Digital Beauty – Skuteczna Sprzedaż Usług w Branży Beauty w Social Mediach z wykorzystaniem kompetencji cyfrowych - szkolenie
Digital Beauty – Skuteczna Sprzedaż Usług w Branży Beauty w Social Mediach z wykorzystaniem kompetencji cyfrowych - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla początkujących specjalistów ds. marketingu cyfrowego, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób zainteresowanych rozwojem kariery w marketingu cyfrowym.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji05-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia „Digital Beauty – Skuteczna Sprzedaż Usług w Branży Beauty w Social Mediach” jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i profesjonalnego prowadzenia działań promocyjnych w mediach społecznościowych, w tym do tworzenia angażujących treści, budowania wizerunku eksperta oraz prowadzenia efektywnej komunikacji sprzedażowej z klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie marketingu cyfrowego | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia marketingu cyfrowego i porównuje je z tradycyjnymi formami marketingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia funkcje i zasady działania narzędzi marketingowych: Google Ads, Trends, Looker Studio, Tag Manager. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje znaczenie SEO, SEM i content marketingu w strategii online. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady etycznego marketingu: ochrona danych osobowych, transparentność, odpowiedzialność społeczna. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje kompetencje przyszłości potrzebne w obszarze marketingu cyfrowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje znaczenie i wpływ zrównoważonego rozwoju w komunikacji marki. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się samodzielnie buduje strategię marketingową oparta na rozwiązaniach cyfrowych | Kryteria weryfikacji Projektuje i wdraża kompleksową strategię marketingową online z uwzględnieniem celów biznesowych i analitycznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy angażujące i zróżnicowane treści marketingowe: tekstowe, graficzne i wideo. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje treści i kampanie pod kątem SEO i SEM. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Planuje i realizuje kampanie reklamowe w mediach społecznościowych i w Google Ads. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie narzędzia do monitorowania i raportowania wyników działań marketingowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Analizuje trendy i dane rynkowe w celu podejmowania decyzji strategicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje zielone rozwiązania w marketingu cyfrowym | Kryteria weryfikacji Projektuje treści marketingowe w duchu less-waste, z naciskiem na trwałość i wartość informacyjną. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia wpływ cyfrowych działań promocyjnych na środowisko i społeczeństwo. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się w sposób wspierający zrównoważony rozwój, promując produkty i usługi zgodne z ideą ESG. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia i wdraża rozwiązania ograniczające negatywny wpływ kampanii na środowisko (np. minimalizm wizualny, ograniczenie nadprodukcji treści). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Przekształca strategie marki w działania edukacyjne i proekologiczne, budujące pozytywny wizerunek. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje relacje wewnętrzne i zewnętrzne | Kryteria weryfikacji Reaguje na potrzeby odbiorców, tworząc komunikaty zrozumiałe, etyczne i spójne z wartościami marki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wykazuje inicjatywę w rozwiązywaniu problemów i dostosowywaniu strategii do dynamicznych zmian w środowisku online. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wspiera kulturę innowacyjności, dzielenia się wiedzą i otwartości na feedback. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uczestnicy rozwiną praktyczne kompetencje cyfrowe niezbędne do tworzenia profilu biznesowego, tworzenia materiałów foto i wideo z użyciem smartfona i aplikacji mobilnych (CapCut, Meitu), a także nauczą się prowadzić komunikację, która realnie wpływa na decyzje zakupowe odbiorców.
🔹 MODUŁ 1: Gdzie są moi klienci? – Wybór odpowiednich platform social media (1,5 godz.)
- Przegląd platform: Instagram, Facebook, TikTok – czym się różnią i jak działają
- Dobór platformy do grupy docelowej i rodzaju usług beauty
- Algorytmy i zasięgi – jak działa widoczność i co wpływa na interakcje
- Ćwiczenie: Wybór platformy i analiza konkurencji
🔹 MODUŁ 2: Profil, który sprzedaje – Optymalizacja konta i wizualna spójność (2 godz.)
- Tworzenie BIO i nazwy, która komunikuje profesjonalizm i ofertę
- Elementy profilu, które przyciągają uwagę – zdjęcie, highlights, estetyka feedu
- Planowanie postów – tematyka, formaty, harmonogram
- Praktyczne narzędzie: Canva do przygotowania spójnych grafik i stories
🔹 MODUŁ 3: Komunikacja z klientem w wiadomościach prywatnych (1,5 godz.)
- Jak pisać, by klient czuł się zaopiekowany i gotowy do zakupu
- Zasady pisania wiadomości: ton, długość, jasność
- Przygotowane skrypty wiadomości i techniki sprzedażowe
- Symulacja rozmowy z potencjalnym klientem (ćwiczenia w parach)
🔹 MODUŁ 4: Tworzenie treści – sprzęt, światło, tło, dodatki (2 godz.)
- Smartfon w roli aparatu i kamery – ustawienia, rozdzielczość
- Oświetlenie: ring, softbox, światło naturalne – jak dobrać i ustawić
- Kadrowanie, tło, stylizacja – zasady prezentacji usług beauty w mediach
- Ćwiczenie: zrób własne zdjęcie/video gotowe do publikacji
🔹 MODUŁ 5: Montaż treści – CapCut & Meitu krok po kroku (2 godz.)
- Podstawy montażu wideo w aplikacji CapCut: cięcia, napisy, przejścia
- Edycja zdjęć w aplikacji Meitu: filtry, retusz, kompozycja
- Formatowanie pod Reels, TikToki i Stories
- Ćwiczenie: przygotowanie materiału promocyjnego w aplikacji mobilnej
Walidacja
Usługa prowadzona jest w formie ćwiczeń, chatu oraz dyskusji z uczestnikami szkolenia. Szkolenie prowadzone przez obydwóch trenerów łącznie.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (45 min). Przerwy zostały uwzględnione w harmonogramie, są wliczone do liczby godzin usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 214,29 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 214,29 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Urszula Stefanowicz-Peczyńska
Przeprowadziła kilkaset godzin doradztwa i szkoleń w zakresie budowania strategii marketingowej, tworzenia kampanii czy budowania marki.
Wykształcenie wyższe
Studia podyplomowe - Grafika i multimedia - WSB Gdańsk, październik 2020r. - czerwiec 2021 r.
Studia podyplomowe - Psychodietetyka - Uniwersytet SWPS w Warszawie październik 2016 r. – czerwiec 2017 r.
Studia licencjackie – Dietetyka - Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, październik 2013 r. – czerwiec 2015 r.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptu zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi