Ekoekspert - Mediacje szkolne i rówieśnicze – rozwój ekokwalifikacji nauczycieli i rodziców. Usługa zakończona egzaminem.
Ekoekspert - Mediacje szkolne i rówieśnicze – rozwój ekokwalifikacji nauczycieli i rodziców. Usługa zakończona egzaminem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Usługa jest skierowana do kadry pedagogicznej, kierowniczej i specjalistycznej placówek oświatowych i opiekuńczo-wychowawczych wszystkich szczebli, ze szczególnym uwzględnieniem:
- dyrektorów,
- nauczycieli,
- pedagogów,
- psychologów
- rodziców oraz
osób zainteresowanych rozwojem ekokompetencji w obszarze mediacji szkolnych i rówieśniczych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do nabycia kwalifikacji EkoEksperta w zakresie samodzielnego wykorzystywania wiedzy z zakresu mediacji, konfliktów i komunikacji interpersonalnej do rozwiązywania sporów w środowisku szkolnym i rówieśniczym, z uwzględnieniem kontekstu ekologicznego. Ponadto, uczestnicy będą efektywnie prowadzić mediacje szkolne i rówieśnicze, rozwijając jednocześnie kometencje własne i uczniów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje istotę mediacji szkolnej, jej cele oraz charakteryzuje zastosowanie w kontekście rozwijania ekokompetencji i rozwiązywania konfliktów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje kluczowe pojęcia mediacji oraz ich zastosowanie w kontekście świadomości ekologicznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje bariery komunikacyjne w procesie mediacji, uzasadniając ich wpływ na rozwiązywanie konfliktów o podłożu ekologicznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia style komunikacji w sytuacji konfliktu, charakteryzując ich wpływ na możliwość osiągnięcia porozumienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia znaczenie postawy proekologicznej w roli mediatora oraz jej wpływ na przebieg sporów o zasoby. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia kluczowe techniki komunikacyjne w procesie mediacji, charakteryzując ich zastosowanie z uwzględnieniem świadomości ekologicznej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje bariery i filtry komunikacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia techniki aktywnego słuchania, takie jak parafrazowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje rolę emocji i empatii w konflikcie, oraz definiuje zasady słuchania empatycznego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia manipulację i agresję werbalną, oraz charakteryzuje zasady komunikacji asertywnej w kontekście obrony wartości ekologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje strukturę i techniki mediacji, oceniając ich przydatność w kontekście perspektywy ekologicznej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje każdy z etapów mediacji: przygotowanie, rozmowę i porozumienie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje rolę i postawę mediatora, definuje pojęcia neutralności i bezstronności. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje techniki mediacyjne takie jak pytania otwarte, podsumowanie i przeformułowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje zasady bezpieczeństwa i etyki w mediacji oraz uzasadnia znaczenie odpowiedzialności mediatora za przyszłość środowiska. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje strukturę programu mediacji rówieśniczej w szkole oraz charakteryzuje proces jego wdrażania z uwzględnieniem ekokompetencji i odpowiedzialności za środowisko | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje proces tworzenia zespołu mediatorów rówieśniczych, uzasadniając kryteria wyłaniania kandydatów z uwzględnieniem wrażliwości ekologicznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje kryteria wyboru uczniów-mediatorów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje metody szkolenia i wsparcia młodzieży w roli mediatorów, uzasadniając sposoby włączania tematów ekologicznych do scenariuszy mediacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje elementy szkolnej kultury dialogu i porozumienia, uzasadniając ich znaczenie jako podstawy dla działań proekologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje proces tworzenia procedur i dokumentacji mediacyjnej, uzasadniając konieczność uwzględnienia w nich aspektów środowiskowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje swoją rolę jako mediatora w kontekście ekologicznym, definiuje obszary własnego rozwoju oraz uzasadnia znaczenie działań proekologicznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje wyzwania w roli nauczyciela-mediatora, w tym w zakresie rozwiązywania konfliktów o podłożu ekologicznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia znaczenie samoświadomości i rozwoju osobistego jako podstawy dla budowania ekokompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje sposoby ochrony i wzmacniania odporności psychicznej oraz dobrostanu nauczyciela-mediatora w obliczu wyzwań środowiskowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia dylematy etyczne w mediacji oraz uzasadnia odpowiedzialność za środowisko w ich rozwiązywaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje doświadczenia zdobyte podczas ćwiczeń i symulacji, uzasadniając wnioski płynące z analizy przypadków związanych z ekologią. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęAnimator Marcin Sławiński
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Moduł 1. Wprowadzenie do mediacji szkolnej z perspektywy ekokompetencji
Moduł dostarcza wiedzy teoretycznej o mediacji i jej zastosowaniu w szkole, z naciskiem na rozwijanie ekokompetencji w kontekście rozwiązywania konfliktów. Umożliwia zrozumienie podstawowych pojęć i znaczenia mediacji jako narzędzia wspierającego zrównoważony rozwój relacji międzyludzkich i środowiskowych. Usługa w formie mini-wykładu, dyskusji oraz analizy przypadków.
