Kurs angielskiego grupowy stacjonarny - poziom B1+ 46h - Małopolskie Bony Rozwojowe
Kurs angielskiego grupowy stacjonarny - poziom B1+ 46h - Małopolskie Bony Rozwojowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Mikro, małe, średnie i duże firmy, a także Pracodawcy, z siedzibą, filią, delegaturą oraz inną formą działalności na terenie podregionu krakowskiego wraz z Miastem Kraków, tj. powiatów: miasto Kraków, miechowskiego, krakowskiego, proszowickiego, wielickiego, bocheńskiego, myślenickiego.
Z usług mnogą skorzystać:
Przedsiębiorcy, Pracodawcy i ich Pracownicy.
„Usługa również adresowana dla uczestników projektu "Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa"
Jeśli chcesz skorzystać z innych oferowanych przez nas kursów skontaktuj się z nami!
tel: 12 372 28 95
e-mail: info@mcgregor.home.pl
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji21-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi46
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie B1+ zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie B1+ | Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu podane informacje w języku standardowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Śledzi wywód który dotyczy tematu wcześniej poznanego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe znaczenie średniej długości wypowiedzi lub wykładu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie B1+ | Kryteria weryfikacji Przyswaja informacje zawarte w artykułach i tekstach opisujących współczesna problematykę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyciąga wnioski z czytanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa główna myśl współczesnego tekstu zredagowanego w języku codziennym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie B1+ | Kryteria weryfikacji Bierze udział w marę swobodnej i spontanicznej rozmowie w taki sposób, ze integrację z rdzennym uzytkowieniem języka stają się możliwe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Czynnie bierze udział w rozmowie na tematy osobiste lub dotyczące życia codziennego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wypowiada się jasno i szczegółowo o swoich doświadczeniach, marzeniach i celach | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia swój pogląd na aktualny temat i wyraża opinie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie B1+ | Kryteria weryfikacji Pisze esej lub sprawozdanie przekazując informacje lub przedstawiając swój pogląd za lub przeciw wyrażonej opinii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze listy lub email opisujący jego uczucia przypisywane danym wydarzeniom i doświadczeniom | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pisze teksty jasne i szczegółowe na znany mu lub interesujący go temat | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie B1 (Pre Intermediate) i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia prowadzone są stacjonarny Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na mówieniu
aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B1+. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do potrzeb kursanta.
Gramatyka B1+
Artykuły - the, a/an, -
Przymiotniki z końcówką –ed lub –ing,
Porównawczy i najwyższy przymiotników nieregularnych
To samo jak…, to samo
Jak… jak
Tak jak, podobnie, trochę,
Kwantyfikatory
Mowa zależna
Wzory czasowników
Strona bierna
Zdania względne definiujące i nieokreślające
Zdania warunkowe
Typ 0
Typ 1
Typ 2
Typ 3
Spójniki
Łączenie słów wyrażających przyczynę, skutek i kontrast: so, which, until, why, while, when, as, before, after, until, as long as, whenever, itp.
Czasy tereźniejsze
:
Pytania przedmiotowe i przedmiotowe
Czas present simple.
Czas present continuous.
Czas present perfect
Czas present perfect continuous
Czasy przeszłe
:
Czas past simple
Czas past continuous
Czas past perfect
Used to
Wszystkie główne czasowniki nieregularne
Przyszłe formy:
Zdania z will
Czas future continuous
Zdania z be going to
Czasowniki modalne
Czasowniki modalne wyrażające obowiązek: must, can’t, should, need to, mustn’t
Czasowniki modalne dedukcji: must, could / may / might, can’t + be
Can, could, be able to, wynikać ze zdolności
Przyimki:
Wyrażenia przyimkowe z: in, for, from, to, at, to, in, about, with, from, of, among, until, on, at, in
Słownictwo
Czasowniki złożone z – turn, give, go, get, run, itp.
Przyjaźń
Komunikacja
Oferty pracy
Technologia
Rodzina i relacje
Umiejętność
Osobowość
Środowisko,
Klimat
Pogoda
Świat przyrody,
Zwierzęta,
Obszary mieszkalne
Wyrażanie opinii i odpowiadanie na nie
Wyrażanie sugestii i reagowanie na nie
Opowiadanie historii
Oferowanie i proszenie o pomoc
Podanie uzasadnień, wyników i przykładów
zwroty zawierające: yourself, look, have, so and such, problem Rzeczowniki złożone
Opisywanie jedzenia
Budynki
Czasowniki i przyimki
Dzielenie się informacjami
Czasowniki raportujące
-ed / -ing przymiotniki
Muzyka
Budowanie słów (rzeczowniki)
Sport - przymiotniki i przyimki
Wyrażenia z do, make i take
Słowa utworzone z użyciem: go, over, in/on + rzeczownik, look at, see, watch, hear, listen to
Łatwo mylone słowa
Proszenie i dawanie rekomendacji
Składanie ofert i próśb oraz proszenie o pozwolenie
Generalizowanie i niejasność
Polecanie i reagowanie na rekomendacje
Rozmowa o możliwych problemach i uspokojenie kogoś
Lekcje prowadzone są w systemie 90 min, ale w przypadku rozliczeń jedna lekcja jest brana pod uwagę jako 45 min,
Podana liczba godzin zawiera rownież proces walidacji,
Podana liczba godzin zawiera tylko zajęcia praktyczne,
Przerwy nie są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 10-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 18-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Język angielski B1+ — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Karolina Szczepaniec | Data realizacji zajęć 01-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 140,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 140,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Szczepaniec
Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie eletronicznej i papierowej oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line:
www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Projekt Małopolskie Bony Rozwojowe – Nowa Pespektywa jest realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
„Zawarto umowę z MARR na świadczenie usług w ramach projektu „Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa”.
Szegółowe warunki zostały zawarte w Umowie z Uczestnikiem projektu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi