy w Ads Manager;
- Dotarcie do Klientów ze strony – remarketing;
- Co ma e-mail marketing do reklamy na Facebooku?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Media społecznościowe | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Media społecznościowe | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Media społecznościowe | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Media społecznościowe | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Media społecznościowe | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Media społecznościowe | Prowadzący Katarzyna Klisko | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 112,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 112,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Klisko
Emilia Sarasvati
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe:
- Prezentacja multimedialna wspierająca szkolenie
- zaświadczenie MEN
- zaświadczenie BUR
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Warunkiem przystąpienia do szkolenia jest także:
- podpisanie umowy szkoleniowej z dostawcą usług (Quali)
- dostarczenie kodów weryfikacji bonów i numeru Pesel jeżeli jest wymagany w projekcie
- wpłacenie wkładu własnego/zaliczki na konto dostawcy Usługi przed rozpoczęciem szkolenia, jeżeli cena godziny edukacyjnej przekracza wysokość dofinansowania w projekcie.
- obecność na zajęciach - minimum 80%, udokumentowana podpisem na liście lub w systemie
- zgoda na udostępnienie wizerunku do celów monitoringu
- podejście do procesu walidacji, czyli dostarczenie bezpośrednio po szkoleniu projektu wykonanego samodzielnie do oceny przez Walidatora
- udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN i zaświadczenia o ukończeniu usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest dopasowane do konkretnych potrzeb Zamawiającego, tzw. "szyte na miarę": dostosowane do stanu wiedzy i predyspozycji kursanta.
Szkolenie trwa 18 godzin zegarowych i 45 minut, które przeznaczone jest na ewaluację. Co odpowiada 25 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), które są wskazane w karcie zgodnie z wymaganiami projektu i są uwzględniane do rozliczania bonami. W trakcie zajęć półgodzinna przerwa, która nie jest wliczana do rozliczenia.
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu ustaleń z biurem Quali.
Podstawa prawna zwolnienia z podatku VAT: art. 43, ust1, pkt 26 podpunktu a. ustawy o podatku od towaru i usług z dnia 11.03.2004 r. Dz.U.Nr z 54 , poz 535 z późn. zm.
Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Kącik kawowy