- Definicja i cele mediacji
- Mediacja w systemie edukacji – rola nauczyciela
- Rodzaje i źródła konfliktów w szkole – analiza wpływu na środowisko społeczne i naturalne
- Modele mediacji szkolnej – budowanie kultury szacunku dla różnorodności i zasobów
Moduł 2. Komunikacja w procesie mediacji a świadomość ekologiczna
Moduł rozwija kompetencje komunikacyjne, niezbędne w procesie mediacji, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji wspierającej świadomość ekologiczną i odpowiedzialność. Usługa obejmuje ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz symulacje, pozwalające na praktyczne zastosowanie nabywanej wiedzy w kontekście dbania o "ekosystem" relacji.
- Bariery i filtry komunikacyjne
- Aktywne słuchanie, parafrazowanie, komunikaty "ja" – budowanie mostów porozumienia w sporach o zasoby i wartości
- Rola emocji i empatii w konflikcie, słuchanie empatyczne – zrozumienie perspektyw dotyczących środowiska
- Rozpoznawanie manipulacji i agresji werbalnej, komunikacja asertywna – obrona wartości ekologicznych
Moduł 3. Struktura i techniki mediacji z uwzględnieniem perspektywy ekologicznej
Moduł rozwija kompetencje prowadzenia mediacji według ustalonych zasad, integrując perspektywę ekologiczną w proces rozwiązywania sporów. Usługa ma formę warsztatu, obejmującego odgrywanie ról i analizę nagrań, co umożliwia praktyczne przyswojenie technik mediacyjnych w kontekście konfliktów dotyczących środowiska szkolnego i lokalnego.
- Etapy mediacji: przygotowanie, rozmowa, porozumienie
- Rola i postawa mediatora – neutralność, bezstronność w sporach o zasoby i przestrzeń
- Techniki mediacyjne – pytania otwarte, podsumowanie, przeformułowanie, docenianie – w poszukiwaniu ekologicznych rozwiązań
- Zasady bezpieczeństwa i etyki w mediacji – odpowiedzialność za przyszłość środowiska
Moduł 4. Mediacje rówieśnicze i wdrażanie programu z aspektem ekologicznym
Moduł przygotowuje do wdrożenia programu mediacji w szkole, ze szczególnym uwzględnieniem roli mediacji rówieśniczych w kształtowaniu postaw proekologicznych. Usługa obejmuje projektowanie planu wdrożenia, burzę mózgów oraz pracę w grupach, co ma na celu osiągnięcie gotowości do wdrażania i prowadzenia mediacji rówieśniczych, promujących odpowiedzialność za środowisko.
