Szkolenie - fotografia produktowa
Szkolenie - fotografia produktowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do właścicieli i pracowników przedsiębiorstw, które chcą promować swoje produkty lub usługi w Internecie z użyciem profesjonalnie wykonanych zdjęć oraz do wszystkich osób, które chcą zdobyć wiedzę w tym zakresie. Uczestnicy zdobędą bogatą wiedzę teoretyczną i praktyczną w oparciu o najnowsze trendy. Po ukończonym kursie zdobędą umiejętności kreowania wizerunku, który później będą mogli wykorzystać w social mediach i pozostałych działaniach marketingowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji15-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego wykonywania zdjęć, przygotowania ich do odpowiedniej publikacji oraz samodzielnego wykonania sesji produktowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się obsługuje sprzęt oraz osprzętfotograficzny | Kryteria weryfikacji dokonuje analizy odpowiedniego kadru | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji stosuje właściwe kompozycje obrazu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji odpowiednio dobiera parametry dowykonywania zdjęć | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dokonuje odpowiednich ustawieńoświetleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą z zakresufotografii produktów | Kryteria weryfikacji identyfikuje kluczowe informacjeteoretyczne związane z fotografią produktową | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji ocenia potencjał własnej pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji poprawnie archiwizuje pliki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji organizuje odpowiednie miejsce napotrzeby planu zdjęciowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Tytuł usługi:
Szkolenie - Fotografia produktowa.
Grupa docelowa:
Usługa szkoleniowa skierowana jest do właścicieli i pracowników przedsiębiorstw, które chcą promować swoje produkty lub usługi w Internecie z użyciem profesjonalnie wykonanych zdjęć oraz do wszystkich osób, które chcą zdobyć wiedzę w tym zakresie. Uczestnicy zdobędą bogatą wiedzę teoretyczną i praktyczną w oparciu o najnowsze trendy. Po ukończonym kursie zdobędą umiejętności kreowania wizerunku, który później będą mogli wykorzystać w social mediach i pozostałych działaniach marketingowych.
Forma organizacyjna i warunki realizacji:
- Czas trwania szkolenia: 24 godziny zegarowe
- Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych (60 minut = 1 godz.).
- Przerwy są wliczone w czas trwania usługi
- Praca z różnymi rodzajami przedmiotów (m.in. opakowania, kosmetyki, biżuteria, szkło)
- Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe.
Ramowy program:
1. Rodzaje aparatów – wybór odpowiedniego sprzętu
Kompaktowy/cyfrowy,
Lustrzanka,
Bezlusterkowiec,
Smartfon
2. Czym kierować się kupując aparat fotograficzny?
Do jakiego typu fotografii dany aparat będzie najlepszy, a który jest uniwersalny.
Czy potrzebujesz koniecznie aparatu? Kiedy smartfonem zrobimy dobre zdjęcia.
3. Jakie są różnice pomiędzy światłem ciągłym, a błyskowym? W jaki sposób wybrać źródło światła w zależności od fotografowanego przedmiotu. Omówienie:
Światło ciągłe, a błyskowe
Wbudowana lampa błyskowa, a lampa błyskowa zewnętrzna
Światło zastane
Lampa pierścieniowa
4.Oświetlanie produktów blendami i ekranami dyfuzyjnymi.
5. Tło – znaczenie i dobór tła do rodzaju fotografii. Jak wykorzystać tło o odpowiednim kolorze do przekazania informacji o produkcie. Omowienie rodzajów teł.
6. Jak samodzielnie skompletować wyposażenie potrzebne do wykonania sesji produktowej.
7. Jak ustawić parametry aparatu w zależności od rodzaju światła jakiego używa się podczas sesji zdjęciowej.
8. Format – RAW, a jpg
9. Wprowadzenie – trojkąt ekspozycji
10. Podstawy kadrowania i perspektywy – jak kadrować ujęcie, tak żeby uniknąć deformacji perspektywy i linii
11. Wprowadzenie do rodzajów fotografii produktowej – packshot, flat lay, splash, duch
12. Omówienie przygotowania produktów do sesji zdjęciowej, uwzględniając strukturę przedmiotu/obiektu oraz wielkość.
13. Omówienie fotografii bezcieniowej.
14. W jaki sposób poradzić sobie w trudnych sytuacjach fotograficznych takich jak fotografia szkła, metalu, lakierowanych powierzchni, białego na białym.
15. Jak unikać podstawowych błędów podczas pracy z produktem.
16. Fokus stacking, czyli fotografia idealnie ostra.
17. Jak tworzyć i oświetlać aranżowaną fotografię reklamową i czym różni się w praktyce od fotografii typu packshot.
18. Wprowadzenie do fotografii smartfonem – kiedy smartfon jest wystarczającym narzędziem?
19. Ustawienia aparatu w smartfonie
20. Omówienie programów do obróbki zdjęć – Lightroom, Photoshop, Camera Raw
21. Katalogowanie zdjęć, selekcja, archiwizowanie
22. Omówienie podstaw postprodukcji zdjęć – retusz, presety, maski, wycinanie z tła , usuwanie kurzu
23. Przygotowanie zdjęć do publikacji – format, wymiary
24. Praktyczne wykonanie wybranej sesji produktowej – od doboru oświetlenia, aranżacji po przygotowanie do publikacji
25. Walidacja
Do przeprowadzenia walidacji wykorzystane zostaną metody:
- Test teoretyczny po zakończonej części szkoleniowej – obejmuje pytania otwarte i zamknięte, sprawdzające wiedzę, umiejętności praktyczne oraz zrozumienie kluczowych pojęć.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Fotografia produktowa - teoria | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Fotografia produktowa - praktyczna zapoznanie się ze sprzętem | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Fotografia produktowa - praktyczne zapoznanie się ze sprzętem | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Fotografia produktowa - praktyczne ćwiczenia, tła | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Fotografia produktowa - praktyczne ćwiczenia, wykonywanie zdjęć produktów | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Ćwiczenia praktyczne - smartfon | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Część praktyczna - oświetlenie | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Fotografia produktowa - praktyczne zastosowanie oświetlenia w wykonywaniu zdjęć produktów | Prowadzący EWELINA POPOWSKA | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
EWELINA POPOWSKA
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie papierowej lub elektronicznej w zależności od preferencji oraz opiekę poszkoleniową.
Warunki uczestnictwa
Usługa skierowana jest do właścicieli i pracowników przedsiębiorstw, które chcą promować swoje produkty lub usługi w Internecie z użyciem profesjonalnie wykonanych zdjęć a także do wszystkich osób, które chcą zdobyć wiedzę w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo. Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług. Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi