Pracownik biurowy w praktyce + Excel poziom średniozaawansowany
Pracownik biurowy w praktyce + Excel poziom średniozaawansowany
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy biurowi: Osoby pracujące w biurach, które potrzebują zdobyć umiejętności w zakresie obsługi Excela do wykonywania codziennych obowiązków związanych z zarządzaniem danymi, tworzeniem raportów i analiz.
- Studenci: Uczniowie szkół wyższych, którzy chcą nauczyć się podstawowych funkcji Excela, co pomoże im w nauce oraz w przyszłej karierze zawodowej.
- Przedsiębiorcy: Osoby prowadzące własne firmy, które chcą lepiej zarządzać swoimi danymi, budżetami oraz prognozami finansowymi.
- Osoby indywidualne: Każdy, kto chce poprawić swoje umiejętności pracy z danymi, tworzyć arkusze kalkulacyjne i usprawnić swoje kompetencje w zakresie pracy biurowej.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do samodzielnego prowadzenia jednostki biurowej oraz praktycznego wykorzystania możliwości programu Excel.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się komputerem i programami biurowymi na poziomie średniozaawansowanym | Kryteria weryfikacji • Korzysta z komputera z zainstalowany, systemem operacyjnym,• Definiuje pojęcia dotyczące komputera i możliwości programów biurowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje program MS Excel na poziomie średniozaawansowanym | Kryteria weryfikacji • Analizuje dane• Tworzy wykresy i diagramy • Wykonuje obliczenia • Tworzy tabele • Wprowadza dane • Formatuje dane • Formatuje zakresy drukowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje się wiedzą z podstaw dotyczących organizacji i pracy biurowej | Kryteria weryfikacji • Prowadzi rozmowy z klientami• Wystawia dokumenty kadrowe • Archiwizuje dokumentację biurową • Prowadzi korespondencję biurową | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Organizacja i funkcjonowanie biura (10h)
1.1 Organizacja pracy biurowej
1.2 Rodzaje, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów
1.3 Ochrona danych osobowych
1.4 Prowadzenie i obsługa korespondencji
1.5 Prowadzenie rozmów
1.6 Organizacja i obsługa spotkań
2. Komputer w pracy biurowej (10h)
2.1 Budowa i obsługa komputera
2.2 Korzystanie z usług internetowych
2.3 Skanowanie, tworzenie i obróbka grafiki
2.4 Redagowanie i formatowanie dokumentów
3. Excel średniozaawansowany (35h)
3.1 Formatowanie warunkowe: reguły wyróżniania komórek, reguły pierwszych/ostatnich, paski danych,
skale kolorów, zestawy ikon, edycja reguł.
3.2 Formuły i funkcje w MS Excel: adresy względne, bezwzględne i mieszane, praktyczne zastosowanie:
SUMA, ŚREDNIA, MAX, MIN, LEWY, PRAWY, JEŻELI, ILE.WIERSZY, LITERY.MAŁE,
LITERY.WIELKIE, ZŁĄCZ.TEKSTY, DATA, DNI.ROBOCZE, DZIEŃ.TYG, DZIŚ, MIESIĄC,
WYSZUKAJ.PIONOWO, ILE.NIEPUSTYCH, LICZ.JEŻELI, LICZ.WARUNKI, SUMA.WARUNKÓW,
SUMA.JEŻELI, ZAOKR, LICZ.PUSTE, adresowanie trójwymiarowe.
3.3 Przegląd i analiza danych: fragmentator, sortowanie, filtrowanie, tabele przestawne, poprawność danych.
3.4 Ustawienia drukowania: marginesy, orientacja, rozmiar, obszar wydruku, tytuł wydruku, linie siatki, nagłówki, podgląd wydruku.
3.5 Formaty plików: zapisz, zapisz jako, pdf, eksportuj, importuj.
3.6 Tworzenie i organizacja skoroszytów: arkusze, zapisywanie skoroszytów w plikach, kończenie pracy i zamykanie okna, otwieranie plików, kopiowanie i przesuwanie arkuszy.
4. Technika biurowa (5h)
4.1 Urządzenia i sprzęt biurowy
4.2 Urządzenia i sprzęt pomocniczy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały szkoleniowe w postaci wydrukowanej prezentacji i w wersji elektronicznej.
Trener prowadzący szkolenie na bieżąco będzie przedstawiał/przesyłał zadania oraz ćwiczenia.
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników dostaje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, z zastrzeżeniem obecności na minimum 85% godzin szkolenia. Warunkiem uzyskania zaświadczenia potwierdzającego zdobycie kompetencji jest przystąpienie do testu sprawdzającego z teorii i praktyki
Warunki uczestnictwa
Wymagany jest dodatkowo kontakt z Akademią Finansów i Biznesu Vistula Filia w Tczewie poprzez e-mail: tczew@vistula.edu.pl lub telefonicznie:. 696 023 554
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania: posiadanie sprzętu elektronicznego z dostępem do Internetu,
Uczelnia zapewnia dostęp do platformy MS Teams oraz komputery w trakcie zajęć stacjonarnych.