Wspólnie Ku Sukcesowi: Rozwój kultury Organizacji, efektywności i zaangażowania w przedsiębiorstwie. Grupa III
Wspólnie Ku Sukcesowi: Rozwój kultury Organizacji, efektywności i zaangażowania w przedsiębiorstwie. Grupa III
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są wszyscy pracownicy firmy, niezależnie od zajmowanego stanowiska, działu czy stażu pracy. Szkolenie zostało zaprojektowane tak, aby jego treści i ćwiczenia były relatywne i wartościowe dla każdego członka organizacji, przyczyniając się do budowania wspólnego zrozumienia celów firmy, wzmacniania kultury współpracy oraz podnoszenia ogólnej efektywności. Założeniem jest, że zaangażowanie wszystkich pracowników w proces rozwoju organizacji jest kluczowe dla osiągnięcia trwałych i pozytywnych zmian.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji16-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje pracowników firmy do świadomego uczestnictwa w procesie rozwoju, budowania silniejszych relacji opartych na współpracy i zrozumieniu, efektywniejszego zarządzania swoimi zadaniami i czasem, a także do proaktywnego reagowania na zmiany. Szkolenie wyposaży uczestników w narzędzia i perspektywy umożliwiające aktywne współtworzenie lepszego środowiska pracy, usprawnienie codziennych procesów oraz konstruktywne podejście do wyzwań związanych z transformacją organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje modele rozwoju organizacji. | Kryteria weryfikacji Rozróżnienie głównych paradygmatów zarządzania zespołem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisanie kluczowych założeń modelu dynamiki wartości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje elementy kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji Wymienienie mocnych stron kultury organizacji wskazanych podczas dyskusji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Zdefiniowanie obszarów do rozwoju kultury organizacji na podstawie analizy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Analizuje wymiary rozwoju organizacji. | Kryteria weryfikacji Wskazanie specyfiki tożsamości, stylu pracy, kultury współpracy i kształtu organizacyjnego przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Porównanie obecnego stanu organizacji z potencjalnymi scenariuszami rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Formułuje zasady efektywności | Kryteria weryfikacji Zestawienie metod planowania i organizacji pracy własnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określenie czynników wpływających na efektywną pracę | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia style reagowania na konflikty. | Kryteria weryfikacji Opisanie konstruktywnych sposobów rozwiązywania różnic zdań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wskazanie etycznych i nieetycznych praktyk wywierania wpływu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wymienienie potencjalnych szans i ryzyk związanych z planowanymi zmianami w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji Opisanie metod monitorowania postępów i utrwalania efektów transformacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 24 godziny dydaktyczne, tj. 18 godzin zegarowych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut).
Dzień 1:
Fundamenty Naszej Organizacji
- Część I: Kim Jesteśmy i Dokąd Zmierzamy?
- Wprowadzenie: Model dynamiki wartości w kontekście całej organizacji. Historia rozwoju paradygmatów zarządzania zespołem i komunikacją.
- Wyniki: Kultura organizacji przedsiębiorstwa- omówienie wyników badania (jeśli zostało przeprowadzone).
- Dyskusja: Wspólne omówienie mocnych stron i obszarów do rozwoju w kulturze naszej organizacji.
- Część II: Nasza Mapa Rozwoju
- Diagnoza potrzeb: Mapa rozwoju przedsiębiorstwa - przedstawienie i omówienie wymiarów (tożsamość firmy, styl pracy, kultura współpracy, kształt organizacji).
- Transformacja: Omówienie potencjalnych scenariuszy rozwoju i zmian dla całej firmy.
- Ćwiczenie: Budujemy przyszłość przedsiębiorstwa - burza mózgów i operacjonalizacja wspólnej wizji rozwoju organizacji.
- Dyskusja podsumowująca + walidacja wspólnych wniosków.
Efektywność w Organizacji i optymalizacja Pracy Własnej
- Wprowadzenie: Zasady efektywnego zarządzania czasem i priorytetami.
- Narzędzia i techniki: Metody planowania, organizacji zadań i unikania rozpraszaczy.
- Ćwiczenie: Analiza własnego stylu pracy i identyfikacja obszarów do poprawy.
Dzień 2:
Transformacja i Nasza Tożsamość (cz. 1)
- Część I: Wprowadzenie do Zmiany
- Wprowadzenie: Case study - przykłady udanych i nieudanych transformacji w różnych organizacjach.
- Tożsamość: Nasze role i postawy w procesie zmian. Jak radzić sobie z obawami i niepewnością?
- Ćwiczenie: Analiza ról i potencjalnych wyzwań związanych ze zmianami w różnych działach (as-is -> to-be).
- Część II: Kultura Współpracy w Procesie Zmian
- Kultura: Budowanie pozytywnych relacji, wspierającego nastawienia, wspólnej wizji i lojalności w obliczu zmian.
- Dynamika zmiany: Szanse i potencjalne trudności związane z transformacją we Fleksograf z perspektywy różnych działów.
- Ćwiczenie: Socjogram relacji w organizacji w kontekście planowanych zmian.
- Dyskusja podsumowująca + walidacja kluczowych czynników sukcesu transformacji.
Transformacja i Nasza Efektywność (cz. 2)
- Część I: Nowe Standardy Pracy
- Styl: Efektywne spotkania, sprawny obieg informacji, optymalizacja struktury organizacyjnej.
- Rytm: Usprawnienie procesów, zarządzanie projektami, zwiększenie wydajności.
- Ćwiczenie: Rytm w zespołach - model usprawniania spotkań roboczych i przepływu informacji między działami.
- Część II: Dążenie do Doskonałości
- Kształt: Mierzenie postępów (kluczowe wskaźniki), systemy motywacyjne wspierające zmiany.
- Doskonałość: Utrwalenie pozytywnych efektów zmian i ciągłe doskonalenie.
- Ćwiczenie: Centrum doskonałości - powołanie międzywydziałowego zespołu ds. monitorowania i wdrażania usprawnień.
- Dyskusja podsumowująca + walidacja planu dalszego działania.
- Walidacja szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Fundamenty Naszej Organizacji | Prowadzący Julita Pełechata | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Część I: Kim Jesteśmy i Dokąd Zmierzamy? | Prowadzący Julita Pełechata | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa | Prowadzący Julita Pełechata | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Efektywność w Organizacji | Prowadzący Julita Pełechata | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Optymalizacja Pracy Własnej | Prowadzący Julita Pełechata | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Transformacja i Nasza Tożsamość (cz. 1) | Prowadzący Julita Pełechata | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa | Prowadzący Julita Pełechata | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Transformacja i Nasza Efektywność (cz. 2) | Prowadzący Julita Pełechata | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja efektów kształcenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 675,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 675,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto153,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto153,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Julita Pełechata
Znajomość specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw, w tym procesów decyzyjnych, struktury organizacyjnej i kultury korporacyjnej.
Autorka autorskich szkoleń z zarzadzania stresem metodą łączącą wiedzę z zakresu medycyny tradycyjnej, Ajurwedy i fizyki kwantowej.
Znajomość szeroko rozumianego zarządzania:
Kompetencje w zakresie zarządzania obejmują nie tylko aspekty związane z prowadzeniem firmy, ale także umiejętności miękkie, takie jak komunikacja, negocjacje, czy rozwiązywanie problemów.
Znajomość tych obszarów pozwala na kompleksową ocenę szkoleń, które powinny uwzględniać zarówno aspekty merytoryczne, jak i praktyczne zastosowanie wiedzy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały dydaktyczne w formie papierowej przygotowane w oparciu o tematykę szkolenia oraz zgodnie wymaganiami prawnymi określonymi w prawie polskim oraz UE.
- Prezentacje multimedialne
- Artykuły naukowe
- Narzędzia diagnostyczne
Ewaluacja szkolenia:
- Ankiety ewaluacyjne
- Obserwacja uczestników podczas ćwiczeń
- Indywidualne rozmowy z uczestnikami
Warunki uczestnictwa
Minimalny poziom frekwencji na szkoleniu pozwalający na wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia powinien wynosić 80% .
Informacje dodatkowe
W przypadku uczestnictwa w usłudze osoby z niepełnosprawnością dostawca usługi zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
Koszt przeprowadzenia walidacji jest uwzględniony w cenie szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi