Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
W ramach Projektu wsparciem mogą zostać objęci:
− zespoły HR,
− Pracownicy/Pracownice odpowiedzialni/e za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
− Menadżerowie/menadżerki lub kandydaci/kandydatki na menadżerów
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" przygotowuje do pozyskiwania (w tym w procesie rekrutacji) oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału, talentów i doświadczeń pracowników w ramach dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji (reskilling) oraz kształtowania otwartości na wyzwania rozwojowe (kultura Learning Agility).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Wymienia stopień zaspokojenia potrzeb kadrowych firmy (np. liczba obsadzonych stanowisk w stosunku do liczby ogłoszeń). | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Definiuje czym jest stopa rotacji kadry (procent pracowników opuszczających firmę w określonym okresie). | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Ocenia trafność i rzetelność stosowanej metody oceny potencjału zawodowego.Porównanie wyników oceny z faktycznymi osiągnięciami pracowników w pracy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Ocenia elastyczność i możliwości personalizacji metody oceny potencjału zawodowego wobec zróżnicowanych pracowników.Zapewnienie, że metoda oceny uwzględnia różnice indywidualne i różnorodność talentów w zespole. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń | Kryteria weryfikacji Ocenia, czy identyfikowane potrzeby dotyczące potencjału pracowników są zgodne z głównymi celami biznesowymi i strategicznymi firmy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Analizuje trendy branżowe i rynkowe, które wpływają na wymagane kwalifikacje, kompetencje i doświadczenia pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikającez kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Ocenia, czy różnorodność w zespole przyczynia się do lepszego rozwiązywania problemów i generowania innowacyjnych pomysłów. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Analizuje, czy zróżnicowanie pracowników przyczynia się do podejmowania lepszych, bardziej przemyślanych decyzji.Ocena, czy różnorodne punkty widzenia prowadzą do bardziej zrównoważonych i kompleksowych analiz sytuacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Bada stopnień zadowolenia i zaangażowania pracowników z uwzględnienia różnorodności w miejscu pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Ocenia, czy programy rekrutacyjne przyciągają kandydatów o różnych kompetencjach, talentach i | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia trafność procesów selekcji w identyfikowaniu kandydatów posiadających odpowiednie kompetencje i talenty. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Bada stopień integracji pracowników o różnym pochodzeniu, doświadczeniach i talentach w zespole i kulturze organizacyjnej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Kontroluje skuteczność narzędzi HR w monitorowaniu poziomu kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Bada częstotliwość i regularność monitorowania kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Opisuje wyniki monitorowania w kontekście identyfikowania mocnych i słabych stron pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Ocenia elastyczność narzędzi i procesów HR w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Określa zdolności narzędzi i rozwiązań HR do identyfikowania nowych wyzwań organizacyjnych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia dopasowania kompetencji pracowników do nowych wymagań. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Analizuje, czy programy rozwoju i ścieżki kariery uwzględniają różnorodność kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Analizuje czy programy rozwoju uwzględniają różnice indywidualne i zróżnicowane możliwości rozwoju pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Analizuje, czy pracownicy mają możliwość wyboru ścieżki rozwoju odpowiadającej ich indywidualnym zainteresowaniom i umiejętnościom. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikającyz wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Monitoruje środowiska pracy pod kątem włączania i szanowania różnorodności pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Ocenia skuteczność działań zaradczych w radzeniu sobie z konfliktami i wykorzystywaniu różnic jako źródła siły. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji (reskilling). | Kryteria weryfikacji Bada dostępność różnorodnych szkoleń i programów rozwoju dla pracowników. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Ocenia stopień zaangażowania kierownictwa i menedżerów w promowanie kultury stałego rozwoju w organizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Ocenia, czy wartości organizacyjne promują otwartość na nowe wyzwania i rozwój osobisty. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Bada jakość komunikacji w organizacji pod kątem zachęcania do eksploracji nowych pomysłów i wyzwań. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Analizuje środowiskopracy pod kątem zachęty do eksperymentowania, uczenia się na błędach i poszukiwania nowych sposobów rozwiązywania problemów. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Wymienia przykładowe programy wiedzy, dotyczące wymiany doświadczeń między pracownikami. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
a. Nazwa kompetencji: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników
– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
b. Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Program
Program
Ogólny cel szkolenia:
- Zapoznanie uczestników z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
- Przekazanie umiejętności identyfikowania i wykorzystywania potencjału pracowników.
