Budowa prorodzinnej kultury pracy - szkolenie.
Budowa prorodzinnej kultury pracy - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele MŚP,
- pracownicy MŚP zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych,
- pracownicy przewidziani do objęcia stanowiska kierowniczego z mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
- pracownicy biurowi/administracyjni
- pracownicy produkcji
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji24-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia będzie kompleksowo przygotowany do charakteryzowania potrzeb stabilności i elastyczności zatrudnienia pracowników, identyfikacji oferty pracownicznej, charakteryzowania cech pracowników znajdujących się w różnych fazach życia rodzinnego, identyfikacji regulacji prawnych dotyczących uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem, wdrażania dobrych praktyk w zakresie zaspokajania potrzeb pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Opisuje znaczenie procesów demograficznych takich jak wchodzenie pracowników wyżu demograficznego w wiek emerytalny czy spadek liczby osób w wieku produkcyjnym jako wynik niskiego wskaźnika dzietności, w kontekście funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę wieku wszystkich pracowników w firmie, identyfikując osoby, które osiągną wiek emerytalny w ciągu najbliższych 5 lat. Następnie opracowuje plan sukcesji lub rekrutacji dla stanowisk, które zostaną w ten sposób zwolnione. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wiedza:Rozpoznaje i charakteryzuje potrzeby stabilności i elastyczności zatrudnienia wśród pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje ankietę dla pracowników planujących założenie rodziny oraz pracowników-rodziców, uwzględniając pytania dotyczące ich potrzeb w zakresie stabilności i elastyczności zatrudnienia. Ankieta obejmuje takie aspekty jak preferowany czas pracy, możliwość pracy zdalnej, potrzeby związane z opieką nad dziećmi oraz elastyczność w nagłych sytuacjach rodzinnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje jaka oferta pracownicza (EVP = Employee Value Proposition) uwzględniająca potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego, pozwala na pozyskanie odpowiednich pracowników, wzrost ich lojalności i satysfakcji. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę potrzeb pracowników planujących założenie rodziny oraz pracowników-rodziców poprzez badania ankietowe i wywiady. Na podstawie wyników identyfikuje elementy oferty pracowniczej (EVP), takie jak elastyczność czasu pracy, świadczenia rodzinne czy programy wsparcia, które najlepiej odpowiadają tym potrzebom. Analizuje również dane dotyczące lojalności i satysfakcji pracowników, aby wskazać, które rozwiązania najskuteczniej przyciągają i utrzymują odpowiednich pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Umiejętności:Charakteryzuje cechy pracowników znajdujących się w różnych fazach życia rodzinnego. Opisuje wpływ tej sytuacji na styl pracy, organizację pracy zespołu i rozwiązywanie ewentualnych nieporozumień. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę wpływu tych sytuacji na styl pracy, uwzględniając aspekty takie jak dostępność, potrzeba elastyczności czy priorytety życiowe. Następnie opracowuje wskazówki dla zespołu dotyczące organizacji pracy, w tym planowania zadań i rozwiązywania potencjalnych nieporozumień, uwzględniając specyficzne potrzeby poszczególnych grup | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Umiejętności:Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę aktualnych regulacji prawnych dotyczących uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem, takich jak urlopy macierzyńskie, tacierzyńskie, rodzicielskie, opiekuńcze oraz elastyczne formy zatrudnienia. Tworzy zestawienie tych regulacji w kontekście wymagań ustawowych i najlepszych praktyk rynkowych, a następnie opracowuje rekomendacje dotyczące ich wdrożenia w polityce firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Charakteryzuje dobre praktyki w zakresie zaspokajania potrzeb pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego oraz inicjuje dostosowanie i wdrażanie tych praktyk w firmie. | Kryteria weryfikacji Na podstawie zidentyfikowanych praktyk inicjuje dostosowanie polityki HR w firmie, przygotowując plan wdrożenia i komunikacji tych rozwiązań, aby odpowiedzieć na potrzeby różnych grup pracowników w różnych fazach życia rodzinnego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje potrzeby i oczekiwania różnych grup interesariuszy w firmie (zarząd, kadra menadżerska, przedstawiciele różnych grup społecznych, kulturowych, wiekowych etc.) w związku z planowanym wdrażaniem rozwiązań uwzględniających potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego | Kryteria weryfikacji Analizuje zebrane dane dotyczące postrzeganego wsparcia, elastyczności zatrudnienia, dostępnych świadczeń oraz ogólnych warunków pracy. Na tej podstawie identyfikuje obszary do poprawy oraz inicjuje odpowiednie działania, aby zwiększyć satysfakcję i zaangażowanie tych grup pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Projektuje pakiety korzyści pracowniczych uwzględniając w nich potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników - rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje kwartalne ankiety wśród pracowników i przeprowadza analizę potrzeb. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Monitoruje poziom satysfakcji różnych grup pracowniczych związany z realizacją działań uwzględniających potrzeby pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Kryteria weryfikacji Prowadzi statystki wdrażanych działań prorodzinnych (polityka) | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Sprawnie wykorzystuje narzędzia informacyjne (komunikacja wewnętrzna) i rekrutacyjne (tzw. Employer branding11, spotkania rekrutacyjne) w celu przekazania pracownikom oraz kandydatom do pracy informacji o stosowaniu adekwatnych praktyk prorodzinnych w firmie | Kryteria weryfikacji Przeprowadza cykliczne spotkania z pracownikami w ramach wypracowania praktyk prorodzinnych w firmie. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
a. Nazwa kompetencji: Budowa prorodzinnej kultury pracy
b. Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Program
Program
Dzień 1: Podstawy prorodzinnej kultury pracy
06:30–08:30 – Wprowadzenie i podstawy prorodzinnej kultury pracy
- Przedstawienie celów szkolenia i programu.
- Definicja prorodzinnej kultury pracy oraz jej znaczenie.
- Korzyści z wdrażania prorodzinnych praktyk dla organizacji i pracowników.
- Ćwiczenie: Identyfikacja kluczowych wyzwań prorodzinnych w firmach uczestników.
08:30–09:00 – Przerwa
09:00–11:00 – Analiza trendów i najlepszych praktyk
- Przegląd innowacyjnych rozwiązań prorodzinnych na świecie.
- Studium przypadku: Firmy, które osiągnęły sukces dzięki prorodzinnym politykom.
- Dyskusja: Jak prorodzinna kultura wygląda w Twojej firmie?
11:00–11:30 – Przerwa
11:30–14:30 – Warsztaty i ćwiczenia praktyczne
- Analiza obecnej kultury organizacyjnej uczestników: mocne i słabe strony.
- Projektowanie prorodzinnych działań w kontekście specyfiki własnej organizacji.
Dzień 2: Elastyczność i wsparcie dla rodziców
06:30–08:30 – Wykład: Elastyczność czasu pracy jako fundament prorodzinności
- Modele elastycznego czasu pracy: telepraca, job-sharing, 4-dniowy tydzień pracy.
- Korzyści i wyzwania wprowadzenia elastycznych godzin pracy.
- Narzędzia technologiczne wspierające elastyczność (np. systemy planowania pracy, platformy komunikacji).
08:30–09:00 – Przerwa
09:00–11:00 – Warsztaty: Projektowanie elastycznego modelu czasu pracy
- Tworzenie planu wdrożenia elastycznych godzin pracy dla organizacji uczestników.
- Ćwiczenie: Analiza barier we wdrażaniu elastyczności i sposoby ich pokonywania.
11:00–11:30 – Przerwa
11:30–14:30 – Polityki wsparcia dla rodziców
- Omówienie rozwiązań wspierających rodziców: urlopy rodzicielskie, opieka nad dziećmi, mentoring.
- Ćwiczenia praktyczne: Projektowanie prorodzinnych polityk dostosowanych do specyfiki firm uczestników.
- Dyskusja: Jak mierzyć skuteczność polityk prorodzinnych?
Dzień 3: Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym i wdrożenie strategii
06:30–08:30 – Równowaga między pracą a życiem prywatnym (work-life balance)
- Kluczowe czynniki wpływające na work-life balance.
- Strategie ograniczania nadgodzin i promowania odpoczynku.
- Ćwiczenie: Tworzenie mapy działań dla poprawy równowagi w firmach uczestników.
08:30–09:00 – Przerwa
09:00–11:00 – Tworzenie strategii prorodzinnej kultury pracy
- Jak stworzyć strategię wdrożeniową: cele, zasoby, harmonogram.
- Tworzenie planu działań:
- Co wprowadzić?
- Kto będzie odpowiedzialny?
- Jakie narzędzia i technologie wykorzystać?
- Case study: Analiza sukcesów innych firm.
11:00–11:30 – Przerwa
11:30–13.30– Prezentacje i podsumowanie
- Uczestnicy prezentują swoje plany wdrożenia prorodzinnej kultury pracy.
- Feedback od trenera i grupy.
13:30–14.00 - Walidacja - test teoretyczny wiedzy i umiejętności z zakresu tematycznego szkolenia (test wyboru + otwarte zadanie sytuacyjne)
14:00–14.30 - Podsumowanie i dyskusja nad wdrożeniem działań w praktyce
- Podsumowanie szkolenia: Kluczowe wnioski i wskazówki do wdrażania.
- Wręczenie certyfikatów.
Format Szkolenia:
- Wykłady i prezentacje ekspertów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi.
- Warsztaty praktyczne i case studies umożliwiające aplikację wiedzy w realnym środowisku pracy.
- Dyskusje grupowe służące refleksji i wymianie doświadczeń
- Analiza
- Test wiedzy.
Walidacja:
Test teoretyczny wiedzy i umiejętności z zakresu tematycznego szkolenia
-czas przeznaczony na wykonanie testu: 30 minut
-próg zaliczenia 70%
-metoda testu: test wyboru
1 godzina dydaktyczna = 60 min. (przerwy są wliczane w koszt realizacji usługi)
Osoba walidująca: Bogna Zaborowska
b. Analiza dowodów i deklaracji, obserwacja w warunkach symulowanych, debata ustrukturyzowana - wpleciony jest w harmonogram usługi
Podsumowanie i wdrożenie rozwiązań.
- Ocena efektywności szkolenia i opracowanie dalszych kroków.
Format Szkolenia:
- Wykłady i prezentacje ekspertów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi.
- Warsztaty praktyczne i case studies umożliwiające aplikację wiedzy w realnym środowisku pracy.
- Sesje coachingowe i dyskusje grupowe służące refleksji i wymianie doświadczeń.
- Analiza
- Test wiedzy.
1 godzina dydaktyczna = 60 min. (przerwy są wliczane w koszt realizacji usługi)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzanej usługi:
- praca indywidualna
- praca w grupach (grupy 4 lub 5 osobowe w zależności od ilości uczestników)
- praca przy użyciu materiałów biurowych (kartki, mazaki, długopisy, flipczart)
- praca przy użyciu narzędzi elektronicznych (komputer)
Przed rozpoczęciem szkolenia, uczestnik może skorzystać z różnych form, metod i narzędzi, aby uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę. Oto kilka sugestii:
1. Wstępne Materiały Edukacyjne
Podręczniki i publikacje: Uczestnik może zapoznać się z rekomendowanymi książkami, artykułami naukowymi lub publikacjami branżowymi, które wprowadzą go w tematykę szkolenia.
2. Kursy Online
Platformy edukacyjne: Skorzystanie z kursów online dostępnych na platformach takich jak Akademia PARP (https://www.parp.gov.pl/component/site/site/kursy-online), które pozwalają na uporządkowanie podstawowej wiedzy z zakresu tematu szkolenia.
Informacje dodatkowe:
- Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
- Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
- Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 60 minut. Walidacja i przerwy wliczają się wczas trwania usługi.
- Szkolenie składa się z 50% godzin zajęć praktycznych oraz 50% godzin zajęć teoretycznych szczegółowa plan zajęć znajduje się w harmonogramie.
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności Uczestnicy/ Fakt uczestnictwa zostanie potwierdzony raportem z logowania.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo
- Usługodawca nie jest podmiotem jednocześnie korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce
- Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom,
- Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały
Oświadczenia:
- Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR
- Usługa nie wynika z obowiązku przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu BHP, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy); nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills); nie jest tożsama z usługą, która została wcześniej sfinansowana w ramach dofinansowania z innych źródeł.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Wprowadzenie i podstawy prorodzinnej kultury pracy (wykład/prezentacja) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 06:30 | Godzina zakończenia 07:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Identyfikacja kluczowych wyzwań prorodzinnych w firmach uczestników. (ćwiczenia, praca w grupach) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:45 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 PRZERWA | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Analiza trendów i najlepszych praktyk - przegląd innowacyjnych rozwiązań prorodzinnych na świecie. (wykład) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Studium przypadku: Firmy, które osiągnęły sukces dzięki prorodzinnym politykom (case study) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Dyskusja: Jak prorodzinna kultura wygląda w Twojej firmie? (dyskusja) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Analiza obecnej kultury organizacyjnej uczestników: mocne i słabe strony. (warsztat) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Projektowanie prorodzinnych działań w kontekście specyfiki własnej organizacji. (ćwiczenie, praca w grupach) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Wykład: Elastyczność czasu pracy jako fundament prorodzinności. (wykład/prezentacja) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 06:30 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 PRZERWA | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Warsztaty: Projektowanie elastycznego modelu czasu pracy. (warsztat) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 PRZERWA | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Polityki wsparcia dla rodziców Omówienie rozwiązań wspierających rodziców: urlopy rodzicielskie, opieka nad dziećmi, mentoring. (wykład/prezentacja) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Ćwiczenia praktyczne: Projektowanie prorodzinnych polityk dostosowanych do specyfiki firm uczestników. (ćwiczenia, praca w grupach) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Dyskusja: Jak mierzyć skuteczność polityk prorodzinnych? (dyskusja) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Równowaga między pracą a życiem prywatnym (work-life balance): kluczowe czynniki wpływające na work-life balance, strategie ograniczania nadgodzin i promowania odpoczynku. (wykład/prezentacja) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 06:30 | Godzina zakończenia 07:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Ćwiczenie: Tworzenie mapy działań dla poprawy równowagi w firmach uczestników. (ćwiczenie. praca w grupach) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:45 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 PRZERWA | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Tworzenie strategii prorodzinnej kultury pracy. (warsztat) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Case study: Analiza sukcesów innych firm. (case study) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 PRZERWA | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Prezentacje i podsumowanie. (warsztaty) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Walidacja - test teoretyczny wiedzy i umiejętności z zakresu tematycznego szkolenia (test wyboru + otwarte zadanie sytuacyjne) (walidacja) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Podsumowanie i dyskusja nad wdrożeniem działań w praktyce (dyskusja grupowa) | Prowadzący Dawid Baron | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 456,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 809,76 PLN
- Koszt osobogodziny brutto144,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto117,07 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Baron
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Prezentacje w formie papierowej
2. Prezentacje w postaci projekcji na projektorze (opcjonalnie)
3. Program szkolenia
4. Flipchart
Warunki uczestnictwa
- Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usługi.
- Warunkiem uzyskania certyfikatu/zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego/min. 70% punktów z testu oraz pozytywny wynik z formy walidacji w postaci: analizy dowodów i deklaracji, obserwacji w warunkach symulowanych, debaty ustrukturyzowanej/Przeprowadza analizę wieku wszystkich pracowników w firmie, identyfikując osoby, które osiągną wiek emerytalny w ciągu najbliższych 5 lat. Następnie opracowuje plan sukcesji lub rekrutacji dla stanowisk, które zostaną w ten sposób zwolnione./
- Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Informacje dodatkowe
Każdego dnia będzie sporządzona lista obecności uczestników na usłudze.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi