Prowadzenie i wspieranie zdalnych usług rozwojowych w czasie rzeczywistym - szkolenie
Prowadzenie i wspieranie zdalnych usług rozwojowych w czasie rzeczywistym - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- trenerów, edukatorów i konsultantów działających w fundacjach, stowarzyszeniach, organizacjach pozarządowych oraz projektach społecznych, którzy prowadzą lub planują prowadzić zdalne usługi rozwojowe i edukacyjne
- koordynatorów projektów edukacyjnych i grantowych, realizujących działania rozwojowe w formie zdalnej w ramach programów unijnych, samorządowych lub prywatnych
- specjalistów ds. dostępności cyfrowej i edukacji włączającej w organizacjach społecznych, odpowiedzialnych za dostosowanie usług zdalnych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i grup defaworyzowanych
- liderów inicjatyw edukacyjnych i społecznych, którzy chcą wdrożyć nowoczesne, interaktywne i dostępne usługi zdalne w działalności fundacji lub stowarzyszenia
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do profesjonalnego prowadzenia oraz moderowania zdalnych sesji edukacyjnych w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem popularnych platform webinarowych, rozwiązań open source i narzędzi interaktywnych — z zachowaniem standardów prowadzenia zdalnych usług rozwojowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje i planuje zasady organizacji i logistyki zdalnych usług edukacyjnych | Kryteria weryfikacji Wymienia zasady organizacji zdalnej usługi edukacyjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje przebieg, zasady i warunki logistyczne dla usługi zdalnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Ustala i konfiguruje warunki techniczne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje standardy zdalnego uczenia | Kryteria weryfikacji Opisuje standardy prowadzenia zdalnych usług rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się alternatywnymi rozwiązaniami open source (BigBlueButton, Jitsi) | Kryteria weryfikacji Samodzielnie konfiguruje i demonstruje funkcje platform open source | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Dostosowuje zdalne sesje edukacyjne do potrzeb uczestników | Kryteria weryfikacji Bada potrzeby uczestników usługi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia metody aktywizacji i indywidualizacji form pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia interaktywne dostosowane do potrzeb uczestników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Moderuje i wspiera uczestników w zdalnym środowisku edukacyjnym | Kryteria weryfikacji Moderuje dyskusję i udziela feedbacku sesji online | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia jest dostosowany do potrzeb uczestników usługi oraz głównego celu usługi i jej charakteru oraz obejmuje zakres tematyczny usługi.
Szkolenie zawiera część teoretyczną (6 h), praktyczną (12 h) oraz walidację ( 2 h).Przerwy nie są wliczone w ogólny czas usługi rozwojowej. Harmonogram usługi może ulec nieznacznemu przesunięciu, ponieważ ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych, w formie zajęć praktyczno-teoretycznych. Szkolenie w formie zajęć praktyczno-teoretycznych daje możliwość wykorzystania nabytej wiedzy do praktycznego jej zastosowania.
Warunki organizacyjne: praca własna uczestników z wykorzystaniem laptopów
20 h dydaktycznych
Dzień 1. Organizacja zdalnych usług rozwojowych (2+4 h dydaktyczne)
- Zasady organizacji i logistyki zdalnych usług edukacyjnych
- Przegląd platform webinarowych: Clickmeeting, Zoom, Teams, Google Meet
- Ćwiczenia praktyczne: tworzenie i konfiguracja sesji online na sali szkoleniowej
Dzień 2. Prowadzenie zdalnych zajęć w czasie rzeczywistym (2+4 h dydaktyczne)
- Techniki interakcji w środowisku online: ankiety, breakout rooms, tablice
- Symulacja prowadzenia zdalnych zajęć na sali szkoleniowej przy użyciu laptopów (ćwiczenia praktyczne)
- Wprowadzenie do BigBlueButton i Jitsi — konfiguracja i prezentacja funkcji
Dzień 3. Personalizacja sesji zdalnych i ewaluacja usług rozwojowych (2+4 dydaktyczne) + walidacja (2 h dydaktyczna)/7
- Dostosowywanie metod i form pracy zdalnej do różnych grup uczestników
- Ewaluacja jakości zdalnych usług rozwojowych
- Projektowanie scenariusza zdalnej sesji rozwojowej
- Walidacja
Usługodawca zapewnia rozdzielność funkcji pomiędzy trenerem a osobą prowadzącą walidację.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Moduł 1. Zasady organizacji i logistyki zdalnych usług edukacyjnych | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Moduł 1. Przegląd platform webinarowych | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Przerwa | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Moduł 1. Ćwiczenia praktyczne. | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:55 | Godzina zakończenia 12:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Przerwa | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:25 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Moduł 1. Ćwiczenia praktyczne c.d. | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Moduł 2. Techniki interakcji w środowisku online | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Przerwa | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Moduł 2. Ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Przerwa | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Moduł 2. Ćwiczenia praktyczne c.d. | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Przerwa | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Moduł 2. Wprowadzenie do BigBlueButton i Jitsi | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Moduł 3. Dostosowywanie metod i form pracy zdalnej do różnych grup uczestników | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Przerwa | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Moduł 3. Ewaluacja jakości zdalnych usług rozwojowych | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Moduł 3. Projektowanie scenariusza zdalnej sesji rozwojowej | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Przerwa | Prowadzący Adrian Flak | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto280,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto280,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Flak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma:
- Checklistę organizacji spotkania online — krótka lista kroków do odhaczenia przed rozpoczęciem każdej sesji (link, dostęp, role, materiały, test sprzętu, plan awaryjny)
- Szablon prostego scenariusza szkolenia online — tabela z miejscem na wpisanie godzin, aktywności, planowanych interakcji i narzędzi na każdą część spotkania)
Warunki uczestnictwa
Wymagana jest obecność min 80% lub ze wskazaniami Operatora
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę. Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej na 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Przed zapisaniem się na usługę, w celu potwierdzenia dostępności miejsca w grupie szkoleniowej prosimy o kontakt pod numerem telefonu 34 387 16 73.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Laboratorium komputerowe