- Budowanie kultury pracy sprzyjającej adaptacji do zmian i stałemu rozwojowi.
- Zrozumienie wpływu zmian na rynek pracy - teoria
- Wykłady na temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy (prezentacja)
- Dyskusja temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy. (praca w grupie)
- Studium przypadków przedstawiających różnorodne strategie reagowania na zmiany (praca w grupach)
- Metody oceny potencjału zawodowego - praktyka
- Warsztaty praktyczne na temat różnych metod oceny potencjału pracowników (praca w grupach)
- Ćwiczenia praktyczne polegające na identyfikowaniu potencjału pracowników w zespołach (praca indywidualna)
- Charakteryzowanie potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników - teoria+praktyka
- Analiza przyszłych potrzeb organizacji w kontekście kwalifikacji, kompetencji i talentów (prezentacja, wykład)
- Praktyczne ćwiczenia dotyczące tworzenia strategii zarządzania potencjałem pracowników (praca w grupach)
- Kształtowanie kultury wspierającej zróżnicowanie i rozwój teoria+praktyka
- Prezentacje i dyskusje na temat korzyści wynikających z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (prezentacja)
- Case studies ilustrujące skuteczne strategie budowania kultury organizacyjnej wspierającej rozwój (praca w grupach)
- Budowanie programów rekrutacji i onboardingu - praktyka praktyka
- Warsztaty dotyczące projektowania programów rekrutacji i selekcji uwzględniających zróżnicowany potencjał pracowników (praca w grupach)
- Ćwiczenia praktyczne na temat tworzenia skutecznych procesów onboardingowych (praca indywidualna)
- Wdrażanie narzędzi HR do stałego rozwoju - praktyka
- Przegląd narzędzi i procesów HR służących monitorowaniu i podnoszeniu poziomu rozwoju kompetencji pracowników (praca indywidualna)
- Symulacje wdrożeń narzędzi HR dostosowanych do zmieniających się wyzwań organizacyjnych (praca w grupie)
- Tworzenie programów rozwoju i ścieżek kariery - praktyka
- Warsztaty dotyczące projektowania i wdrażania programów rozwoju opartych na zróżnicowanym potencjale pracowników (praca w grupie)
- Praktyczne ćwiczenia identyfikujące najlepsze praktyki w budowaniu ścieżek kariery (prezentacja, praca w grupie)
- Inicjowanie programów wymiany wiedzy - teoria
- Prezentacje na temat skutecznych programów wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami. (prezentacja)
- Promowanie reskillingu i kultury stałego rozwoju - teoria
- Dyskusje na temat znaczenia reskillingu i stałego rozwoju w erze zmian na rynku pracy. (dyskusja)
- Kształtowanie wartości i kultury pracy - teoria
- Sesje coachingowe i warsztaty poświęcone promowaniu wartości i kultury pracy sprzyjającej otwartości na nowe wyzwania. (dyskusja)
Walidacja:
a. Walidacja metodą analizy dowodów i deklaracji dla szkolenia „Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy” realizowanego w ramach projektu Akademia HR może przebiegać według następującego schematu:
1. Zgłoszenie do walidacji i rozmowa wstępna
Uczestnik szkolenia zgłasza chęć potwierdzenia posiadanych już kompetencji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Na spotkaniu wstępnym przedstawiane są cele walidacji, wymagane efekty uczenia się (np. umiejętność planowania rozwoju pracowników zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, znajomość trendów rynku pracy, umiejętność wdrażania strategii retencji talentów) oraz przykłady wymaganych dowodów.
2. Zebranie i analiza dowodów
Uczestnik przygotowuje i dostarcza materiały, które potwierdzają jego doświadczenie zawodowe i wiedzę. Mogą to być m.in.:
- opisy zrealizowanych projektów HR związanych z rozwojem pracowników,
- strategie retencji lub zarządzania talentami,
- certyfikaty z wcześniejszych kursów HR lub ESG,
- referencje od pracodawców,
- wewnętrzne procedury czy raporty HR przygotowane przez uczestnika.
Ekspert weryfikuje ich zgodność z wymaganymi efektami kształcenia.
3. Złożenie deklaracji
Uczestnik składa pisemne lub ustne deklaracje, w których opisuje:
- w jaki sposób zdobył wiedzę i umiejętności objęte szkoleniem,
- jakie działania podejmował w obszarze zrównoważonego zarządzania personelem,
- jak wdrażał rozwiązania dostosowane do nowych wyzwań rynku pracy (np. praca zdalna, różnorodność pokoleniowa, wellbeing).
4. Ocena materiałów przez walidatora
Na podstawie przedstawionych dowodów i deklaracji, walidator ocenia, czy uczestnik osiągnął efekty uczenia się przypisane do szkolenia. Oceniana jest spójność, kompletność oraz praktyczne zastosowanie kompetencji.
5. Informacja zwrotna i decyzja
Uczestnik otrzymuje decyzję:
- Pozytywną, jeśli spełnia kryteria
- Negatywną, jeśli brakuje wymaganych dowodów
b. Wywiad ustrukturyzowany
Wywiad ustrukturyzowany to forma walidacji, w której każdemu uczestnikowi zadawany jest ten sam zestaw pytań, w tej samej kolejności, a ocenie podlega zarówno treść odpowiedzi, jak i ich odniesienie do praktyki zawodowej.
Etapy przebiegu walidacji:
1. Przygotowanie uczestnika - Uczestnik otrzymuje wcześniej informację o celu wywiadu i zakresie tematycznym (1 dzień wcześniej).
2. Prowadzenie wywiadu - Osoba prowadząca zadaje pytania w ustalonej kolejności.
Oceniane są:
- merytoryczność odpowiedzi,
- umiejętność zastosowania wiedzy w praktyce,
- świadomość wyzwań rynkowych,
- konsekwencja i spójność wypowiedzi.
osoba walidująca: Artur Oleś
Format Szkolenia:
- Wykłady i prezentacje z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi.
- Warsztaty praktyczne i case studies umożliwiające aplikację wiedzy w realnym środowisku pracy.
- Dyskusje grupowe służące refleksji i wymianie doświadczeń.
- Test wiedzy.
1 godzina dydaktyczna = 60 min. (przerwy są wliczane w koszt realizacji usługi)
liczba godzin teoretycznych: 20h
liczba godzin praktycznych: 20h
Warunki organizacyjne dla przeprowadzanej usługi:
- praca indywidualna
- praca w grupach
- praca przy użyciu materiałów biurowych (kartki, mazaki, długopisy, flipchart)
- praca przy użyciu narzędzi elektronicznych (komputer)
Uczestnik może uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę przed rozpoczęciem usługi (szkolenia) za pomocą różnych form, metod i narzędzi wspierających proces uczenia się, tj:
Formy przygotowania się do szkolenia:
- Samokształcenie (self-study)
- Przegląd literatury branżowej, książek, artykułów, e-booków.
- Oglądanie webinarów i wykładów dostępnych online (np. YouTube, TED, kursy MOOC).
- Konsultacje indywidualne lub grupowe
- Spotkania z mentorem lub ekspertem z danej dziedziny.
- Konsultacje z innymi uczestnikami, którzy posiadają już doświadczenie.
- Uczestnictwo w wstępnych warsztatach lub sesjach wprowadzających
- Organizowanych przez usługodawcę lub inne instytucje edukacyjne.
Metody porządkowania i uzupełniania wiedzy:
- Mapowanie wiedzy (mind mapping)
- Tworzenie map myśli w celu wizualizacji, co już wiadomo i gdzie są luki.
- Uczenie się przez powtarzanie (spaced repetition)
- Korzystanie z aplikacji do nauki z wykorzystaniem powtórek, np. Anki.
- Notowanie i tworzenie konspektów
- Tworzenie własnych materiałów pomocniczych i streszczeń zagadnień.
- Testowanie się (self-assessment)
- Rozwiązywanie quizów, testów online, przykładowych zadań.
Narzędzia wspierające przygotowanie:
- Platformy edukacyjne:
- Coursera, Khan Academy, edX, Udemy, FutureLearn.
- Aplikacje do nauki i organizacji:
- Notion, Evernote, Quizlet, Anki, Trello.
- Źródła informacji branżowych:
- Fora, blogi, podcasty, newslettery, grupy na LinkedIn lub Facebooku.
- Materiały od organizatora szkolenia:
- Jeżeli dostępne – sylabus, zakres tematyczny, materiały wprowadzające.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Zrozumienie wpływu zmian na rynek pracy - wprowadzenie, wykład | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Wykłady na temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy (prezentacja) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Przerwa | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Dyskusja temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy (praca w grupie) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Studium przypadków przedstawiających różnorodne strategie reagowania na zmiany (praca w grupach) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Metody oceny potencjału zawodowego wykład - praktyka | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Warsztaty praktyczne na temat różnych metod oceny potencjału pracowników (praca w grupach) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Przerwa | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Walidacja - analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Ćwiczenia praktyczne polegające na identyfikowaniu potencjału pracowników w zespołach (praca indywidualna) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Analiza przyszłych potrzeb organizacji w kontekście kwalifikacji, kompetencji i talentów (prezentacja, wykład) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Praktyczne ćwiczenia dotyczące tworzenia strategii zarządzania potencjałem pracowników (praca w grupach) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Przerwa | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 Prezentacje i dyskusje na temat korzyści wynikających z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (prezentacja) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Case studies ilustrujące skuteczne strategie budowania kultury organizacyjnej wspierającej rozwój (praca w grupach) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Walidacja - wywiad ustrukturyzowany | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Warsztaty dotyczące projektowania programów rekrutacji i selekcji uwzględniających zróżnicowany potencjał pracowników (praca w grupach) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Ćwiczenia praktyczne na temat tworzenia skutecznych procesów onboardingowych (praca indywidualna) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Przerwa | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Przegląd narzędzi i procesów HR służących monitorowaniu i podnoszeniu poziomu rozwoju kompetencji pracowników (praca indywidualna) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Symulacje wdrożeń narzędzi HR dostosowanych do zmieniających się wyzwań organizacyjnych (praca w grupie) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Warsztaty dotyczące projektowania i wdrażania programów rozwoju opartych na zróżnicowanym potencjale pracowników (praca w grupie) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Sesje coachingowe i warsztaty poświęcone promowaniu wartości i kultury pracy sprzyjającej otwartości na nowe wyzwania. (dyskusja) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Przerwa | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Praktyczne ćwiczenia identyfikujące najlepsze praktyki w budowaniu ścieżek kariery (prezentacja, praca w grupie) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Dyskusje na temat znaczenia reskillingu i stałego rozwoju w erze zmian na rynku pracy (dyskusja) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Sesje coachingowe i warsztaty poświęcone promowaniu wartości i kultury pracy sprzyjającej otwartości na nowe wyzwania. (dyskusja) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Podsumowanie szkolenia - dyskusja | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 790,80 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 707,97 PLN
- Koszt osobogodziny brutto144,77 PLN
- Koszt osobogodziny netto117,70 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Baron
Wykształcenie wyższe – studia na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na Politechnice Śląskiej. Ukończyłem szkolenia z zakresu biznesowego języka angielskiego oraz zarządzania zmianą (ponad 120 godzin szkoleń w ciągu ostatnich 24 miesięcy).
Usługi realizowane w zakresie strategii rozwoju firm, optymalizacji procesów biznesowych oraz wdrażania nowoczesnych metod zarządzania. Trener prowadzący posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach - Petromar-oil 40h, Chemnaft 40h, Qualitium 40h. Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Ankiety
- Pre i Post testy
- Prezentacja
- Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe - w dniu rozpoczęcia szkolenia w formie papierowej
Warunki uczestnictwa
Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć
Informacje dodatkowe
- koszt przeprowadzenia walidacji jest wliczony w koszt szkolenia - nie stanowi dodatkowego kosztu
- podczas szkolenia prowadzona będzie lista obecności
- W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb”
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi