SZKOLENIE DLA HANDLOWCÓW - MISTRZ SPRZEDAŻY I AUTOPREZENTACJI.
SZKOLENIE DLA HANDLOWCÓW - MISTRZ SPRZEDAŻY I AUTOPREZENTACJI.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnikami usługi będą pracownicy lub kadra zarządzająca przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji20-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu rozwinięcie kompetencji w sprzedaży i autoprezentacji. Uczestnicy nauczą się pozyskiwania klientów poprzez tworzenie person, doskonaląc sztukę autoprezentacji i wystąpień publicznych. Program obejmuje trening pozytywnego myślenia, komunikację w sprzedaży, radzenie sobie z obiekcjami klienta oraz marketing online, co pozwoli przygotować uczestników do działań w nowoczesnym środowisku biznesowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje kluczowe elementy skutecznego prospektingu i tworzenia person klientów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje elementy tworzenia persony, przedstawiając wpływ tych elementów na skuteczność sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje zasady efektywnej autoprezentacji i wystąpień publicznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa prawidłowe techniki autoprezentacji w różnych kontekstach wystąpień publicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia różnorodne techniki radzenia sobie z obiekcjami klienta. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie dobiera techniki odpowiednie do obiekcji klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje plan kampanii marketingu online. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i analizuje odpowiednie narzędzia oraz strategie stosowane w kampaniach online. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje wpływ pozytywnego myślenia na efektywność sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje związki między technikami pozytywnego myślenia a ich wpływem na wyniki sprzedażowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje rolę zmysłów w procesie sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje, które zmysły najczęściej wspierają sukces sprzedażowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest skierowane do osób, które pragną rozwijać swoje umiejętności w zakresie sprzedaży i autoprezentacji. Program jest idealny dla przedsiębiorców, pracowników działów sprzedaży oraz każdego, kto chce zwiększyć skuteczność w pozyskiwaniu klientów, doskonalić sztukę wystąpień publicznych, radzić sobie z obiekcjami oraz efektywnie wykorzystywać narzędzia online do marketingu i budowania silnej pozycji na rynku.
Dzień 1: 23.06.2025 (poniedziałek, godz. 10:00 – 16:15)
1. Analiza potrzeb szkoleniowych (10:00 - 10:45) – 1 godzina dydaktyczna
- Analiza potrzeb szkoleniowych uczestników.
2. Pierwsze kroki w prospektingu - pozyskanie klienta - PERSONA (10:45 - 11:30) – 1 godzina dydaktyczna
- Strategie pozyskiwania klientów i proces tworzenia person.
3. Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych (11:30 - 12:15) – 1 godzina dydaktyczna
- Techniki efektywnego prezentowania i wystąpień przed publicznością.
4. Twoja rzeczywistość jest odbiciem twoich przekonań (12:15 - 13:00) – 1 godzina dydaktyczna
- Jak przekonania wpływają na wyniki i efektywność w sprzedaży.
5. Przerwa (13:00 – 13:15)
6. Trening pozytywnego myślenia (13:15 - 14:00) – 1 godzina dydaktyczna
- Techniki wzmacniania pozytywnego myślenia w życiu zawodowym.
7. Komunikacja w sprzedaży i wykorzystanie zmysłów w sprzedaży (14:00 - 14:45) – 1 godzina dydaktyczna
- Omówienie i ćwiczenie skutecznych technik komunikacyjnych.
- Rola zmysłów w procesie sprzedaży i ich wpływ na decyzje klientów.
8. Jak radzić sobie z obiekcjami klienta / Wartości według których pracujemy (14:45 - 15:30) – 1 godzina dydaktyczna
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami oraz znaczenie wartości w pracy.
10. Walidacja efektów uczenia się (15:30 - 16:15) – 1 godzina dydaktyczna
- Test teoretyczny.
Uwagi:
Zajęcia praktyczne: Łącznie 5,15 godziny zegarowe.
Informacje dodatkowe:
Tryb prowadzenia szkolenia: Szkolenie odbywa się w trybie godzin dydaktycznych (45 minut)
Czas trwania szkolenia: Łącznie8 godzin dydaktycznych realizowanych w ciągu 1 dnia.
Przerwy: Jedna przerwa kawowa 15 minut dziennie, nie wliczana w czas trwania szkolenia.
Materiały szkoleniowe: Uczestnicy otrzymują komplet materiałów dydaktycznych.
Zaświadczenia: Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenia potwierdzające nabyte umiejętności
Uwagi organizacyjne:
Szkolenie ma charakter praktyczny z elementami teorii, co pozwala na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Analiza potrzeb szkoleniowych | Prowadzący Agnieszka Podołowska | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Pierwsze kroki w prospektingu - pozyskanie klienta - PERSONA | Prowadzący Agnieszka Podołowska | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych | Prowadzący Agnieszka Podołowska | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Twoja rzeczywistość jest odbiciem twoich przekonań | Prowadzący Agnieszka Podołowska | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Trening pozytywnego myślenia | Prowadzący Agnieszka Podołowska | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Komunikacja w sprzedaży i wykorzystanie zmysłów w sprzedaży | Prowadzący Agnieszka Podołowska | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Jak radzić sobie z obiekcjami klienta / Wartości według których pracujemy | Prowadzący Agnieszka Podołowska | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto885,60 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Podołowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik kursu będzie miał udostępnione materiały szkoleniowe.
Informacje dodatkowe
Osoba prowadząca walidację Michalina Choda-Niespodziewany tworzy test i weryfikuje jego wyniki po zakończeniu testu.
Prowadząca Agnieszka Podołowska rozdaje test do wypełnienia uczestnikom.
Podana liczba godzin dotyczy godzin zegarowych tzn. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
Cena za godzinę szkolenia na jednego uczestnika : 90,00 zł netto/ 110,70 zł brutto."
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi