Motywacja i zarządzanie międzypokoleniowe
Motywacja i zarządzanie międzypokoleniowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Managerowie,
Kierownicy zespołów,
Osoby zarządzające i odpowiedzialne za prowadzenie zespołów
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji20-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
rozwinięcie umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się z innymi pokoleniami dla poprawy efektywności realizacji celów poprzez naukę kluczowych budowania relacji, precyzowania komunikacji i zdolności aktywnego słuchania. pozyskanie wiedzy, diagnozy oraz zmiany swoich nawyków w komunikowaniu się między różnymi pokoleniami i rozumienia różnych postaw oraz priorytetów innych osób w celu lepszego zarządzania efektywnie zespołem i współpracą wewnątrzzespołową
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy nabywają umiejętności motywowania i zarządzania miedzypokoleniowego | Kryteria weryfikacji Uczestnicy: Definiują podstawowe pojęcia związane z komunikacją międzypokoleniową Monitorują swoje nowe nawyki z obszaru komunikacji międzypokoleniowej Stosują narzędzia do budowania długofalowego zaufania w zespole złożonym z reprezentantów różnych pokoleń Analizują kontekst komunikacji w odniesieniu do wartości reprezentowanych przez dane pokolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres szkolenia:
I. Psychologiczny kontekst motywacji
- Potrzeby, motywacje, a wartości Pokolenia X, Milenialsów oraz Pokolenia Z – fakty i mity
- Model budowania zaufania – równanie na zaufanie w pracy z Pokoleniem Z – dyskusja moderowana
- Budowanie zaufania w komunikacji z młodym pokoleniem
II. Indywidualne Motywatory/Drivery
- Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki motywacyjne aspekty – test i analiza wyników testu
- Indywidualne aspekty motywacji – różnice w motywowaniu (pokolenia X,Y i Z)
- Odkrywanie motywacji w rozmowie z pracownikiem (scenka z procesu rekrutacyjnego)
III. Biznesowe i zespołowe wymiary motywacji
- Znaczenie motywacji dla zespołu wielopokoleniowego
- Procesy biznesowe i perspektywy motywacyjne
- Kiedy i jak skutecznie motywować? (scenka z 121 i przydzielaniem zadań)
„Młode wilki” – czego oczekują w komunikacji z pracodawcą? - analiza materiału filmowego
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 549,80 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 260,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 221,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną przesłane na adres mailowy uczestnika.
Warunki uczestnictwa
Pełnoletność
Informacje dodatkowe
Przerwy na życzenie uczestników (10-30 minut ), nie są wliczane do czasu trwania usługi.
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub BUR i wyrażają na to zgodę.
Warunkiem ukończenia szkolenia (a zarazem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu) jest frekwencja na poziomie minimum 80%, orazuzyskanie podejście do walidacji (oceny dokonuje niezależna osoba przeprowadzająca walidację)
Szkolenie prowadzone przez platformę Microsoft Teams
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer z dostępem do Internetu i łączem o prędkości co najmniej 1,5 MB/s.