Szkolenie: Zrównoważony rozwój w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacyjne i negocjacyjne z elementami zielonych i cyfrowych umiejętności.
Szkolenie: Zrównoważony rozwój w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacyjne i negocjacyjne z elementami zielonych i cyfrowych umiejętności.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do pracowników administracji publicznej oraz sektora prywatnego, którzy planują wdrażanie rozwiązań ekologicznych i cyfrowych w organizacji. Szkolenie jest również odpowiednie dla osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie zrównoważonego rozwoju i efektywnej komunikacji z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane z negocjacjami. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji14-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje do skutecznej komunikacji interpersonalnej oraz negocjacji w środowisku, zawodowym, zintegrowanej z zielonymi kompetencjami oraz cyfrowymi narzędziami. Usługa przygotuje do zarządzania informacją i zespołami przy wykorzystaniu, zielonych rozwiązań oraz technologii cyfrowych. Przygotuje Uczestników również do wdrażania zrównoważnoych praktyk komunikacyjnych minimalizujących negatywny wpływ na środowisko oraz korzystania z narzędzi on-line do wzajemnej współpracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie komunikuje się wzespole, integrując zasady zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje praktycznezastosowanie zrównoważonych zasad w komunikacji zespołowej podczas ćwiczeń symulacyjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje narzędziacyfrowe do zarządzania informacją i współpracą w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje, jak skuteczniekorzysta z narzędzi cyfrowych (np. Microsoft Teams, Asana) do koordynacji pracy zespołowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża ekologiczne strategiekomunikacyjne i negocjacyjne, minimalizujące negatywny wpływ na środowisko. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia scenariuszeoptymalizacji procesów komunikacyjnych i negocjacji, z uwzględnieniem oszczędności zasobów i redukcji emisji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje i analizujeekologiczne trendy w komunikacji i negocjacji z klientami i interesariuszami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje, wprowadzaniezasady zrównoważonego rozwoju do komunikacji i negocjacji z klientami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje style osobowościw zespołach i dostosowywuje komunikację i sposób negocjacji do poszczególnych typów | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje, jak dostosowaćstyl komunikacji i negocjacji w scenariuszach zespołowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje style negocjacyjne wpraktyce komunikacyjnej zespołu i ocenia ich wpływ na wprowadzanie zielonych inicjatyw. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dokonuje interpretacjiwpływu poszczególnych stylów negocjacji i komunikacji na proces wprowadzania ekologicznych zmian w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik dostosowuje komunikację wzespołach zdalnych do stylów, uwzględniając wyzwania i dobre praktyki w cyfrowej współpracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia strategiedostosowania komunikacji do stylów cyfrowych w kontekście zdalnej współpracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy plany rozwojukomunikacyjnego dla zespołów na podstawie wyników analizy i danych z platform zarządzania projektami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia szczegółowyplan rozwoju komunikacyjnego, uwzględniający różnorodność stylów cyfrowych oraz cele zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja Rozwoju Lokalnego
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja Rozwoju Lokalnego
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Moduł 1: Podstawy komunikacji interpersonalnej i negocjacji
- Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej i negocjacji: teoria i praktyka.
- Elementy skutecznej komunikacji i negocjacji: aktywne słuchanie, precyzja wypowiedzi, komunikacja niewerbalna.
- Bariery komunikacyjne i sposoby ich pokonywania.
- Wpływ ekologicznych rozwiązań na codzienną komunikację w zespołach (np. oszczędność papieru, unikanie nadmiaru e-maili, efektywna praca zdalna).
- Wykorzystanie narzędzi komunikacji cyfrowej (e-mail, komunikatory, wideokonferencje) do skutecznego zarządzania zespołami.
- Wprowadzenie do negocjacji i umiejętności przekonania do swojego stanowiska, język korzyści w procesie transformacji,
Moduł 2: Zielone kompetencje w komunikacji oraz prowadzenie procesów negocjacyjnych
- Zrównoważona komunikacja i negocjacje: jak wprowadzać ekologiczne standardy w komunikację zespołową.
- Rozwój świadomości ekologicznej w zespołach poprzez efektywną komunikację.
- Modele cyfrowe w praktyce: jak identykować style osobowości w zespołach i dostosowywać komunikację do poszczególnych typów.
- Ćwiczenia: Rozpoznawanie stylów osobowości w praktyce komunikacyjnej zespołu oraz prowadzenia negocjacji i analiza ich wpływu na wprowadzanie zielonych inicjatyw.
- Negocjacje w procesie transformacji.
- Umiejętność przekonywania i wpływania na rozmówców w procesie negocacyjnym przekonanie do swoich racji.
- Język korzyści w procesie negocjacji w odniesieniu do procesu transformacji,
- Case study: komunikacja i negocjacje dotycząca wdrożenia zielonych praktyk w firmie.
- Tworzenie strategii komunikacyjnych i negocjacyjnych wspierających ekologiczne inicjatywy.
- Komunikacja i negocjacje w procesach oszczędzania zasobów, np. optymalizacja zużycia energii w firmie.
- Wykorzystanie platform zarządzania projektami do monitorowania działań związanych z zielonymi inicjatywami.
Moduł 3: Cyfrowe narzędzia wspierające zieloną komunikację i negocjacje
- Narzędzia cyfrowe ułatwiające współpracę na odległość, minimalizujące wpływ na środowisko (np. chmury danych, wideokonferencje zamiast podróży służbowych).
- Organizacja pracy zdalnej w duchu zrównoważonego rozwoju.
- Bezpieczeństwo cyfrowe w pracy zdalnej – ochrona danych i zasobów.
- Redukcja emisji dwutlenku węgla dzięki cyfrowym narzędziom (współpraca online zamiast podróży).
- Praktyczne warsztaty z obsługi narzędzi komunikacyjnych (Microsoft Teams, Zoom, Slack).
- Dostosowanie komunikacji i negocjacji w zespołach: wyzwania i dobre praktyki w cyfrowej współpracy.
Moduł 4: Komunikacja i negocjacje oparte na danych i monitorowanie wyników
- Cyfrowe narzędzia do analizy i monitorowania efektywności komunikacji i negocjacji w zespołach.
- Zarządzanie informacją w chmurze i koordynacja zadań związanych z wdrażaniem zielonych kompetencji.
- Efektywność ekologiczna w monitorowaniu wyników projektów (np. raportowanie i analiza danych bez drukowania).
- Nauka korzystania z platform analitycznych (np. Google Analytics, systemy CRM) w celu optymalizacji działań zespołowych.
- Zastosowanie narzędzi cyfrowych w analizie efektywności komunikacji i negocjacji zespołowej: wykorzystanie narzędzi analitycznych do lepszego zrozumienia i dostosowania strategii.
- Tworzenie planów rozwoju komunikacyjnego i negocjacyjnego dla zespołów na podstawie wyników analizy i danych z platform zarządzania projektami.
Mocuł 5: Podsumowanie, walidacja, egzamin, zakończenie wręczenie certyfikatów
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 2osoby.
Szkolenie trwa 28 godzin dydaktycznych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 24. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Egzamin walidacja kwalifikacji: - przeprowadzenie egzaminu w zakresie: Zrównoważonego rozwoju w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacyjne i negocjacyjne z elementami zielonych i cyfrowych umiejętności. Egzamin pozwoli uczestnikom na uzyskanie certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje. Zaliczenie egzaminu to min. 80% prawidłowych odpowiedzi.
ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI: Rozdzielność szkolenia od walidacji - rozdzielność osobowa. Osoba szkoląca nie ocenia wiedzy i umiejętności swoich kursantów w zakresie, w którym nauczała. Końcową walidację prowadzi odrębna osoba. Podczas szkolenia przeprowadzone zostaną pre-testy oraz post-testy wiedzy, egzamin końcowy. Program spełnia zakres technologii PRT z obszaru technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych, w tym m.in.: - Technologia komunikacyjna (4.1) - Technologie informacyjne (4.2) - Technologie wspierające internet rzeczy (4.7.2) - Technologie data mining (4.2.5)
Szkolenie prowadzi do nabycia: Kwalikacje w zakresie komunikacji interpersonalnej i negocjacji, Kwalikacje ekologiczne i zrównoważonego rozwoju w komunikacji i negocjacjach, Kwalikacje w zakresie wykorzystania cyfrowych narzędzi, Kwalikacje w zarządzaniu projektami z elementami zrównoważonego rozwoju
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Moduł 1: Podstawy komunikacji interpersonalnej i negocjacji | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Moduł 2: Zielone kompetencje w komunikacji oraz prowadzenie procesów negocjacyjnych | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Moduł 2: Zielone kompetencje w komunikacji oraz prowadzenie procesów negocjacyjnych | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Moduł 2: Zielone kompetencje w komunikacji oraz prowadzenie procesów negocjacyjnych | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Moduł 3: Cyfrowe narzędzia wspierające zieloną komunikację i negocjacje | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Moduł 4: Komunikacja i negocjacje oparte na danych i monitorowanie wyników | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Moduł 5 Podsumowanie | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Moduł: 5 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Moduł: 5 egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Moduł 5: zakończenie w wręczenie certyfikatów | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 260,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 260,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,86 PLN
- W tym koszt walidacji brutto100,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Grzegorz Zięba
W działaniach coachingowych, terapeutycznych i szkoleniowych wykorzystuje wybrane narzędzia z zakresu Techniki Uwalniania, NLP, Time Line Therapy i Storytellingu oraz Techniki Transformacji. Łącznie przeprowadził ponad 750 godzin warsztatów, ponad 300 godzin terapii indywidualnych -łącznie dla ponad 650 uczestników.
Od 5 lat prowadzi media społecznościowe, buduje lejki sprzedażowe, kampanie reklamowe, prowadzi i zarządza usługami rozwojowymi, współzarządza sprzedażą usług rozwojowych w firmie Premium Personal Branding Anna Nitkiewicz Jankowska. Jest trenerem-praktykiem, który zna problemy branży i wie, jak je rozwiązywać.Posiada wiedzę zgodną z zakresem tematycznym usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy. Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Uczestnicy usługi dokonując zapisu na usługę oświadczają, że usługa rozwojowa odbywa się poza godzinami pracy lub w dni wolne od pracy osoby biorącej udział w usłudze.
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 026 554 lub mailem na psulkowski@gmail.com przed zapisem na usługę!