Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą programów Word i Excel
Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą programów Word i Excel
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Osoby bez doświadczenia – chcące zdobyć kwalifikacje do pracy w administracji i biurze.
Pracowników administracyjnych i biurowych – chcących podnieść swoje kompetencje i zwiększyć efektywność pracy.
Osoby wracające na rynek pracy – np. po urlopie macierzyńskim, wychowawczym czy dłuższej przerwie zawodowej.
Pracowników innych branż – zainteresowanych zmianą ścieżki kariery i pracą w administracji.
Osoby pracujące w instytucjach publicznych i firmach prywatnych – które potrzebują aktualizacji wiedzy z zakresu administracji, organizacji pracy i obsługi dokumentacji.
Właścicieli małych firm i przedsiębiorców – którzy samodzielnie prowadzą dokumentację i chcą lepiej organizować pracę biurową
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi80
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie i wyposażenie uczestników w wiedzę, umiejętności i kompetencje niezbędne do efektywnej pracy w administracji i biurze, min. znajomość zasad organizacji pracy biurowej i administracyjnej; Wiedzę o obiegu dokumentów, archiwizacji i prowadzeniu korespondencji; Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO) i dokumentacji kadrowo-płacowej, redagowaniu dokumentów, wykonywaniu analiz i obliczeń.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje podstawy organizacji pracy biurowej i zasady BHP | Kryteria weryfikacji • Rozróżnia podstawowe zasady organizacji pracy biurowej i przestrzega zasad ergonomii.• Definiuje zasady BHP obowiązujące w miejscu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik Planuje zadania administracyjne zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji • Organizuje biuro w sposób redukujący zużycie zasobów• Korzysta z komputera z zainstalowany, systemem operacyjnym, • Definiuje pojęcia dotyczące komputera i możliwości programów biurowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje się wiedzą z podstaw dotyczących organizacji i pracy biurowej | Kryteria weryfikacji • Prowadzi rozmowy z klientami• Wystawia dokumenty kadrowe • Archiwizuje dokumentację biurową • Prowadzi korespondencję biurową | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj.15 minut przerwy po 4 godzinach szkoleniowych. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
`1. Wiedza o gospodarce (10h)
1.1. Podstawy ekonomii
1.2. Zasady rachunkowości
1.3. Podstawowe zagadnienia prawne
1.4. Socjologia i psychologia pracy
1.5. Aktywne poszukiwanie pracy
1.6. Ogólne przepisy BHP, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska
2. Organizacja i funkcjonowanie biura (20h)
2.1. Organizacja pracy biurowej
2.2. Rodzaje, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów
2.3 Prowadzenie i obsługa korespondencji
2.4. Prowadzenie rozmów
2.5. Organizacja i obsługa spotkań
3. Komputer w pracy biurowej (40h)
3.1. Budowa i obsługa komputera
3.2. Korzystanie z usług internetowych
3.3. Skanowanie, tworzenie i obróbka grafiki
3.4. Redagowanie i formatowanie dokumentów (Word)
3.5. Wykonywanie obliczeń (Excel)
3.6. Korzystanie z baz danych
4. Technika biurowa (10h)
4.1. Urządzenia i sprzęt biurowy
4.2. Urządzenia i sprzęt pomocniczy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały szkoleniowe w postaci wydrukowanej prezentacji i w wersji elektronicznej.
Trener prowadzący szkolenie na bieżąco będzie przedstawiał/przesyłał zadania oraz ćwiczenia.
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników dostaje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, z zastrzeżeniem obecności na minimum 85% godzin szkolenia. Warunkiem uzyskania zaświadczenia potwierdzającego zdobycie kompetencji jest przystąpienie do testu sprawdzającego z teorii i praktyki.
Warunki uczestnictwa
Wymagany jest dodatkowo kontakt z Akademią Finansów i Biznesu Vistula Filia w Tczewie poprzez e-mail: tczew@vistula.edu.pl lub telefonicznie:. 696 023 554
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania: posiadanie sprzętu elektronicznego z dostępem do Internetu,
Uczelnia zapewnia dostęp do platformy MS Teams oraz komputery w trakcie zajęć stacjonarnych.