- Tworzenie zespołu mediatorów rówieśniczych, wyłanianie kandydatów – z uwzględnieniem wrażliwości ekologicznej
- Kryteria wyboru uczniów-mediatorów
- Szkolenie i wsparcie młodzieży w roli mediatorów – włączanie tematów ekologicznych do scenariuszy mediacji
- Budowanie szkolnej kultury dialogu i porozumienia – jako podstawy dla działań proekologicznych
- Tworzenie procedur i dokumentacji mediacyjnej – uwzględniających aspekty środowiskowe
Moduł 5. Superwizja i refleksja nad rolą mediatora w kontekście ekologicznym
Moduł służy podsumowaniu, ewaluacji i rozwojowi osobistemu, z naciskiem na rolę mediatora w promowaniu świadomości i działań proekologicznych. Usługa ma formę refleksji indywidualnej i grupowej oraz superwizji w parach, co ma na celu podniesienie samoświadomości i gotowości do działania jako mediator, wspierający zrównoważony rozwój.
- Wyzwania w roli nauczyciela-mediatora – w tym rozwiązywanie konfliktów o podłożu ekologicznym
- Samoświadomość i rozwój osobisty – jako podstawa dla budowania ekokompetencji
- Ochrona i wzmacnianie odporności psychicznej i dobrostanu nauczyciela-mediatora – w obliczu wyzwań środowiskowych
- Dylematy etyczne w mediacji – z uwzględnieniem odpowiedzialności za środowisko
- Omówienie doświadczeń z ćwiczeń i symulacji – analiza przypadków związanych z ekologią
Program usługi wykazuje zgodność z dokumentami:
- Regulamin naboru do projektu "Graj po zielone z Akademią Śląska (obowiązuje od 01.04.2025r.) dotyczącym realizacji działania FESL.10.17-Kształcenie osób dorosłych – FST w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania. W szczególności w obszarze dotyczącym zielonych umiejętności, akapit: "Przyjmuje się, że zielone umiejętności to takie, które przyczyniają się do budowy „zielonej gospodarki" poprzez tworzenie „zielonych miejsc pracy”. „Zielone miejsca pracy” to te, które przyczyniają się do zachowania lub przywrócenia stanu środowiska, niezależnie od tego czy występują w tradycyjnych czy nowych rozwijających się „zielonych” sektorach. „Zielone miejsca pracy” wpływają pozytywnie na zwiększanie efektywności energetycznej i surowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń, ochronę i odtwarzanie ekosystemów oraz wspieranie adaptacji do skutków zmian klimatu.
Nawiązania: "Zielone umiejętności", które są rdzeniem "ekokompetencji" w szkoleniu z mediacji. Wskazuje, że obejmują one działania na rzecz ochrony środowiska, efektywności energetycznej, minimalizacji odpadów i adaptacji do zmian klimatu, co jest zbieżne z celami usługi.
- Regionalna Strategia Innowacji Województwa Śląskiego 2030. Strategia zawiera sekcje poświęcone "Transformacji w kierunku Zielonego Śląska" , "Zielonej gospodarce" jako inteligentnej specjalizacji , oraz projekt flagowy "Ekoinnowacje w regionie". W dokumencie uwzględniono również "Prognozę oddziaływania na środowisko", co świadczy o głębokim zakorzenieniu tematyki środowiskowej w celach strategicznych regionu. Szkolenie w zakresie ekokompetencji wspiera te cele, rozwijając świadomość i umiejętności niezbędne do zielonej transformacji regionu.
Nawiązania: "Transformacja w kierunku Zielonego Śląska" (str. 41) oraz "Inteligentna specjalizacja - Zielona gospodarka" (str. 81 i 181), a także wizja regionu jako "Zielone Śląskie" (str. 95) jasno wskazują na strategiczny priorytet rozwoju ekologicznego.
