Szkolenie: Podstawy sprzedaży i komunikacji z klientem – POZIOM 2
Szkolenie: Podstawy sprzedaży i komunikacji z klientem – POZIOM 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa: osoby dorosłe zainteresowane rozwojem osobistym, psychologią, właściciele firm, pracownicy różnych szczebli. Od uczestników szkolenia jest wymagane ukończenie Poziomu 1.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji06-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do sprawnego prowadzenia procesu sprzedażowego: od prospectingu, poprzez budowanie potrzeby klienta, aż po skuteczną finalizację transakcji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna etapy cyklu sprzedażowego | Kryteria weryfikacji Opisuje i omawia każdy etap | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi kwalifikować leady | Kryteria weryfikacji Stosuje pytania selekcyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje potrzebę klienta | Kryteria weryfikacji Zadaje pytania otwarte i pogłębiające | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik argumentuje ofertę i używa storytellingu | Kryteria weryfikacji Formułuje wypowiedź perswazyjną | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi przeprowadzić finalizację sprzedaży | Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie techniki domykania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- 08:00–09:30 — Cykl sprzedażowy i etapy sprzedaży
- 09:30–09:45 — Przerwa
- 09:45–11:15 — Prospecting i kwalifikacja leadów
- 11:15–11:30 — Przerwa
- 11:30–13:00 — Budowanie potrzeby i zadawanie pytań
- 13:00–13:30 — Przerwa obiadowa
- 13:30–15:00 — Argumentacja i storytelling
- 15:00–16:00 — Warsztaty praktyczne
DZIEŃ 2 – 22 czerwca (8h)
- 08:00–09:30 — Radzenie sobie z obiekcjami
- 09:30–09:45 — Przerwa
- 09:45–11:15 — Finalizacja sprzedaży
- 11:15–11:30 — Przerwa
- 11:30–13:00 — Elementy negocjacji
- 13:00–13:30 — Przerwa obiadowa
- 13:30–15:00 — Praca z modelem SPIN
- 15:00–16:00 — Symulacje i test wiedzy
Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 5osób.
Szkolenie trwa 16 godzin zegarowych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 24. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI: Rozdzielność szkolenia od walidacji - rozdzielność osobowa. Osoba szkoląca nie ocenia wiedzy i umiejętności swoich kursantów w zakresie, w którym nauczała. Końcową walidację prowadzi odrębna osoba.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Zrozumienie potrzeb klienta B2B/B2C (chat, rozmowa, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Przerwa | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Praca z emocjami klienta(chat, rozmowa, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Analiza przypadków(chat, rozmowa, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Mapowanie procesu decyzyjnego(chat, rozmowa, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Przerwa | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Coaching sprzedażowy(chat, rozmowa, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Model Challenger Sales(chat, rozmowa, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Symulacje sprzedażowe i feedback(chat, rozmowa, wykład, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Przerwa | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja(chat, rozmowa, współdzielenie ekranu, test) | Prowadzący Rafał Przybylski | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Przybylski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne: zeszyt ćwiczeń, testy psychologiczne, dostęp do materiałów online. Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 026 554 lub mailem na psulkowski@gmail.com przed zapisem na usługę!
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania z usługi, uczestnik powinien dysponować: urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), zdolnym do odbioru dźwięku (głośniki, słuchawki), zdolnym do przekazywania dźwięku (mikrofon) w celu interakcji pomiędzy trenerem a uczestnikiem, przeglądarką Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed analizą oraz wpisanie imienia i nazwiska.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze znajdują się pod tym linkiem: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362023-System-Requirements-for-PC-Mac-and-Linux