Kurs Zarządca Nieruchomości. Kurs kończy się egzaminem w formie pisemnej (stacjonarnie). Po zdaniu egzaminu uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu oraz licencję zawodową wydawaną przez Polską Federację Rynku Nieruchomości.
Możliwość dofinansowania
Kurs Zarządca Nieruchomości. Kurs kończy się egzaminem w formie pisemnej (stacjonarnie). Po zdaniu egzaminu uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu oraz licencję zawodową wydawaną przez Polską Federację Rynku Nieruchomości.
Numer usługi 2025/07/02/184418/2853226
3 653,10 PLN
brutto
2 970,00 PLNnetto
60,89 PLNbrutto/h
49,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo ogólne
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące zdobyć licencję zawodową z zakresu Zarządzania Nieruchomościami.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wiedza pokrywająca się z minimum programowym stworzonym przez Polską Federację Rynku Nieruchomości w zakresie Zarządzania Nieruchomościami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Programy powstały na bazie profili kompetencyjnych opracowanych przez Europejską Radę Nieruchomości – CEPI z siedzibą w Brukseli.Każdy uczestnik naszego kursu otrzyma praktyczną wiedzę niezbędną do wykonywania zawodu. Zajęcia prowadzone będą w formie wykładów oraz ćwiczeń. Podstawą kursu są umiejętności jakie pozyskają uczestnicy, aby spełnić wymagania stawiane przez pracodawców, a przede wszystkim przez klientów, którzy będą korzystać z usług pośrednictwa czy zarządzania nieruchomościami. Po naszych kursach uczestnicy posiądą kompetencje potrzebne do tworzenia, utrzymywania i rozwoju relacji z klientem, opartych na skutecznej komunikacji i stosowaniu strategii zarządzania relacjami. Uczestnicy pozyskają umiejętności interpretacji kluczowych przepisów prawnych dotyczących zagadnień nieruchomości. W ramach programu kursu położymy również nacisk na zagadnienia techniczne i ekonomiczne, których opanowanie pozwoli w sposób skuteczny i bezpieczny przeprowadzać transakcje na rynku nieruchomości. | Kryteria weryfikacji Aby zaliczyć pozytywnie test składający się z 50 pytań zamkniętych i 3 pytań otwartych należy zdobyć 70% z maksymalnej liczby punktów (max. 59 punktów). Za każdą prawidłową odpowiedź na pytanie testowe można otrzymać 1 punkt, a za prawidłową odpowiedź w pytaniu opisowym 3 punkty. Maksymalna liczba punktów do zdobycia to 59 pkt. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Pytanie 1. Czy wydany dokument jest potwierdzeniem uzyskania kwalifikacji w zawodzie?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza uprawnienia do wykonywania zawodu na danym stanowisku (tzw. uprawnienia stanowiskowe) i jest wydawany po przeprowadzeniu walidacji?
TAK
Pytanie 4. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji jest rozpoznawalny i uznawalny w danej branży/sektorze (czy certyfikat otrzymał pozytywne rekomendacje od co najmniej 5 pracodawców danej branży/ sektorów lub związku branżowego, zrzeszającego pracodawców danej branży/sektorów)?
TAK
Pytanie 5. Czy dokument jest certyfikatem, dla którego wypracowano system walidacji i certyfikowania efektów uczenia się na poziomie międzynarodowym?
TAK
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęMałopolskie Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoMałopolskie Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Usługa o charakterze zawodowym
- Kształcenie KKZA.18. - Prowadzenie sprzedaży
Program
Program
- 13 wrzesień 2025 - Elementy prawa w działalności zarządcy - Edyta Gruszka (7h lekcyjnych)
- 14 wrzesień 2025 - Umowy cywilno-prawne. Kontrola realizacji zobowiązań umownych - Monika Markowska (9h lekcyjnych)
- 27 wrzesień 2025 - Profesjonalizm wykonywania usług zarządzania nieruchomościami - Elżbieta Prażmowska (11h lekcyjnych)
- 28 wrzesień 2025 - Podstawy ekonomiki. Badanie rynku - Marta Zwierzyńska (8h lekcyjnych)
- 18 październik 2025 - Elementy finansów i rachunkowości - Marta Zwierzyńska (9h lekcyjnych)
- 19 październik 2025 - Umowa najmu. Zarządzanie najmem - Katarzyna Liebersbach- Szarek (9h lekcyjnych)
- 08 listopad 2025 - Zarządzanie dokumentacją, CKOB, elektroniczny UDT - Krzysztof Nowak (7h lekcyjnych)
- 09 listopad 2025 - EGZAMIN
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 7
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Elementy prawa w działalności zarządcy | Prowadzący Edyta Gruszka | Data realizacji zajęć 13-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 05:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Umowy cywilno-prawne. Kontrola realizacji zobowiązań umownych | Prowadzący Monika Markowska | Data realizacji zajęć 14-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 06:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Profesjonalizm wykonywania usług zarządzania nieruchomościami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 08:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Podstawy ekonomiki. Badanie rynku | Prowadzący Marta Zwierzyńska | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Elementy finansów i rachunkowości | Prowadzący Marta Zwierzyńska | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 06:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Umowa najmu. Zarządzanie najmem | Prowadzący Katarzyna Liebersbach- Szarek | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 06:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Zarządzanie dokumentacją, CKOB, elektroniczny UDT | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 05:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 653,10 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 970,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 60,89 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 49,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 369,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 300,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 162,60 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 4
1 z 4
Marta Zwierzyńska
doświadczenie/uprawnienia:
- specjalista ds rachunkowości (Stowarzyszenie Księgowych w Polsce)
- główny księgowy, księgowy (Stowarzyszenie Księgowych w Polsce)
- licencjat specjalisty ds bankowości i finansów (WSZiB)
- zarządca i administrator od 2001 roku
- specjalista ds rachunkowości (Stowarzyszenie Księgowych w Polsce)
- główny księgowy, księgowy (Stowarzyszenie Księgowych w Polsce)
- licencjat specjalisty ds bankowości i finansów (WSZiB)
- zarządca i administrator od 2001 roku
2 z 4
Edyta Gruszka
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ukończyła studia na kierunku Ekonomia i specjalności Gospodarowanie nieruchomościami.
Posiada licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami (nr 22351) oraz licencję zawodową w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami (nr 17710) – obie nadane w 2012 roku, przed deregulacją zawodów, przez Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej. Każda aktywność zawodowa, którą dotychczas podjęła związana była z branżą nieruchomości. Zaraz po ukończeniu studiów magisterskich rozpoczęła pracę jako pośrednik w obrocie nieruchomościami. Następnie uczestniczyła w projekcie polegającym na zakupie gruntów pod centra handlowe. Pracowała również jako administrator nieruchomości, zarówno w zasobie komunalnym – jako urzędnik Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, jak i prywatnym – administrując osiedlem Salwator City i budynkiem Salwator Tower w Krakowie. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje we własnej firmie, którą założyła w 2012 roku. Firma specjalizuje się w zarządzaniu nieruchomościami klasy premium.
Dodatkowe kwalifikacje:
1. studia podyplomowe: Budownictwo energooszczędne, audyting i ocena energetyczna budynków (Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 2011 r.)
2. studia podyplomowe: Szacowanie nieruchomości (Akademia Górniczo – Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, 2013 r.)
3. szkolenie Kosztorysowanie robót budowlanych (Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 2015 r.)
Posiada licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami (nr 22351) oraz licencję zawodową w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami (nr 17710) – obie nadane w 2012 roku, przed deregulacją zawodów, przez Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej. Każda aktywność zawodowa, którą dotychczas podjęła związana była z branżą nieruchomości. Zaraz po ukończeniu studiów magisterskich rozpoczęła pracę jako pośrednik w obrocie nieruchomościami. Następnie uczestniczyła w projekcie polegającym na zakupie gruntów pod centra handlowe. Pracowała również jako administrator nieruchomości, zarówno w zasobie komunalnym – jako urzędnik Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, jak i prywatnym – administrując osiedlem Salwator City i budynkiem Salwator Tower w Krakowie. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje we własnej firmie, którą założyła w 2012 roku. Firma specjalizuje się w zarządzaniu nieruchomościami klasy premium.