- Program Rozwoju Technologii Województwa Slaskiego Katowice 2019 Na Lata 2019–2030. Program wymienia "Technologie dla Ochrony Środowiska" jako jeden z kluczowych obszarów działania Obserwatoriów Specjalistycznych. Wraz Uchwałą Zarządu Województwa Ślaskiego nr 1902/63/VI/2019 z dnia 21.08.2019r, przyjmującą"Prognozę Oddziaływania na środowisko", potwierdza priorytetowe traktowanie kwestii środowiskowych. Rozwój ekokompetencji w mediacjach szkolnych komplementuje te działania, promując odpowiedzialne postawy i wiedzę w zakresie ochrony środowiska już od najmłodszych lat.
Nawiązania: Wskazanie "Technologie dla Ochrony Środowiska" (str. 4) jako jednego z obszarów specjalistycznych obserwatoriów oraz fakt uwzględnienia "Prognozy Oddziaływania na środowisko" (str. 6) w przyjęciu programu, świadczy o silnym nacisku na kwestie środowiskowe w rozwoju technologicznym regionu.
Walidacja i Certyfikacja.
Usługa kończy się walidacją i certyfikacją, która odbywa się w ostatnim dniu szkolenia. Walidację przeprowadza niezależny asesor walidacyjny, a certyfikacja jest realizowana przez jednostkę zewnętrzną uprawnioną do certyfikacji. Zapewnia się rozdzielność osobowa szkolenia od walidacji - osoba szkoląca nie waliduje efektów uczenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Mediacja szkolna (moduł 1) | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Przerwa | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Komunikacja a świadomość ekologiczna (moduł 2) | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Przerwa | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Struktura, techniki mediacji (moduł 3) | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Przerwa | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Struktura, techniki mediacji (moduł 3) kontynuacja | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Mediacje rówieśnicze (moduł 4) | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Przerwa | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Mediacje rówieśnicze (moduł 4) kontynuacja | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Przerwa | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Superwizja i refleksja (moduł 5) | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Superwizja i refleksja (moduł 5) kontynuacja | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Przerwa | Prowadzący Aneta Tombarkiewicz-Olszewska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:55 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Egzamin/certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:55 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 333,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 333,33 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 203,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 203,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Tombarkiewicz-Olszewska
interwencje kryzysową. Stale na liście mediatorów stałych Sądów Okręgowych w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Gliwicach, Częstochowie i Sosnowcu, PEFRON, prowadziła mediacje Sądu Polubownego przy KNF w Warszawie. Nauczyciel akademicki – zajęcia z mediacji na studiach magisterskich na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Certyfikowany mediator w zakresie mediacji rodzinnych, gospodarczych, cywilnych, w sporach pracowniczych oraz mediacji szkolnych i rówieśniczych. Trener TUS i TKZ. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego oraz Studiów Podyplomowych Rodziny i Mediacji Sądowej UŚ, Podyplomowych studiów poradnictwo psychologiczne i interwencja kryzysowa WSKZ, Podyplomowe studia andragogika, coaching i tutoring w edukacji WSKZ.
Prezes Śląskiego Stowarzyszenia Mediatorów Rodzinnych, Członek Rady monitorowania wdrażania reformy oświaty im. KEN IBE MEN, Członek Zespołu współpracy z NGO przy MEN, stale na liście mediatorów współpracujących z placówkami oświatowymi prowadzonej przez Polską Sekcję Europejskiego Stowarzyszenia Sędziów na rzecz Mediacji GEMME. Prowadzi warsztaty i szkolenia z dyrektorami szkół, nauczycielami/psyhologami/pedagogami, rodzicami, młodzieżą, organizacjami, pracodawcami oraz rodzinami o tematyce mediacyjnej, rozwijania i wzmacniania umiejętności miękkich, kompetencji społeczno-emocjonalnych. Rozwija współpracę sektora NGO, instyt. rządowych, samorządowych oraz biznesu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Przyjmuje sie, że 1 godzina usługi szkoleniowej to jedna godzina dydaktyczna tj. lekcyjną, która wynosi 45 minut.
- Czas trwania przerwy od 15 do 30 min. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
- Uczestnicy przyjmują do wiadomości i i wyrażają to zgodę. że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP
- Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2-13 r. (Dz. U. 2018 poz. 701)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi