Brand Designer - strategia i projektowanie identyfikacji wizualnej marki
Brand Designer - strategia i projektowanie identyfikacji wizualnej marki
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo?
- Masz doświadczenie w projektowaniu i chcesz nauczyć się lepiej wyceniać i negocjować, organizować swój proces pracy i efektywniej komunikować się z klientem, a co za tym idzie → więcej zarabiać.
- Jesteś początkującym designerem i chcesz wejść w świat zawodowy z bezcenną wiedzą projektanta z 15-letnim doświadczeniem. Michał Mierzwa z niejednego brandingowego pieca chleb jadł! 🍞
- Pracujesz w agencji / jesteś freelancerem / prowadzisz małe studio.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1000
- Data zakończenia rekrutacji30-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dlaczego świetnie projektuje wielu, a sukces komercyjny osiąga tylko mały procent? Dowiedz się, jak efektywniej prowadzić proces projektowania marki, żeby zarabiać więcej i lepiej współpracować z klientem przy realizowaniu twórczych ambicji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się PROCES. Nauczysz się:- jak wyceniać pracę, szacować koszty i czas pracy oraz budżetować projekty, - jak znaleźć i zdefiniować swoje miejsce na rynku projektowym, - jak skutecznie zarządzać procesem projektowym, - jak przeprowadzić analityczny etap projektu, - jak wdrażać stworzoną identyfikację wizualną w firmie klienta, - jak stworzyć kuloodporny design system, którego klient będzie potrafił używać. | Kryteria weryfikacji Spełnienie wytycznych do projektu końcowego | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się KLIENT. Nauczysz się:- jak zdobywać klientów i ciekawe zlecenia, - jak negocjować korzystne stawki, - jak koordynować prace zespołu i podwykonawców, - jak opracowywać brief kreatywny z klientem, - jak przekonać klientów, że dobry design ma pozytywny wpływ na ich biznes, - jak prowadzić warsztaty i budować relację z klientem, - jak prezentować swoje pomysły i rozmawiać z garniturami, - jak z sukcesem rozpocząć pracę z zagranicznymi klientami. | Kryteria weryfikacji Spełnienie wytycznych do projektu końcowego | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się ART DIRECTION. Nauczysz się:- jak tworzyć spójną i wyróżniającą się identyfikację wizualną, - jak projektować z myślą o założeniach strategicznych, - jak szukać inspiracji i unikać plagiatu, - jak zbudować efektowne portfolio, dzięki któremu przyciągniesz klientów, - jak naprowadzać klienta, by odważył się na kreatywne rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Spełnienie wytycznych do projektu końcowego | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby indywidualnej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu w formie zdalnej/e-learningowej.
Uczestnik otrzyma dostęp do platformy szkoleniowej, z której może korzystać w dowolnych terminach, bez stałych dni/godzin nauki, według własnej dyspozycyjności i harmonogramu nauki.
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych – 28 godzin.
Po zakończeniu szkolenie przewidziany jest proces walidacji.
Program:
Szczegółowy program: www.branddesigner.pro
Moduł 1. Budowanie kariery
Dowiesz się, jak znaleźć swoje miejsce na rynku komercyjnym i jak pozyskiwać klientów z Polski i z zagranicy, oraz jak zapewnić ich, że dobry design wpłynie pozytywnie na ich biznes.
Moduł 2. Branding
Poznasz najważniejsze składowe brandingu: od strategii, przez tone of voice i identyfikację wizualną aż po copywriting i komunikację. Dowiesz się jak zadbać o każdy z tych elementów, zarówno pod kątem kreatywnym, jak i technicznym.
Moduł 3. Organizacja procesu i wycenianie
Nauczysz się, jak zarządzać procesem, kiedy i kogo w niego angażować, jak budować relację z klientem, jak wyceniać swoją pracę i szacować koszty, jak i kiedy budować zespół.
Moduł 4. Etap analityczny i strategiczny
W tym module poznasz wszystkie wskazówki dotyczące tego, jak gromadzić dane, inspiracje i jak podejść do projektowania strategicznie. Od briefingu i dogłębnego badania potrzeb aż po moodboardy i szukanie wspólnego języka z klientem.
5. Proces kreatywny
Przejdziesz przez wszystkie kreatywne kroki od projektowania po prezentację projektu klientowi. Dowiesz się, jak pracować wykorzystując wiedzę o kontekście kulturowym, jak unikać plagiatu i jak tworzyć nowoczesne i odważne projekty, które zaakceptuje klient.
6. Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej
Poznasz najważniejsze wskazówki, jak przygotować projekt i klienta na wdrożenie zaprojektowanej identyfikacji, tak by wygodnie się jej używało na co dzień.
7. Praca wspólna nad identyfikacją wizualną
W tej części zobaczysz, jak projektuje Michał Mierzwa od kuchni. Stworzysz też własną identyfikację wizualną, wykorzystując wiedzę ze wszystkich poprzednich modułów.
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 990,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 617,89 PLN
- Koszt osobogodziny brutto56,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto46,23 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia uczestnik otrzymuje:
- 10- letni dostęp do materiałów oraz ćwiczeń podsumowującyjch zdobytą wiedzę
- Kurs w formie wideo na platformie edukacyjnej dostępnej 24/h
- Dostęp do zamkniętej społeczności (forum) kursantek i kursantów
- Certyfikat ukończenia
- Materiały pomocne w nauce w Notion (szablon notatek, habit tracker, itd)
Informacje dodatkowe
Więcej informacji o kursie: www.branddesigner.pro
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Materiały znajdują się na platofmie kursowej do której uczestnik otrzyma dostęp.
Minimalne wymagania sprzętowe: komputer / laptop / lub urządzenie mobilne ze stałym dostępem do internetu
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: szybkość pobierania / przesyłania: minimalna 2 Mb/s / 128 kb/s, zalecana: 4 Mb/s / 512 kb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do zajęć oraz materiałów: przeglądarka internetowa