Dodatkowe kwalifikacje:
1. studia podyplomowe: Budownictwo energooszczędne, audyting i ocena energetyczna budynków (Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 2011 r.)
2. studia podyplomowe: Szacowanie nieruchomości (Akademia Górniczo – Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, 2013 r.)
3. szkolenie Kosztorysowanie robót budowlanych (Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 2015 r.)
3 z 4
Katarzyna Liebersbach- Szarek
Właścicielka Biura Nieruchomości Łobzowskie SN - pośrednik posiadający licencję o numerze 546, w zawodzie od 20 lat. Absolwentka socjologii, ukończyła także studia licencjackie na kierunku Psychologia w biznesie. Szkoleniowiec i trener Małopolskiego Stowarzyszenia Pośredników w obrocie nieruchomościami. Zajmuje się obrotem nieruchomościami, szkoleniami z zakresu nieruchomości. Na zlecenie przygotowuje również warunki zabudowy i regulacje stanów prawnych. Zadowolenie i bezpieczeństwo klienta są dla niej najważniejsze.
4 z 4
Monika Markowska
Zajmuję się świadczeniem usług prawnych na rzecz osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych od 2009 roku.
Doświadczenia zawodowe zdobywałam współpracując przez wiele lat z prestiżowymi kancelariami prawnymi, w ramach których prowadziłam kompleksową obsługę prawną przedsiębiorców, także niemieckojęzycznych, m.in. z branży budowlanej, hotelarskiej, IT oraz produkcyjnej.
Specjalizuję się w prawie cywilnym i gospodarczym, w szczególności w prowadzeniu negocjacji i sporów sądowych. Oferuję stałą, jak i doraźną obsługę prawną przedsiębiorców, reprezentuję Klientów przed sądami, udzielam porad prawnych, świadczę pomoc w negocjowaniu i sporządzaniu umów w obrocie gospodarczym.
Jestem absolwentką prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (studia zakończone z wyróżnieniem), Szkoły Prawa Niemieckiego UJ oraz Europejskiego Kolegium Doktoranckiego UJ.
W 2013 roku uzyskałam stopień doktora nauk prawnych na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Od 2013 roku jestem radcą prawnym przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie.
Władam biegle językiem niemieckim i angielskim.
Doświadczenia zawodowe zdobywałam współpracując przez wiele lat z prestiżowymi kancelariami prawnymi, w ramach których prowadziłam kompleksową obsługę prawną przedsiębiorców, także niemieckojęzycznych, m.in. z branży budowlanej, hotelarskiej, IT oraz produkcyjnej.
Specjalizuję się w prawie cywilnym i gospodarczym, w szczególności w prowadzeniu negocjacji i sporów sądowych. Oferuję stałą, jak i doraźną obsługę prawną przedsiębiorców, reprezentuję Klientów przed sądami, udzielam porad prawnych, świadczę pomoc w negocjowaniu i sporządzaniu umów w obrocie gospodarczym.
Jestem absolwentką prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (studia zakończone z wyróżnieniem), Szkoły Prawa Niemieckiego UJ oraz Europejskiego Kolegium Doktoranckiego UJ.
W 2013 roku uzyskałam stopień doktora nauk prawnych na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Od 2013 roku jestem radcą prawnym przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie.
Władam biegle językiem niemieckim i angielskim.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników po zakończonych zajęciach w ciągu maksymalnie kilku dni otrzyma w formie elektronicznej materiały z zajęć, materiały uzupełniające, potrzebne dokumenty.
Liczba godzin wskazanych w usłudze to liczba godzin dydaktycznych. Liczba godzin zegarowych będzie inna. Liczba godzin zegarowych to 45 godzin.
Warunki uczestnictwa
Wymagane wykształcenie minimum średnie potwierdzone stosownym dokumentem.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia stacjonarne nie wymagają posiadania żadnych urządzeń. Na zajęcia on-line uczestnicy łączą się poprzez platformę Zoom, do której niezbędne jest urządzenie (telefon, tablet, laptop) posiadające internet.
Adres
Adres
os. Zgody 3/u4
31-949 Kraków
woj. małopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
MSPON
E-mail
biuro@mspon.pl
Telefon
(+48) 510 823 347