Przyczyny stresu i sposoby rozwiązywania sytuacji stresowych w branży HoReCa
Przyczyny stresu i sposoby rozwiązywania sytuacji stresowych w branży HoReCa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy i kadra zarządzająca w branży HoReCa
Nie ma wymagań dotyczących wiedzy i umiejętności w zakresie rozwiązywania sytuacji stresowych – cała wiedza zostanie przekazana na szkoleniu.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Przyczyny stresu i sposoby rozwiązywania sytuacji stresowych w branży HoReCa” przygotowuje do rozpoznawania przyczyn stresu zawodowego w branży HoReCa oraz nabycie praktycznych umiejętności stosowania skutecznych metod radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania sytuacji stresowych w miejscu pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się charakteryzuje źródła stresu w branży HoReCa | Kryteria weryfikacji rozpoznaje i definiuje czynniki stresogenne w branży HoReCa | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się charakteryzuje metody radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy | Kryteria weryfikacji wymienia metody radzenia sobie ze stresem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji dobiera metodę radzenia sobie ze stresem dostosowaną do sytuacji stresowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się charakteryzuje techniki rozwiązywania sytuacji stresowych w miejscu pracy | Kryteria weryfikacji wymienia techniki rozwiązywania sytuacji stresowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje sposoby rozwiązywania sytuacji stresowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Stres w pracy w branży HoReCa
2. Rodzaje reakcji na stres
3. Identyfikacja czynników stresogennych w pracy w branży HoReCa
4. Metody radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy: omówienie i zastosowanie wybranych metod radzenia sobie ze stresem
5. Techniki rozwiązywania sytuacji stresowych w miejscu pracy
6. Zapobieganie lub minimalizacja wystąpienia sytuacji stresowych w branży HoReCa
7. Walidacja efektów usługi - Test teoretyczny zamknięty (jedno lub wielokrotnego wyboru)
Kurs trwa 32 godziny dydaktyczne (24 godziny zegarowe).
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
- pracownicy i kadra zarządzająca w branży HoReCa
- nie ma wymagań dotyczących wiedzy i umiejętności w zakresie rozwiązywania sytuacji stresowych – cała wiedza zostanie przekazana na szkoleniu
- aktywność na zajęciach i realizacja zadań szkoleniowych w trakcie usługi
- minimalny poziom obecności na zajęciach: 80%.
Warunki organizacyjne - szkolenie będzie prowadzone w grupie do 9 osób, szkolenie będzie nastawione na praktykę.
Podczas szkolenia uczestnicy będą pracować samodzielnie lub w mniejszych grupach.
Walidacja:
- Uczestnicy szkolenia wypełniają test teoretyczny (termin i czas walidacji wskazany został w harmonogramie usługi)
- Test teoretyczny zostanie sprawdzony przez osobę walidującą w późniejszym miejscu i czasie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 120,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 120,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto160,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto160,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne - skrypt udostępniony uczestnikom w formie papierowej lub elektronicznej