MICROSOFT EXCEL NA POZIOMIE ŚREDNIOZAAWANSOWANYM - KURS
MICROSOFT EXCEL NA POZIOMIE ŚREDNIOZAAWANSOWANYM - KURS
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Rachunkowość/księgowość
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana jest do osób, które posiadają podstawową wiedzę o Microsoft Excel, ale chcą zwiększyć swoje kompetencje w zakresie jego obsługi i bardziej efektywniej wykorzystywać program.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji01-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "MICROSOFT EXCEL NA POZIOMIE ŚREDNIOZAAWANSOWANYM - KURS" przygotowuje uczestników do praktycznego wykorzystania Excela m.in. w kadrach, płacach i księgowości. Zagadnienia omawiane na kursie pomogą w sprawnym przygotowaniu zestawień i wykresów, a stworzone szablony będą mogły być wykorzystane w codziennej pracy. Uczestnicy kursu dowiedzą się jak uprościć i zautomatyzować zadania m.in. działów księgowości i kadrowo-płacowych z wykorzystaniem programu Excel.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W wyniku odbytego kursu uczestnik:Posługuje się wiedzą dotyczącą programu Microsoft Excel na poziomie Średniozaawansowanym: | Kryteria weryfikacji 1. Definiuje zasady działania programu.2. Wymienia moduły i funkcje programu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się W wyniku odbytego kursu uczestnik:Wykorzystuje moduły i funkcje programu Microsoft Excel na poziomie średniozaawansowanym: | Kryteria weryfikacji 1. Charakteryzuje zasady wprowadzania danych do programu. 2. Omawia narzędzia programu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Obok wiedzy i umiejętności zawodowych osoba uczestnicząca w kursiePosiada odpowiednie kompetencje personalne i społeczne: | Kryteria weryfikacji 1. Definiuje potrzebę poszerzania i pogłębiania wiedzy oraz nabywania nowych umiejętności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych, tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut, łącznie 14 godzin dydaktycznych.
Planowane przerwy w trakcie zajęć: 11:15-11:30, 13:45-14:00. Przerwy nie są wliczone w godziny zajęć usługi. Liczba godzin zajęć praktycznych: 8 godzin lekcyjnych , liczba godzin zajęć teoretycznych: 8 godzin lekcyjnych, w tym praca kontrolna.
2. Grupa docelowa usługi: Usługa adresowana jest do osób zainteresowanych poznaniem programu Microsoft Excel od podstaw.
3. Zakres tematyczny usługi:
- Podstawy - przypomnienie
- Wprowadzanie danych
- Formatowanie komórek i wartości, tworzenie własnych formatów wartości i ich kopiowanie.
- Kopiowanie wartości, formatów, szerokości kolumn, konwersja liczb przechowywyanych jako teksty na liczby w rozumieniu Excela. Korzystanie ze schowka MsOffice’a.
- Obiekt Tabela
- Dokonywanie obliczeń za pomocą funkcji.
- Sortowanie i filtrowanie
- Teksty
- Daty i czas
- Formatowanie warunkowe
- Wykresy
- Bezpieczeństwo i kontrola poprawności wprowadzanych danych
- Tabela Przestawna
- Narzędzia ułatwiające pracę
- Pobieranie danych do Excela z plików TXT, CSV oraz innych plików Excelowych
- Drukowanie
4. Warunki organizacyjne kursu:
- proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych z ćwiczeniami praktycznymi ONLINE, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą, do którego otrzymują Państwo dostęp za pośrednictwem programu/aplikacji MS Teams,
- uczestnik dysponuje samodzielnym stanowiskiem komputerowym lub urządzeniem mobilnym, z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem, które zapewnia we własnym zakresie,
- uczestnik przed zajęciami otrzymuje dane do logowania się (login i hasło) do konta w aplikacji MS Teams, które ważne jest przez cały okres trwania kursu.
5.Posiadamy certyfikat jakości SUS 2.0.
6.Walidacja: formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych oraz zaliczenie pracy kontrolnej w postaci testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 ICROSOFT EXCEL NA POZIOMIE ŚREDNIOZAAWANSOWANYM. Sposób realizacji zajęć: ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący TOMASZ BAGIŃSKI | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Przerwa (nie jest wliczona w czas usługi) | Prowadzący TOMASZ BAGIŃSKI | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 MICROSOFT EXCEL NA POZIOMIE ŚREDNIOZAAWANSOWANYM. Sposób realizacji zajęć: ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący TOMASZ BAGIŃSKI | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Przerwa (nie jest wliczona w czas usługi) | Prowadzący TOMASZ BAGIŃSKI | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 MICROSOFT EXCEL NA POZIOMIE ŚREDNIOZAAWANSOWANYM. Sposób realizacji zajęć: ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący TOMASZ BAGIŃSKI | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 MICROSOFT EXCEL NA POZIOMIE ŚREDNIOZAAWANSOWANYM. Sposób realizacji zajęć: ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący TOMASZ BAGIŃSKI | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Przerwa (nie jest wliczona w czas usługi) | Prowadzący TOMASZ BAGIŃSKI | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 MICROSOFT EXCEL NA POZIOMIE ŚREDNIOZAAWANSOWANYM. Sposób realizacji zajęć: ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący TOMASZ BAGIŃSKI | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Przerwa (nie jest wliczona w czas usługi) | Prowadzący TOMASZ BAGIŃSKI | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 MICROSOFT EXCEL NA POZIOMIE ŚREDNIOZAAWANSOWANYM. Sposób realizacji zajęć: ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący TOMASZ BAGIŃSKI | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Praca kontrolna w postaci testu udostępnionego za pomocą aplikacji Microsoft Forms. Sposób realizacji zajęć: test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 014,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 014,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto63,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto63,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
TOMASZ BAGIŃSKI
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne w formie prezentacji, konspektów przygotowane przez wykładowcę, które są udostępniane w formie elektronicznej.
Wszelkie ogólnodostępne powstające w trakcie zajęć materiały oraz linki do materiałów źródłowych są umieszczane bezpośrednio na platformie internetowej.
Warunki uczestnictwa
Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę doskonalenia zawodowego oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.
Dodatkowym warunkiem uczestnictwa w usłudze jest zapisanie się na kurs przez stronę wroclaw.skwp.pl oraz podpisanie Oświadczenia przez uczestnika zawierające jego zobowiązanie wobec Dostawcy usługi.
Informacje dodatkowe
Kurs obejmuje 16 godzin lekcyjnych.
SPOSÓB I FORMA ZALICZENIA:
Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych oraz zaliczenie pracy kontrolnej. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydanego na podstawie § 23 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2175) oraz zaświadczenie o ukończeniu usługi rozwojowej.
Zawarto regulamin współpracy i rozliczania usług z WUP Kraków w ramach projektu "Małopolski Pociąg do Kariery" oraz "Nowy Start w Małopolsce z EURESem".
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce jako instytucja szkoleniowa zwolniona jest z podatku VAT. Podstawa zwolnienia: art.43.ust.1 pkt 26a
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) kurs realizowany jest w formie zajęć ONLINE, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji MS Teams.
b) uczestnik dysponuje samodzielnym stanowiskiem komputerowym lub urządzeniem mobilnym, z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem, które zapewnia we własnym zakresie.
c) zaleca się korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge. Łącze inernetowe: min download: 10 Mb/s, min upload: 10 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego).
d) niezbędne jest oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc) (np. darmowe Acrobat Reader oraz Open Office).
e) uczestnik przed zajęciami otrzymuje dane do logowania się (login i hasło) do konta w aplikacji MS Teams, które ważne jest przez cały okres kursu.