Język angielski na poziomie B1 - Intensywny Kurs Wakacyjny - szkolenie w grupie dwuosobowej
Język angielski na poziomie B1 - Intensywny Kurs Wakacyjny - szkolenie w grupie dwuosobowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa skierowana jest do osób, które opanowały już podstawy języka angielskiego na poziomie A2 i chcą rozwijać swoje umiejętności, aby móc swobodniej komunikować się w różnego rodzaju sytuacjach życiowych i zawodowych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji05-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Opanowanie języka na poziomie niższym średniozaawansowanym – B1.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Uczestnik po udziale w szkoleniu: - rozpoznaje niektóre idiomy i wyrażenia potoczne, - zna bardziej zaawansowane struktury gramatyczne (czasy, tryb warunkowy, mowa zależna) i wie kiedy je zastosować, - zna zasady konstruowania pytań twierdzących i przeczących. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje znaczenie idiomów w kontekście zdania.Uczestnik rozpoznaje odpowiednią strukturę gramatyczną w kontekście. Uczestnik poprawnie stosuje złożone konstrukcje gramatyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:Uczestnik po udziale w szkoleniu: - potrafi używać szerszego słownictwa i zawrotów związanych z pracą, edukacją, podróżami, zdrowiem i zainteresowaniami, - potrafi prowadzić rozmowy na różne tematy związane zarówno z życiem codziennym, jak i bardziej złożone, dotyczące własnych opinii, planach na przyszłość, doświadczeniach, - potrafi poradzić sobie w większości sytuacji komunikacyjnych, np. rozmowa z urzędnikiem, umawianie spotkań, składanie reklamacji, wyjaśnianie problemów, - czyta ze zrozumieniem dłuższe i bardziej złożone teksty, tj. artykuły, listy formalne, proste raporty i fragmenty literatury, - tworzy dłuższe i spójne teksty na znane sobie tematy tj. opis wydarzeń, proste eseje, listy formalne i nieformalne, - potrafi zrozumieć najważniejsze informacje przekazywane słownie w normalnym tempie i w hałaśliwym otoczeniu, - potrafi śledzić fabułę filmów, seriali oraz zrozumieć główne informacje w programach telewizyjnych na różne tematy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i poprawnie stosuje słownictwo specjalistyczne w kontekście.Uzupełnianie luk w zdaniach specjalistycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Uczestnik po udziale w szkoleniu:- rozwija swoje umiejętności interpersonalne i pewność siebie, - komunikuje się przy jednoczesnym poszanowaniu różnic kulturowych, - jest przygotowany do podstawowej komunikacji w środowisku pracy, w tym prowadzeniu prosty negocjacji, prezentacji i korespondencji mailowej. | Kryteria weryfikacji Potrafi wybrać odpowiednie reakcje językowe w trudnych sytuacjach społecznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program usługi w języku efektów uczenia:
Uczestnik po udziale w szkoleniu:
- rozpoznaje niektóre idiomy i wyrażenia potoczne,
- zna bardziej zaawansowane struktury gramatyczne (czasy, tryb warunkowy, mowa zależna) i wie kiedy je zastosować,
- zna zasady konstruowania pytań twierdzących i przeczących,
- potrafi używać szerszego słownictwa i zawrotów związanych z pracą, edukacją, podróżami, zdrowiem i zainteresowaniami,
- potrafi prowadzić rozmowy na różne tematy związane zarówno z życiem codziennym, jak i bardziej złożone, dotyczące własnych opinii, planach na przyszłość, doświadczeniach,
- potrafi poradzić sobie w większości sytuacji komunikacyjnych, np. rozmowa z urzędnikiem, umawianie spotkań, składanie reklamacji, wyjaśnianie problemów,
- czyta ze zrozumieniem dłuższe i bardziej złożone teksty, tj. artykuły, listy formalne, proste raporty i fragmenty literatury,
- tworzy dłuższe i spójne teksty na znane sobie tematy tj. opis wydarzeń, proste eseje, listy formalne i nieformalne,
- potrafi zrozumieć najważniejsze informacje przekazywane słownie w normalnym tempie i w hałaśliwym otoczeniu,
- potrafi śledzić fabułę filmów, seriali oraz zrozumieć główne informacje w programach telewizyjnych na różne tematy,
- rozwija swoje umiejętności interpersonalne i pewność siebie,
- komunikuje się przy jednoczesnym poszanowaniu różnic kulturowych,
- jest przygotowany do podstawowej komunikacji w środowisku pracy, w tym prowadzeniu prosty negocjacji, prezentacji i korespondencji mailowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Temat 1 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Temat 2 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Temat 3 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Temat 4 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Temat 5 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Temat 6 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Temat 7 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Temat 8 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Temat 9 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 30-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Temat 10 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Temat 11 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Temat 12 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Temat 13 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Temat 14 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Temat 15 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Temat 16 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Temat 17 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Temat 18 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Temat 19 | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Walidacja | Prowadzący Izabela Więckowska | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Więckowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne opracowane przez prowadzącego szkolenie.
Informacje dodatkowe
Terminy szkoleń zostaną ustalone wspólnie po zebraniu się grupy i skonsultowaniu potrzeb poszczególnych uczestników. Harmonogram zostanie umieszczony co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Zajęcie będą odbywać się 2 razy w tygodniu, pierwsze 3 zajęcia w blokach 1,5h, czyli dwie godziny dydaktyczne. Następne zajęcia w blokach po 3 godziny dydaktyczne rozbite na: 1,15h, 15minut przerwy i 1h.
W szkoleniu mogą wziąć udział osoby z projektu Małopolski Pociąg do Kariery, Marr Bony Nowa Perspektywa, Kierunek-Rozwój oraz osoby spoza projektu. Prosimy o kontakt w sprawie szczegółów.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia w formie zdalnej będą odbywać się za pomocą platformy MS Teams, potrzebny dostęp do komputera/laptopa oraz kamery.