Budowanie efektywności i skuteczności osobistej menadżera
Możliwość dofinansowania
Budowanie efektywności i skuteczności osobistej menadżera
Numer usługi 2025/06/15/6670/2817668
1 600,00 PLN
brutto
1 600,00 PLNnetto
100,00 PLNbrutto/h
100,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią osoby zarządzające zespołami lub przygotowujące się do roli menadżera
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji19-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Budowanie efektywności i skuteczności osobistej menadżera" jest rozwój uczestników w zakresie planowania, zarządzania sobą w czasie, radzenia sobie ze stresem, budowania motywacji wewnętrznej oraz efektywnej komunikacji nastawionej na współpracę.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie zarządza swoim czasem i zadaniami | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i klasyfikuje zadania w macierzy Eisenhowera | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje czynniki wpływające na spadek efektywności osobistej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje najczęstsze „pożeracze czasu” | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje źródła stresu i stosuje podstawowe techniki redukcji napięcia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje fizjologiczne i emocjonalne objawy stresu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje techniki jego redukcji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje motywację pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje motywatory pozafinansowe stosowane w miejscu pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnika rozróżnia motywację wewnętrzną od zewnętrznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy motywujące cele indywidualne i zespołowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik formułuje cele zgodnie z metodą SMARTER | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady skutecznej i empatycznej komunikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia style komunikacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia techniki słuchania aktywnego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdza uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Dzień 1 – Zarządzanie sobą w czasie i planowanie zadań
- Wprowadzenie do tematu efektywności osobistej
- Czym jest efektywność vs. skuteczność
- Rola menadżera w kontekście zarządzania sobą i zespołem
- Analiza stylu pracy
- Test: Jak pracuję? (diagnoza stylu zarządzania czasem)
- Najczęstsze pułapki i „pożeracze czasu” menadżera
- Techniki zarządzania czasem
- Macierz Eisenhowera
- Zasada Pareto 80/20
- Planowanie metodą ALPEN, GTD
- Ćwiczenia praktyczne
- Analiza tygodnia pracy uczestnika
- Tworzenie planu działania na podstawie realnych zadań
Dzień 2 – Zarządzanie stresem i emocjami
- Źródła stresu u menadżera
- Stres organizacyjny, relacyjny, decyzyjny
- Objawy stresu – fizjologiczne, emocjonalne, poznawcze
- Style radzenia sobie ze stresem
- Test samooceny stylów reagowania na stres
- Model koła wpływu i kontroli (S. Covey)
- Techniki redukcji napięcia
- Oddech, uważność (mindfulness), techniki relaksacyjne
- Mikronawyki wspierające odporność
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Praca na realnych przypadkach
- Tworzenie indywidualnego planu „zarządzania sobą pod presją”
Dzień 3 – Budowanie motywacji wewnętrznej i poczucia sprawczości
- Motywacja wewnętrzna vs. zewnętrzna
- Model samodeterminacji (Deci i Ryan): autonomia, kompetencja, przynależność
- Identyfikowanie własnych źródeł motywacji
- Psychologia osiągnięć i proaktywność
- Mentalność rozwojowa vs. statyczna (Carol Dweck)
- Praca z celami SMARTER i metodą OKR
- Motywacja a delegowanie i zaufanie
- Jak wspierać rozwój innych przez motywujące delegowanie
- Model motywującej informacji zwrotnej
- Ćwiczenia i refleksje
- Mapa osobistej motywacji
- Tworzenie planu „menadżerskiego wpływu” – motywowanie siebie i zespołu
Dzień 4 – Komunikacja i współpraca: skuteczność relacyjna menadżera
- Podstawy efektywnej komunikacji interpersonalnej
- Style komunikacyjne
- Słuchanie aktywne i parafraza
- Komunikacja empatyczna i asertywność
- Model komunikacji NVC (Porozumienie bez przemocy)
- Asertywność vs. agresja i uległość
- Budowanie relacji w zespole
- Feedback konstruktywny i rozwojowy
- Dialog a polecenie – kiedy i jak?
- Ćwiczenia praktyczne
- Symulacje rozmów z członkiem zespołu
- Trening informacji zwrotnej
- Plan działań wdrożeniowych: Jak wykorzystam to w mojej pracy?
- Walidacja i zakończenie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 21
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Wprowadzenie do tematu efektywności osobistej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Analiza stylu pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Techniki zarządzania czasem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Ćwiczenia praktyczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Źródła stresu u menadżera | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Style radzenia sobie ze stresem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Techniki redukcji napięcia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Ćwiczenia indywidualne i grupowe | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Motywacja wewnętrzna vs. zewnętrzna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Psychologia osiągnięć i proaktywność | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Motywacja a delegowanie i zaufanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Ćwiczenia i refleksje | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Podstawy efektywnej komunikacji interpersonalnej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Komunikacja empatyczna i asertywność | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Budowanie relacji w zespole | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Ćwiczenia praktyczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja i zakończenie szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Radosław Kucharek
Radosław Kucharek to doświadczony trener biznesu, specjalizujący się w szkoleniach menadżerskich. Szkoli od 2016 roku, a swoją wiedzę i kompetencje trenerskie rozwijał, ukończywszy Akademię Trenerów Biznesu SET – jedno z najbardziej renomowanych szkoleń dla trenerów w Polsce. Dzięki wieloletniej praktyce doskonale rozumie wyzwania, przed którymi stoją menadżerowie. Jego warsztaty łączą praktyczną wiedzę, interaktywne ćwiczenia i konkretne narzędzia, które uczestnicy mogą od razu zastosować w swojej pracy. Przeprowadził ponad 6000 godzin szkoleniowych z czego 50% stanowią szkolenia dla kadry zarządzającej różnych instytucji oraz przedsiębiorstw.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma skrypt szkoleniowy w wersji papierowej, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz niezbędne materiały biurowe.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zakupu usługi przez Bazę Usług Rozwojowych
Adres
Adres
ul. Przyszkole 2/A2
93-549 Łódź
woj. łódzkie
Sala ART OF TRAINING
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
Kontakt
Kontakt
Monika Mularska-Kucharek
E-mail
biuro@artoftraining.pl
Telefon
(+48) 606 687 123