Szkolenie: Sprzedaż
Szkolenie: Sprzedaż
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe chcące podnieść swoje kwalifikacje w zakresie sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji06-07-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi26
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego, profesjonalnego prowadzenia procesu sprzedaży.Celem szkolenia jest zdobycie kwalifikacji sprzedażowych. Wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie stosowanych technik sprzedaży oraz intencjonalnego panowania nad procesem kontaktu z klientem, bazującym na sposobie zachowania sprzedawcy i doborze argumentacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Profesjonalnie i samodzielnie prowadzi proces sprzedaży od pierwszego kontaktu do finalizacji. | Kryteria weryfikacji Skutecznie identyfikuje typy klientów oraz spostrzega ich motywacje i modele zachowań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Minimalizuej dysonans poznawczy i zakupowy u klientów oraz buduje ich lojalność | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje techniki autoprezentacji (komunikacja werbalna i niewerbalna) do budowania pozytywnego wizerunku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Prezentuje produkty i usługi w sposób angażujący i dostosowany do potrzeb klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Umiejętnie zadaje pytania handlowe i utrzymuje uwagę klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Kontroluje poszczególne etapy sprzedaży i kreatywnie podchodzi do transakcji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Pozytywnie finalizuje sprzedaż, stosując odpowiednie techniki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Broni cenę oferty i umiejętnie negocjuje warunki sprzedaży. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne relacje z klientami | Kryteria weryfikacji Prezentuje postawę empatyczną wobec klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Prezentuje postawę asertywną | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje etapy procesu sprzedaży | Kryteria weryfikacji Rozróżnia typy sprzedawców i wyznaczniki ich sukcesów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia techniki pokonywania zastrzeżeń klientów (reakcje emocjonalne i racjonalne, rozpraszanie obaw) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia techniki wpływu wg Cialdiniego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja Rozwoju Lokalnego
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja Rozwoju Lokalnego
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Dodatkowe pliki
Program
Program
1.PSYCHOLOGIA KLIENTA: - psychologia osobowości, typy klientów, rozpoznanie nabywcy, - modele zachowań
konsumentów, - mechanizm powstawania dysonansu poznawczego, - klient polecający (znaczenie referencji i sposoby ich zdobywania), - trudny klient, dysonans zakupowy, minimalizowanie emocji. Informacje o podmiocie świadczącym usługę Cel usługi Szczegółowe informacje o usłudze
2.PSYCHOLOGIA SPRZEDAWCY: - autoprezentacja: komunikacja, zachowanie oraz sygnały pozawerbalne, - umiejętność prezentacji produktów i usług, - empatia, „buty klienta”, umiejętność patrzenia oczami innych, - motywacje i wymagania kupującego, - emocjonalne dopasowanie, dostrojenie do kupującego, - budowanie i utrzymywanie dobrych relacji, - utrzymywanie uwagi, pytania handlowe, - podnoszenie motywacji klienta, wzbudzanie zaufania, - kontrola etapów zbytu, - kreatywne możliwości transakcji, - pozytywne przeprowadzanie finalizacji sprzedaży, - typy sprzedawców, wyznaczniki ich sukcesów.
3. ZASTRZEŻENIA KLIENTA: - techniki pokonywania zastrzeżeń: reakcje emocjonalne i racjonalne oraz rozpraszanie obaw,
- techniki reakcji na krytykę, - inne metody odpierania zastrzeżeń (naprowadzanie na pożądane rozwiązanie, bumerang, zamglenie, przechodzenie do szczegółów).
4. OBRONA CENY, NEGOCJACJE: - znajomość rynku, konkurencyjność oferty, - sposoby podawania ceny klientowi, radzenie sobie z obiekcjami, - psychologia percepcji ceny, - ustępstwa - psychologiczne zasady udzielania rabatów.
5. TECHNIKI WPŁYWU: - kierowanie rozmową, pożądane stany emocjonalne, - wywieranie wpływu wg Cialdiniego, wpływanie na emocje własne i innych .
6. TRUDNE SYTUACJE I EMOCJE: - asertywność, uległość, agresja i ich konsekwencje, - emocje w marketingu i reklamie, asertywna reakcja na presję i manipulację, - zastosowanie i istota inteligencji emocjonalnej w trudnych sytuacjach, nazywanie emocji własnych i usługobiorcy, - kontrola emocji w obsłudze klienta.
7. PRACA Z CELAMI I PRZEKONANIAMI: Metody wyznaczania celów, Wyznaczanie indywidualnych celów w 3 obszarach Praca, Rozwój, Życie Prywatne.Jakie cele posiada firma a jakie jej pracownicy? Wzajemne korelacje.Wąskie gardła i podręcznikowe przykłady braku efektywności osobistej
8.Walidacja - Dowody i deklaracje zbierane są w trakcie wykonywanych ćwiczeń i analizowane w czasie rzeczywistym.
Każdy uczestnik powinien posiadać podstawowe umiejętności komunikacyjne.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut.
Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 5 osób.
Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych
Egzamin walidacja kwalifikacji: - Egzamin pozwoli uczestnikom na uzyskanie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje w zakresie: np: Specjalista sprzedaży. Zaliczenie egzaminu to min. 80% prawidłowych odpowiedzi.
ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI: Walidację przeprowadzi podmiot zewnętrzny-nie trener prowadzący usługę.
Egzamin pozwoli uczestnikom na uzyskanie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje w zakresie: np: Specjalista sprzedaży.
Usługa zdalna trwa 6 godzin, usługa stacjonarna 20 godzin. Zajęcia teoretyczne trwać będą 12 godzin, zajęcia praktyczne 14 godzin.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 PSYCHOLOGIA KLIENTA (chat, wykład,, współdzielenie ekranu, rozmowa) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 PSYCHOLOGIA SPRZEDAWCY | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 przerwa kawowa | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 ZASTRZEŻENIA KLIENTA | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 OBRONA CENY, NEGOCJACJE | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 TECHNIKI WPŁYWU | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 TECHNIKI WPŁYWU | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 przerwa kawowa | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 TRUDNE SYTUACJE I EMOCJE | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 przerwa obiadowa | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 PRACA Z CELAMI I PRZEKONANIAMI | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Podsumowanie | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja i Egzamin zewnętrzny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 260,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 260,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto202,31 PLN
- Koszt osobogodziny netto202,31 PLN
- W tym koszt walidacji brutto200,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto200,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto200,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Nitkiewicz-Jankowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostaną przekazane materiały dydaktyczne w postaci prezentacji PowerPoint wysłanej na adres mailowy, notes+
długopis, ankiety oraz testy
Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1
Warunki uczestnictwa
Wymóg dla uczestników: wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym wizerunku.
Osoby pełnoletnie zamieszkałe i pracujące na terenie całej Polski
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Uczestnicy usługi dokonując zapisu na usługę oświadczają, że usługa rozwojowa odbywa się poza godzinami pracy lub w dni wolne od pracy osoby biorącej udział w usłudze.
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 026 554 lub mailem na psulkowski@gmail.com przed zapisem na usługę!
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania z usługi, uczestnik powinien dysponować: urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), zdolnym do odbioru dźwięku (głośniki, słuchawki), zdolnym do przekazywania dźwięku (mikrofon) w celu interakcji pomiędzy trenerem a uczestnikiem, przeglądarką Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed analizą oraz wpisanie imienia i nazwiska.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze znajdują się pod tym linkiem: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362023-System-Requirements-for-PC-Mac-and-Linux