Szkolenie: Negocjacje w gospodarce cyfrowej-interakcja i komunikacja z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych
Szkolenie: Negocjacje w gospodarce cyfrowej-interakcja i komunikacja z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne w kontekście coraz bardziej zdigitalizowanego świata. Idealnymi kandydatami są:
- Pracownicy działów sprzedaży i zakupów: osoby, które na co dzień prowadzą negocjacje z klientami i dostawcami, zarówno osobiście, jak i zdalnie.
- Menedżerowie: osoby odpowiedzialne za podejmowanie decyzji i prowadzenie negocjacji na różnych poziomach organizacji.
- Przedsiębiorcy: właściciele firm, którzy chcą poprawić swoje umiejętności negocjacyjne w celu osiągnięcia lepszych wyników biznesowych.
- Specjaliści HR: osoby zajmujące się rekrutacją i negocjacjami warunków zatrudnienia.
- Konsultanci i doradcy: osoby, które w swojej pracy często prowadzą negocjacje z klientami.
- Każda osoba, która chce rozwijać swoje umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, niezależnie od zajmowanego stanowiska.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji31-07-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi37
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do skutecznego prowadzenia negocjacji w środowisku cyfrowym, uwzględniając zarówno aspekty psychologiczne, jak i techniczne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się negocjuje w świecie cyfrowym | Kryteria weryfikacji identyfikuje czynniki wpływające na skuteczność negocjacji w środowisku cyfrowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Adaptuje swój styl komunikacji do różnych kanałów i platform komunikacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Buduje zaufanie i relacje biznesowe w interakcjach online | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje różne techniki negocjacyjne, dostosowując je do indywidualnych preferencji i sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Prowadzi skuteczne negocjacje w różnych formatach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Podejmuje świadome decyzje w sytuacjach negocjacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program:
- Przywitanie uczestników, ustalenie reguł współpracy w trakcie szkolenia, Pre-test.
- Biologiczne podstawy funkcjonowania człowieka a świat digitalizacji - na ile jest nam bliskie korzystanie z technologii?
- Negocjacje - podstawowe pojęcia - jak rozumiemy negocjacje czym są dla nas? Kiedy prowadzić negocjacje a kiedy nie?
- Rodzaje negocjacji i stopień cyfryzacji otoczenia – czy każdy rodzaj negocjacji można prowadzić nie będąc w bliskim kontakcie z partnerem biznesowym? Jaki wpływ na prowadzenie negocjacji ma nasza biegłość w świecie online i nowoczesnych technologiach?
- Komunikacja bezpośrednia i pośrednia w negocjacjach - co kryje się pod pojęciem komunikacji? Na ile jest ważny dla nas przekaz medialny?
- Werbalne i niewerbalne - zasady komunikacji w negocjacjach. Słuchanie i słyszenie, czytanie i pisanie - niby proste a jednak? Mowa ciała na żywo i online - czy jest jakaś różnica?
- Negocjacje w praktyce cz. I - proste ćwiczenia w grupach wykorzystujące dotychczas przekazane informacje.
- Negocjacje w praktyce cz. II – mini-gra negocjacyjna wykorzystująca dotychczasową wiedzę.
- Podsumowanie szkolenia
- Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 4 osób.
Szkolenie trwa 37 godzin dydaktycznych. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 24. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Usługa stacjonarna trwa: 21,33h a usługa zdalna: 15,67h.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Przywitanie uczestników, ustalenie reguł współpracy w trakcie szkolenia, Pre-test | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Biologiczne podstawy funkcjonowania człowieka a świat digitalizacji | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Negocjacje - podstawowe pojęcia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Rodzaje negocjacji i stopień cyfryzacji otoczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Przerwa | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Komunikacja bezpośrednia i pośrednia w negocjacjach | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Werbalne i niewerbalne - zasady komunikacji w negocjacjach (chat, współdzielenie ekranu, rozmowa, ćwiczenia, wykład) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Negocjacje w praktyce(chat, współdzielenie ekranu, rozmowa, ćwiczenia, wykład) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Negocjacje w praktyce cz. II(chat, współdzielenie ekranu, rozmowa, ćwiczenia, wykład) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Podsumowanie szkolenia(chat, współdzielenie ekranu, rozmowa, ćwiczenia, wykład) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto160,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto160,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Nitkiewicz-Jankowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy.
Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 026 554 lub mailem na psulkowski@gmail.com przed zapisem na usługę!
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania z usługi, uczestnik powinien dysponować: urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), zdolnym do odbioru dźwięku (głośniki, słuchawki), zdolnym do przekazywania dźwięku (mikrofon) w celu interakcji pomiędzy trenerem a uczestnikiem, przeglądarką Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed analizą oraz wpisanie imienia i nazwiska.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze znajdują się pod tym linkiem: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362023-System-Requirements-for-PC-Mac-and-Linux