Zrównoważony rozwój w praktyce: jak skutecznie edukować uczniów i pracowników?
Zrównoważony rozwój w praktyce: jak skutecznie edukować uczniów i pracowników?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Nauczyciele, edukatorzy, menedżerowie projektowi, pracownicy administracji
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji06-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z podstawowymi założeniami zrównoważonego rozwoju oraz jego znaczeniem w środowisku edukacyjnym i zawodowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik warsztatów posiada wiedzę na temat zrównoważonego rozwoju oraz metod i narzędzi edukacyjnych podnoszących świadomość uczniów/ pracowników w tym zakresie. Uczestnik warsztatów zna dobre praktyki edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. Umiejętności: Uczestnik warsztatów potrafi zaprojektować i wdrożyć kampanie informacyjno-edukacyjne, działania promujące zachowania zgodne z ideą zrównoważonego rozwoju w szkole/miejscu pracy. Kompetencje: Uczestnik warsztatów rozumie rolę edukacji dla realizacji celów zrównoważonego rozwoju oraz potrafi określić korzyści z ich wdrożenia w szkole/miejscu pracy. | Kryteria weryfikacji n/d | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z podstawowymi założeniami zrównoważonego rozwoju oraz jego znaczeniem w środowisku edukacyjnym i zawodowym. Poznają metody diagnozowania poziomu wiedzy uczniów lub pracowników w tym zakresie oraz przykłady dobrych praktyk edukacyjnych. Nauczą się projektować narzędzia i działania informacyjno-edukacyjne promujące postawy proekologiczne i prospołeczne, dostosowane do specyfiki własnej szkoły lub miejsca pracy. Szkolenie zakończy się prezentacją wypracowanych materiałów oraz wymianą doświadczeń między uczestnikami.
Harmonogram
09:45 – 10:00 – Powitalna kawa
10.00 – 10:30 – Wprowadzenie do warsztatu
10:30 – 11.30 – Metody diagnozowania poziomu wiedzy na temat zrównoważonego rozwoju uczniów/pracowników
11:30 – 12:30 – Prezentacja dobrych praktyk edukacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju
12:30 – 14:00 – Warsztat: projektowanie narzędzi / działań edukacyjnych/ kampanii informacyjno-edukacyjnych dostosowanych do potrzeb uczestników
14:00 – 14.45 – Prezentacja opracowanych narzędzi edukacyjnych
14:45 – 15.00 – Podsumowanie i networking
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto240,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto240,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Mrozowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie elektronicznej zostaną udostępnione uczestnikom po przeprowadzeniu warsztatu (mail z podsumowaniem, linkiem do informacji, materiały w formie pdf załączone zostaną w formie pdf).
Informacje dodatkowe
Warsztaty realizowane są przez Centrum Zrównoważonego Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego.