szkolenie - zarządzanie pracą zdalną i hybrydową / Szkolenie w ramach Projektu Menedżer HR /
szkolenie - zarządzanie pracą zdalną i hybrydową / Szkolenie w ramach Projektu Menedżer HR /
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele i/lub współwłaściciele zarządzający przedsiębiorstwem (aktywnie biorący udział w zarządzaniu) odpowiedzialni za politykę personalną lub za zarządzanie zasobami ludzkimi; zespoły HR; pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za politykę personalną w przedsiębiorstwie; pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do wdrażania rozwiązań efektywnej pracy zdalnej, hybrydową, home office, elastycznym czasem pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, korzystania z odpowiednich narzędzi wspierających nowe formy organizacji pracy, radzenia sobie z typowymi trudnościami oraz budowania zaangażowania pracownikówkorzystających z tych form pracy, zapewnienia sprawnej komunikacji i podziału zadań
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji wskazuje poprawne artykuły Kodeksu Pracy dotyczące pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy w pytaniu wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji rozpoznaje przykłady technologii (np. MS Teams, Zoom, Slack, VPN) w pytaniu typu: dopasuj narzędzie do jego funkcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji wybiera poprawne korzyści (np. lepsza równowaga praca–życie, oszczędność czasu) spośród listy możliwości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnym formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Kryteria weryfikacji wskazuje, które z wymienionych problemów są typowe dla pracy zdalnej i dobiera do nich adekwatne działania zaradcze (pytanie typu: połącz problem z działaniem). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji zaznacza na liście czynniki wspierające zaangażowanie (np. feedback, autonomia, dostęp do informacji). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji rozpoznaje poprawne zasady organizacji pracy zespołowej (np. wyznaczanie celów, regularne spotkania) w scenariuszu opisowym (case study). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Kryteria weryfikacji wybiera z listy poprawne sposoby delegowania zadań i utrzymania komunikacji (np. tablice zadań, check-iny, CRM). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji rozpoznaje odpowiednie narzędzia technologiczne w kontekście przedstawionego problemu organizacyjnego (pytanie scenariuszowe – dopasowanie). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji wybiera narzędzia i metody monitorowania efektywności (np. KPI, timesheety, raporty) właściwe dla opisanej sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro zarządzania i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Kryteria weryfikacji identyfikuje cechy mikrozarządzania i wybiera strategie ograniczające jego skutki (pytanie: prawda/fałsz lub wybór poprawnych zachowań). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Kryteria weryfikacji rozpoznaje działania wspierające dobrostan pracowników (np. programy wsparcia, coaching, przerwy, limity godzin pracy). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji wskazuje działania wspierające integrację i zaangażowanie zespołów rozproszonych (np. wspólne inicjatywy, komunikacja wartości). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. i Wypracowuje optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji analizuje scenariusz i wybiera właściwe podejście do rozmowy z pracownikiem / menedżerem (np. empatyczne, indywidualne podejście). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Minimlalna wymagania dla uczestników: Usługa jest skierowana do osób, u których przeprowadzone w ramach projektu testy kompetencyjne wykazały potrzebę edukacyjną, zgodnie z obszarami wskazanymi za pomocą autodiagnozy przedsiębiorstwa.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności
Przerwy wliczane go ogólnej liczby godzin usługi.
ilość godzin 16 godzin zegarowych
Walidacja : Walidacja odbędzie się w formie testu online. Uczestnik powinien posiadać dostęp do Internetu. Test zostanie przesłany w formie linku na indywidualnego maila uczestnika szkolenia. Testy zostaną sprawdzone bez udziału człowieka (automatycznie przez system informatyczny) Uczestnicy otrzymają mailowo powiadomienie o % poprawnych odpowiedzi oraz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia po przesłanym / wypełnionym teście. Dostawca Usługi przeprowadzi rejestr wyników + rejestr wydanych zaświadczeń w ramach projektu/ szkolenia.
Rozdzielność funkcji jest zachowana a w Harmonogramie w pozycji dotyczącej walidacji wskazuje się osobę trenera jako, że jedyną metodą weryfikacji jest test z wynikiem generowanym automatycznie.
PROGRAM SZKOLENIA:
Identyfikacja podstawowych potrzeb pracowników w pracy zdalnej.
Korzyści wynikające z elastycznego czasu pracy, pracy zdalnej oraz hybrydowej.
Trudności w Pracy Zdalnej i Ich Rozwiązania.
Działania eliminujące problemy z identyfikacją z firmą i zespołem.
Wprowadzenie do koncepcji zaangażowania pracowników w pracy zdalnej i hybrydowej.
Czynniki wpływające na motywację i zaangażowanie w pracy
Komunikacja w Pracy Zdalnej i Hybrydowej.
Narzędzia i techniki sprawnego komunikowania się na odległość.
Delegowanie Zadań i Podział Obowiązków.
Wyznaczanie celów i ocena osiągnięć w elastycznym czasie pracy.
Monitorowanie Efektywności Pracy i Elastycznego Czasu.
Narzędzia do Pracy Zdalnej i Hybrydowej.
Przegląd ogólnodostępnych narzędzi do pracy zdalnej.
Wdrażanie rozwiązań systemowych mających na celu poprawę efektywności pracy zdalnej i hybrydowej.
Przeprowadzenie testu wiedzy, Test końcowy (walidacja)
Ocena efektów uczenia się prowadzona jest za pośrednictwem testu dostępnego online, a wynik jest generowany automatycznie bez udziału człowieka -> warunek rozdzielności procesów szkolenia i walidacji jest zachowany.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Identyfikacja podstawowych potrzeb pracowników w pracy zdalnej. Korzyści wynikające z elastycznego czasu pracy, pracy zdalnej oraz hybrydowej. | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 PRZERWA | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Trudności w Pracy Zdalnej i Ich Rozwiązania. Działania eliminujące problemy z identyfikacją z firmą i zespołem. | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 PRZERWA | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Wprowadzenie do koncepcji zaangażowania pracowników w pracy zdalnej i hybrydowej. | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 PRZERWA | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Czynniki wpływające na motywację i zaangażowanie w pracy | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Komunikacja w Pracy Zdalnej i Hybrydowej. | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 PRZERWA | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Narzędzia i techniki sprawnego komunikowania się na odległość. Delegowanie Zadań i Podział Obowiązków. | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 PRZERWA | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Wyznaczanie celów i ocena osiągnięć w elastycznym czasie pracy. Monitorowanie Efektywności Pracy i Elastycznego Czasu. Narzędzia do Pracy Zdalnej i Hybrydowej. | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przegląd ogólnodostępnych narzędzi do pracy zdalnej. Wdrażanie rozwiązań systemowych mających na celu poprawę efektywności pracy zdalnej i hybrydowej. | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 PRZERWA | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący ŁUKASZ WIECZOREK | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
ŁUKASZ WIECZOREK
Przeprowadził ponad 130 godzin szkoleń z niniejszego zakresu w ciągu ostatnich 24 miesięcy.
Doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami
rozwojowymi/edukacyjnymi (22 lata)
Doświadczenie w obszarze zarządzania zespołem (w tym rozproszonym) (17 lat)
Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku w
rozwoju biznesu i branży HR/Training & Development – IT i
Technologia (22 lata)
DOŚWIADCZENIE TRENERSKIE, MENTORSKIE i COACHINGOWE
• Wykładowca akademicki (coaching i mentoring, kompetencje menedżerskie) – Exacutive MBA Politechniki
Warszawskiej i Staropolska Akademia Nauk Stosowanych – Dublin, Warszawwa, Kielce (Old Polish
University).
• Coach i mentor certyfikowany i akredytowany w 3 organizacjach międzynarodowych: Noble Manhattan
Coaching (NMC), International Institute of Coaching and Mentoring (IIC&M) oraz Institute of Leadership &
Management (ILM).
• Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych (talent management, coaching, rekrutacja, rozwój)
Psytech International (15FQ+ & VMI).
obecnie - Coach, Trener, Mentor, Doradca i Właściciel
• Rozwój firm – projekty doradcze w obszarze sprzedaży i marketingu oraz brandingu,
• Executive, Business, Career Coaching,
• Prowadzenie szkoleń, warsztatów, AC/DC, mów motywacyjnych
• Zarządzanie projektami i zepołami trenerskimi.
Wykształcenie wyższe- Studia podyplomowe w języku angielskim – Noble Manhattan Coaching Ltd., Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, kierunek Finanse i Bankowość
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej- skrypt z zakresu programu szkolenia, ćwiczenia.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Informacje dodatkowe
Kontakt w sprawie szkolenia, dotyczące kwestii organizacyjnych :
Anna Polak EITT anna.polak@eitt.pl
Kontakt w sprawie dofinansowania do szkolenia, karty BUR :
Patrycja Foremniak patrycja.foremniak@eitt.pl
W przypadku dofinansowania mniejszego niż 70% wartości netto szkolenia, Dostawca Usługi naliczy VAT do kwoty netto. Usługa szkoleniowa zwolniona z VAT tylko w przypadku gdy dofinansowanie ze środków publicznych wynosi co najmniej 70%.
Ocena efektów uczenia się prowadzona jest za pośrednictwem testu dostępnego online, a wynik jest generowany automatycznie bez udziału człowieka -> warunek rozdzielności procesów szkolenia i walidacji jest zachowany.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi