Facebook i Instagram - podstawy prowadzenia konta firmowego z wykorzystanie Chat GPT i Canva
Facebook i Instagram - podstawy prowadzenia konta firmowego z wykorzystanie Chat GPT i Canva
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla wszystkich, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu obsługi firmowych mediów społecznościowych oraz poznać przydatne narzędzia.
Grupa docelowa szkolenia obejmuje szeroki zakres osób, które chcą poprawić swoje umiejętności w obsłudze firmowej strony aplikacji . Osoby pracujące w firmach i przedsiębiorstwach, osoby prowadzące działalność, specjaliści marketingu i PR oraz inne zainteresowane osoby.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenie stron firmowych na platformach Facebook i Instagram.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Tworzy treści na Facebooku i Instagramie | Kryteria weryfikacji a. • Wprowadza i formatuje teksty b. wykorzystuje i formatuje grafikę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Wykorzystanie Chat GPT w tworzeniu treści | Kryteria weryfikacji a. przygotowuje treści, posty, opisy produktów z wykorzystaniem Chata GPT | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Zna podstawowe zasady tworzenia grafik w Canvie | Kryteria weryfikacji a. stosuje narzędzie graficzne Canva do projektowanie treści na media społecznościowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Zna zasady obsługi konta firmowego i budowania marki na tych platformach | Kryteria weryfikacji a. uczestnik zdobywa wiedzę w zakresie budowania wizerunku przedsiębiorstwa i marki osobistej.b. buduje relacje z klientem za pomocą Facebooka | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Zna przeznaczenie Menadżera stron i Business Suite | Kryteria weryfikacji a. wykorzystuje funkcjonalności Menadżera stron i Business Suite | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 9 godzin dydaktycznych; (9 godz. dydaktycznych dziennie i 30 min. przerw) Na zakończenie przeprowadzony jest post-test weryfikujący zdobytą wiedzę.
- Wprowadzenie do Facebooka i Instagrama
- Tworzenie treści na Facebooku i Instagramie
- Wykorzystanie Chat GPT w tworzeniu treści
- Canva – narzędzie graficzne do projektowanie treści na media społecznościowe
- Tworzenie projektów statycznych
- Możliwości wykorzystania programu w praktyce
- Omówienie banków ze zdjęciami i elementami graficznymi
- Jakie grafiki tworzyć na media społecznościowe (Facebook, Instagram)
- Facebook i Instagram– potencjał, zastosowanie, statystyki
- Komunikacja na portalach
- Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu
- Obsługa konta firmowego, budowanie marki na tych platformach, skuteczne metody dotarcia do odbiorcy
- Narzędzia dla administratorów: Menadżer stron i Business Suite
- Test teoretyczny
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Wprowadzenie do Facebooka i Instagrama; Tworzenie treści; Wykorzystanie Chat GPT | Prowadzący Paulina Mełgieś | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 przerwa | Prowadzący Paulina Mełgieś | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Canva; Tworzenie projektów statycznych; Możliwości programu; Omówienie banków ze zdjęciami; Jakie grafiki tworzyć na media społ. | Prowadzący Paulina Mełgieś | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 przerwa | Prowadzący Paulina Mełgieś | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Facebook i Instagram– potencjał, zastosowanie, statystyki Komunikacja; Narzędzia dla administratorów: Menadżer stron i Business Suite | Prowadzący Paulina Mełgieś | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto138,89 PLN
- Koszt osobogodziny netto138,89 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paulina Mełgieś
Kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z mediów społecznościowych, narzędzi AI, Canvy. Doświadczenie dydaktyczne oraz praktyczne w tworzeniu treści graficznych, wizualnych, prezentacji, prowadzenia stron i mediów społecznościowych oraz wykorzystania narzędzi AI w praktyce zawodowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej: prezentacja, ćwiczenia
Warunki uczestnictwa
Zwolnienia z podatku VAT dla szkoleń mających charakter kształcenia zawodowego lub służących przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników, których poziom dofinansowania ze środków publicznych wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.) w innym przypadku doliczamy podatek VAT.
Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu rezerwacji miejsca i uzgodnienia szczegółów szkolenia.
Informacje dodatkowe
Jeśli są Państwo zainteresowani szkoleniem zamkniętym, w innym terminie poprosimy o kontakt. Po uzgodnieniu szczegółów organizacyjnych opublikujemy szkolenie w tej formie wraz z niezbędnymi informacjami.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe