Zrównoważony rozwój i ESG (studia z zakresu zielonych kompetencji) - online
Zrównoważony rozwój i ESG (studia z zakresu zielonych kompetencji) - online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do pracowników odpowiedzialnych za obszar ochrony środowiska, zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu, przedsiębiorców, którzy chcą budować i rozwijać biznes w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, kadry zarządzającej, w szczególności menedżerów odpowiedzialnych za obszar ESG, pracowników działów marketingu i PR firm wprowadzających na rynek zrównoważone produkty i usługi, a także osób pragnących związać swoją karierę zawodową z zarządzaniem środowiskowym, zrównoważonymi łańcuchami dostaw, analizą cyklu życia i gospodarką obiegu zamkniętego.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji11-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi176
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów „Zrównoważony Rozwój i ESG” jest przygotowanie słuchaczy do efektywnego zarządzania organizacją z uwzględnieniem zasad ESG. Absolwenci zdobędą umiejętności planowania, wdrażania i monitorowania strategii zrównoważonego rozwoju, inicjowania innowacji korzystnych dla gospodarki, społeczeństwa i środowiska. Program rozwija interdyscyplinarną wiedzę, wspierając liderów odpowiedzialnych za wdrażanie standardów ESG w organizacjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:1. Definiuje zasady zrównoważonego rozwoju oraz ESG – Uczestnik wyjaśnia podstawowe zasady zrównoważonego rozwoju, opisuje koncepcję ESG oraz znaczenie poszczególnych komponentów (Environmental, Social, Governance). | Kryteria weryfikacji Poprawne wyjaśnienie definicji i zastosowanie tych zasad w konkretnych przypadkach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się WIEDZA:2. Rozróżnia standardy i przepisy związane z ESG, w tym dyrektywę CSRD oraz taksonomię UE – Uczestnik charakteryzuje regulacje prawne i standardy obowiązujące w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG. | Kryteria weryfikacji Przywołanie właściwych przepisów, w tym ich interpretacja w praktycznych przykładach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się WIEDZA:3. Charakteryzuje zmiany klimatyczne i Zielony Ład UE – Uczestnik omawia główne wyzwania klimatyczne i inicjatywy unijne związane z Zielonym Ładem | Kryteria weryfikacji Opis podstawowych zagadnień związanych z polityką klimatyczną UE i ich zastosowanie w kontekście ESG. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: 1. Planuje i wdraża strategie ESG w organizacji – Uczestnik projektuje i wprowadza w życie strategię zrównoważonego rozwoju zgodnie z wymaganiami ESG. | Kryteria weryfikacji Opracowanie projektu strategii ESG na podstawie analizy potrzeb konkretnej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: 2. Analizuje cykle życia produktów i wdraża zrównoważone łańcuchy dostaw – Uczestnik ocenia cykl życia produktów oraz stosuje zasady gospodarki obiegu zamkniętego w praktyce. | Kryteria weryfikacji Przeprowadzenie analizy cyklu życia produktu oraz opracowanie optymalizacji zrównoważonych łańcuchów dostaw. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: 3. Monitoruje i raportuje działania związane z ESG – Uczestnik zbiera dane oraz sporządza raporty dotyczące zgodności z regulacjami ESG. | Kryteria weryfikacji Przygotowanie raportu ESG z uwzględnieniem standardów raportowania, takich jak dyrektywa CSRD. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: 4. Oblicza ślad węglowy i przeprowadza analizę podwójnej istotności – Uczestnik oblicza ślad węglowy organizacji i ocenia ryzyka oraz szanse z perspektywy ESG. | Kryteria weryfikacji Poprawne wykonanie obliczeń śladu węglowego i przeprowadzenie analizy podwójnej istotności dla wybranego przypadku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: 5. Wykrywa i przeciwdziała greenwashingowi – Uczestnik rozpoznaje przypadki greenwashingu i podejmuje odpowiednie działania zapobiegawcze. | Kryteria weryfikacji Przedstawienie przypadków greenwashingu oraz zaproponowanie środków przeciwdziałających. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się SPOŁECZNE: 1. Inicjuje dialog i współpracę na rzecz zrównoważonego rozwoju – Uczestnik współpracuje z różnymi interesariuszami w celu wdrażania zrównoważonych praktyk. | Kryteria weryfikacji Organizacja spotkania i moderowanie dyskusji na temat działań ESG z udziałem interesariuszy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się SPOŁECZNE: 2. Przyjmuje odpowiedzialność za zarządzanie obszarem ESG w organizacji. | Kryteria weryfikacji Przygotowanie planu wdrożenia i nadzoru nad działaniami ESG w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa realizowana zdalnie z pomocą real time learning/zajęcia realizowane w czasie rzeczywistym. W czasie realizowanych zajęć wykorzystywane będą następujące możliwości techniczne: ćwiczenia w grupach, rozmowa na żywo, chat, test wykonywane za pomocą narzędzi cyfrowych, testy teoretyczne zamknięte (jedno lub wielokrotnego wyboru, testy otwarte, współdzielenie ekranu.
Program
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin zajęć teoretycznych | Liczba godzin zajęć praktycznych | Liczba godzin zajęć ONLINE | Liczba punktów ECTS |
1. | Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju | 3 | 3 | 6 | 1 |
2. | Zmiany klimatyczne oraz Zielony Ład | 4 | 4 | 8 | 3 |
3. | Aspekty praktyczne budowy i wdrażania strategii ESG | 3 | 3 | 6 | 2 |
4. | Zrównoważone łańcuchy dostaw | 5 | 3 | 8 | 1 |
5. | Systemy zarządzania środowiskowego | 16 | 8 | 24 | 5 |
6. | Przepisy ochrony środowiska | 13 | 3 | 16 | 2 |
7. | Wymagania standardów ESRS w obszarze środowiskowym | 16 | 4 | 20 | 4 |
8. | Taksonomia Unii Europejskiej | 4 | 4 | 8 | 1 |
9. | Rola, zadania i odpowiedzialność Menedżera ds. ESG | 2 | 2 | 4 | 1 |
10. | Wymagania standardów ESRS w obszarze społecznym | 8 | 8 | 16 | 2 |
11. | Compliance, a ESG | 3 | 1 | 4 | 1 |
12. | Wymagania standardów ESRS w obszarze ładu korporacyjnego | 13 | 3 | 16 | 2 |
13. | Obowiązki raportowania zrównoważonego rozwoju – dyrektywa CSRD | 6 | 4 | 10 | 1 |
14. | Greenwashing – geneza, wykrywanie i przeciwdziałanie | 8 | 8 | 16 | 2 |
15. | Metody obliczania śladu węglowego – warsztat praktyczny | 1 | 6 | 7 | 1 |
16. | Metody analizy podwójnej istotności – warsztat praktyczny | 1 | 6 | 7 | 1 |
Razem: | 106 | 70 | 176 | 30 |
W sumie: 176 godzin
Walidacja została oddzielona od procesu kształcenia.
Zrównoważony rozwój i ESG Głównym celem studiów jest przygotowanie uczestników do wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju i standardów ESG poprzez rozwój wiedzy, umiejętności analitycznych oraz kompetencji społecznych, umożliwiających podejmowanie odpowiedzialnych decyzji biznesowych zgodnych z zasadami ochrony środowiska, ładu korporacyjnego i społecznej odpowiedzialności.
Czas trwania studiów: dwa semestry
Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych: Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego
Łączna liczba punktów ECTS: 30
Program studiów podyplomowych Zrównoważony rozwój i ESG - 176 godzin (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut). Liczba godzin realizowanych zdalnie w czasie rzeczywistym: 176.
Zajęcia realizowane weekendowo w wybrane soboty i niedziele. Przerwy nie wliczają się w czas usługi.
Zajęcia na studiach prowadzone będą w formie ćwiczeń, wykładów, dyskusji, wymiany doświadczeń, rozmowy na żywo, chat, ćwiczeń w podgrupach oraz case study.
Studia realizowane w formie zdalnej poprzez platformy ClickMeeting, Zoom oraz MS Teams.
Kandydaci chcący skorzystać z usługi powinni posiadać co najmniej wyższe wykształcenie (minimum studia wyższe I stopnia).
Sposób walidacji: studia kończą się 2 egzaminami w formie testów pisemnych realizowanych zdalnie, po każdym semestrze studiów.
Planowane przerwy wg standardowego planu zajęć, dla zajęć rozpoczynających się o godz. 8:00
1 | 8:00-8:45 |
2 | 8:45-9:30 |
Przerwa 10 min | |
3 | 9:40-10:25 |
4 | 10:25-11:10 |
Przerwa 10 min | |
5 | 11:20-12:05 |
6 | 12:05-12:50 |
Przerwa 15 min | |
7 | 13:05-13:50 |
8 | 13:50-14:35 |
Przerwa 10 min | |
9 | 14:45-15:30 |
10 | 15:30-16:15 |
Przerwa 10 min | |
11 | 16:25-17:10 |
12 | 17:10-17:55 |
Przerwa 10 min | |
13 | 18:05-18:50 |
14 | 18:50-19:35 |
Przerwa 10 min | |
15 | 19:45-20:30 |
16 | 20:30-21:15 |
Na wniosek uczestników lub prowadzącego przerwy o planowanej długości mogą odbyć się innych niż zaplanowano pierwotnie godzinach, może mieć to związek z tokiem zajęć lub różną intensywnością realizowanych zajęć. Łączny czas przerw nie może być większy od zaplanowanego. Przerwy nie wchodzą w czas zajęć.
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Janusz Maksymowicz | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 przepisy ochrony środowiska cz. I | Prowadzący dr Ewa Popławska | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Obowiązki raportowania zrównoważonego rozwoju – dyrektywa CSRD | Prowadzący dr Ewa Popławska | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 08:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 przepisy ochrony środowiska cz. II | Prowadzący dr Ewa Popławska | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 zrównoważony łańcuch dostaw | Prowadzący Mariusz Gołąb | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 systemy zarządzania środowiskowego cz.I | Prowadzący mgr inż. Alicja Litwin | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 systemy zarządzania środowiskowego cz.II | Prowadzący mgr inż. Alicja Litwin | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Wymagania standardów ESRS w obszarze społecznym | Prowadzący dr Ewa Popławska | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Wymagania standardów ESRS w obszarze społecznym | Prowadzący dr Ewa Popławska | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 systemy zarządzania środowiskowego cz III | Prowadzący mgr inż. Alicja Litwin | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Aspekty praktyczne budowy i wdrażania strategii ESG | Prowadzący dr Monika Płońska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Egzamin zaliczający semestr I | Prowadzący prof. nadzw. dr hab. Marcin Lis | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 39,20 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 39,20 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
dr Ewa Popławska
Transformacja ESG (2019–2025) – W pracy naukowej i zawodowej dr Ewa Popławska aktywnie zajmuje się transformacją ESG, prowadząc badania oraz szkolenia dotyczące wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w firmach.
Compliance i etyka (2019–2025) – Przez ostatnie 5 lat dr Popławska koncentruje się na zagadnieniach compliance i etyki, wspierając firmy w zgodności z wymogami prawnymi oraz zarządzaniu ładem korporacyjnym (aspekt "G" w ESG).
Audytor wiodący w jednostce certyfikującej (2019–2025) – Jej rola audytora wiodącego umożliwia certyfikację przedsiębiorstw w zakresie zarządzania jakością, środowiskowego oraz BHP, co stanowi kluczowy element zrównoważonego rozwoju.
Wykładowca studiów podyplomowych MBA oraz Compliance Officer w Akademii WSB (2019–2025) – Dr Popławska od 2019 roku prowadzi wykłady i szkolenia, kształcąc kadrę zarządzającą w zakresie ochrony zdrowia, compliance oraz wdrażania strategii ESG.
Mariusz Gołąb
W ostatnich 5 latach (2020-2025 ) zdobywał doświadczenie w zakresie: Zarządzanie w obszarze ESG jako Senior Manager ds. Ochrony Środowiska w TÜV NORD Polska, gdzie łączy swoje techniczne umiejętności z zarządzaniem projektami ESG. Jego praca obejmuje wsparcie firm w ograniczaniu śladu węglowego, poprawie efektywności energetycznej oraz wdrażaniu strategii zrównoważonego rozwoju.
Współpraca z firmami zajmującymi się recyklingiem oraz producentami materiałów pochodzących z recyklingu lub odzysku, co pozwala na aktywne promowanie zrównoważonych procesów produkcyjnych.
Wdrażanie zrównoważonych łańcuchów dostaw w branży drzewnej i papierniczej, wspierając przedsiębiorstwa w uzyskiwaniu dostępu do bardziej ekologicznych procesów produkcyjnych i dostosowania się do wymogów ESG.
Ponadto w ostatnich 5 latach prowadził doradztwo w zakresie kryteriów zrównoważonego rozwoju dla biomasy, biopaliw i biokomponentów, co jest istotnym aspektem wdrażania ekologicznych rozwiązań w firmach związanych z odnawialnymi źródłami energii.
Janusz Maksymowicz
W roku 2022 ukończył studia MBA Przemysł 4.0 na WSB-NLU, które dostarcza wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii, innowacji i zrównoważonego zarządzania, co jest istotne w kontekście ESG.
W ostatnich 5 latach aktywne działa w Stowarzyszeniu Edukacja dla Zrównoważonego Rozwoju „EKOS”, zdobywając doświadczenie pełniąc funkcję przewodniczącego komisji rewizyjnej. W tym stowarzyszeniu zajmuje się promowaniem edukacji i inicjatyw związanych z rozwojem zrównoważonym, co bezpośrednio wiąże się z ESG.
W ostatnich 5 latach zdobywał doświadczenie jako Product Manager ds. Transportu w TÜV NORD Polska, Janusz Maksymowicz zajmuje się wdrażaniem i zarządzaniem systemami jakości, które muszą uwzględniać nowoczesne normy ESG oraz zrównoważonego rozwoju.
dr Monika Płońska
W latach 2020–2025 realizowała projekty doradcze i szkoleniowe dla przedsiębiorstw z sektora MŚP oraz dużych organizacji, koncentrując się na budowaniu strategii zrównoważonego rozwoju zgodnych z europejskimi regulacjami i standardami raportowania (CSRD, ESRS). Współpracuje również z instytucjami szkoleniowymi i uczelniami wyższymi jako wykładowca i trener, prowadząc zajęcia na kierunkach związanych z zarządzaniem, ESG oraz innowacjami.
Posiada stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk o zarządzaniu i jakości, uzyskany w ciągu ostatnich 5 lat. Jest także autorką i współautorką publikacji naukowych i branżowych z zakresu ESG, strategii i innowacji w zarządzaniu.
W ramach swojej działalności edukacyjnej i konsultingowej dr Monika Płońska łączy aktualną wiedzę akademicką z praktycznym podejściem do wyzwań biznesowych, zapewniając wysoką jakość realizowanych usług rozwojowych.
mgr inż. Magdalena Rogóż
Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie wdrażania i nadzorowania systemów zarządzania jakością według norm ISO 9001, 14001, 50001 oraz w zakresie zgodności z regulacjami CSRD, ESRS, taksonomią UE i CBAM. Brała udział w projektach związanych z raportowaniem emisji gazów cieplarnianych (GHG Protocol), tworzeniem raportów zrównoważonego rozwoju oraz przygotowywaniem firm do zgodności z nadchodzącymi obowiązkami regulacyjnymi.
Ukończyła liczne certyfikowane szkolenia, m.in. w Forbes ESG Academy, Zero Emission Academy oraz organizowane przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Ukończyła studia magisterskie na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz studia podyplomowe z zarządzania produkcją.
Łączy specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania jakością i ESG z praktycznym doświadczeniem we wdrażaniu systemów oraz raportowaniu pozafinansowym, co czyni ją doświadczoną i kompetentną osobą do prowadzenia usług rozwojowych w obszarach ESG
mgr inż. Alicja Litwin
Obecnie uczestniczy w studiach podyplomowych „Menadżer ESG” (2024/2025), zdobywając aktualne kompetencje w zakresie wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju zgodnie z CSRD i ESRS. Ukończyła także studia podyplomowe z BHP oraz studia magisterskie z inżynierii środowiskowej.
W ciągu ostatnich 5 lat ukończyła liczne kursy specjalistyczne, m.in. audytora wewnętrznego ISO 14001, IATF 16949, ISO 27001, ISO 45001, VDA 6.3, a także z zakresu FMEA, VDA 19, Core Tools i CSR Formel Q.
Łączy wiedzę techniczną i audytorską z praktycznym doświadczeniem w zarządzaniu systemami oraz ESG, co potwierdza jej kwalifikacje do realizacji usług rozwojowych w zakresie jakości, BHP i zrównoważonego rozwoju.
prof. nadzw. dr hab. Marcin Lis
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały w formie plików pdf z wytypowanych zajęć po ich realizacji. Pliki zawierać będą prezentacje z zajęć oraz dodatkowe materiały w tym przepisy prawa związane z tematem realizowanych zajęć.
Prezentacje w wersji elektronicznej w postaci plików pdf ze zrealizowanych zajęć na wniosek uczestników zostaną przekazane na uczelniany adres e-mail, którego uczestnicy będą używali w trakcie realizacji usługi
Uczelnia nie przekazuje skryptów czy podręczników.
Warunki uczestnictwa
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 2 semestry/ 176 godz.
- Dni odbywania się zajęć: wybrane soboty i niedziele
Zgodnie z Regulaminem Studiów Podyplomowych Akademii WSB, uczestnik zobowiązany jest do obecności na minimum 80% zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach programu studiów.
Frekwencja jest obowiązkowa i podlega systematycznej kontroli, która prowadzona jest poprzez:
- listy obecności
- raporty logowania do platform zdalnych
- zrzuty ekranu (printscreeny) tworzone przez koordynatora lub prowadzącego zajęcia online.
Niespełnienie obowiązku frekwencji może skutkować niedopuszczeniem do zaliczenia studiów lub koniecznością spełnienia dodatkowych warunków wskazanych przez Akademię WSB.
Ukończenie studiów
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych i uzyskania świadectwa ich ukończenia jest:
- obecność na co najmniej 80% zajęć dydaktycznych,
- uzyskanie wszystkich wymaganych zaliczeń i pozytywnych ocen (minimum ocena dostateczna) testów kończących semestr,
Informacje dodatkowe
1 godzina zajęć w Akademii WSB = 45 min. zajęć dydaktycznych
176 godzin zajęć
Usługi realizowane przez Akademię WSB są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty oplaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Zapis w BUR nie jest równoznaczny z przyjęciem na studia na Uczelni. Warunkiem przyjęcia na studia na Uczelni jest dokonanie rejestracji w internetowym systemie rekrutacji oraz złożenie kompletu dokumentów.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting, Zoom i MS Teams. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
• Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h