System Treningowy STRUCTOGRAM® cz. 1-4, Komunikacja w oparciu o metodologię STRUCTOGRAM®
System Treningowy STRUCTOGRAM® cz. 1-4, Komunikacja w oparciu o metodologię STRUCTOGRAM®
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne
Osoby prowadzącę działalność gospodarczą
Przedsiębiorcy
Menadżerowie
Handlowcy
Pracownicy działu sprzedaży
Pracownicy biurowi
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do rozpoznawania biostruktury klientów i lepszego dostosowania komunikatu sprzedażowego. Przygotowuje uczestnika do osiągnięcia poprawnych relacji z klientem, pracownikiem i unikania zbędnych konfliktów. Podczas szkolenia zostanie przygotowany do skutecznego finalizowania transakcji i wyróżniania się na rynku pracy. Usługa przygotowuje do rozróżniania stylów kierowania zespołem i budowania zespołu opartego na zaufaniu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zdobył umiejętność szybszego dostosowania komunikatu z osobą o różnej biostrukturze. | Kryteria weryfikacji Formułuje bardziej odpowiednie komunikaty do poszczególnej grupy osób, używając odpowiednich słów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik dowiedział się w jaki sposób biostruktura kreuje jego rzeczywistość i dowiedział się jakie są szanse i ryzyka wynikające z jego biostruktury. | Kryteria weryfikacji Analizuje w odpowiedni sposób poszczególne elementy biostruktury. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zyskał lepsze doświadczenie jak wyróżniać się na rynku pracy | Kryteria weryfikacji Potrafi tworzyć treści i wypowiedzi z wykorzystaniem metodologii STRUCTOGRAM®, która wyróżnia go na tle innych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zdobył umiejętność motywowania poszczególnych pracowników oraz wykorzystuje potencjał w relacjach z innymi. | Kryteria weryfikacji Posługuje się odpowiednią komunikacją i potrafi przydzielać zadania do odpowiednich pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zdobył umiejętność efektywniejszego dostosowania oferty do potrzeb klienta. | Kryteria weryfikacji Tworzy oferty dopasowane do osoby o różnej biostrukturze mózgu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I
Wprowadzenie do szkolenia
- Przywitanie uczestników.
- Omówienie oczekiwań uczestników.
- Ćwiczenia integracyjne.
Moduł II
Funkcjonowanie mózgu a funkcjonowanie ludzi
- W jaki sposób mózg kieruje Twoim życiem?
- Dlaczego postrzegasz pewne rzeczy inaczej niż inni i jaki wpływ ma na to aktywność poszczególnych części mózgu?
- Jak działa Structogram® ?
Moduł III
Analiza biostrukturalna: klucz do Twojego potencjału
- Analiza Twojej biostruktury: jaki wpływ na Twoje postrzeganie świata mają poszczególne kolory i ich relacja w Twojej biostrukturze.
- Jakie szanse dla Ciebie wiążą się z wykorzystaniem Twojej biostruktury?
- Jakie wyzwania związane z Twoją biostrukturą możesz napotykać?
Moduł IV
Jak wykorzystasz swoją biostrukturę, by uwolnić potencjał.
- Rozpoznanie swojego potencjału – Twoje silne strony i możliwości ich wykorzystania w pracy.
- Twoje słabe strony - jak je zrekompensować swoimi mocnymi stronami.
- Zaufanie a biostruktura.
Moduł V
Jak efektywnie zarządzać sobą w oparciu o swoją biostrukturę
- Zwiększ efektywność wykonywania swoich obowiązków.
- Buduj naturalną wiarygodność.
- Przygotuj się do wprowadzania zmian w firmie.
- Wypracuj schemat osiągania celów i automotywacji.
Moduł VI
Komunikacja w zespole
- Biokomunikacja: słownik dominacji.
- Jak wykorzystać wiedzę o mózgu w komunikacji?
- Budowanie zaufania w zespole
- Jak wykorzystać wiedze o mózgu w pracy zespołowej?
- Jak przekazywać informacje zwrotne do współpracowników oróżnej biostrukturze mózgu
Moduł VII
Zaangażowana współpraca a wiedza o mózgu
- Przydzielenie obowiązków pracownikom o różnej biostrukturze mózgu
- Sposoby na zwiększenie aktywności podczas sprzedaży
Moduł VIII
Biostruktura a klient
- W jaki sposób Twoja biostruktura kreuje Twoją rzeczywistość?
- Jak zwiększyć swoją wrażliwość na przekonania i uprzedzenia przeszkadzające w relacjach z innymi?
- Biostruktura klienta
Moduł IX
Twój produkt a sprzedaż
- Jaką biostrukturę ma Twój produkt/usługa?
- Strategia sprzedażowa
- Decyzja kupna
- Narzędzia wspierające przekaz produktu
Moduł X
Biostruktura a rzeczywistość
- W jaki sposób Twoja biostruktura kreuje Twoją rzeczywistość?
- Jak zwiększyć swoją wrażliwość na przekonania i uprzedzenia przeszkadzające w relacjach z innymi?
Moduł XI
Rozpoznawanie biostruktury innych ludzi
- Elementy poznawcze i analiza Triomapy
- Analiza poszczególnych elementow biostruktury.
- Szanse i ryzyka wynikające z biostruktury - powtórzenie.
Moduł XII
Jak wykorzystać potencjał w relacji z innymi?
- Jaki potencjał ma Twoja relacja z osobą o danej biostrukturze?
- Jakie ryzyka wiążą się z relacją z osobą o danej biostrukturze?
- Jak polepszyć relacje z innymi ludźmi dzięki znaiomości biostruktury?
- Jak rozpoznać potrzeby innych ludzi dzięki znajomośći jego biostruktury?
Moduł XIII
Istota sprzedaży: produktu, idei, wiedzy
Czynniki sukcesu sprzedawcy.
Klient: nieznana istota.
Moduł XIV
Decyzja kupna
Motywy zakupu.
Wykazywanie indywidualnych korzyści.
Moduł XV
Istota sprzedaży: produktu, idei, wiedzy
Czynniki sukcesu sprzedawcy. Klient: nieznana istota.
Moduł XVI
Sygnały produktu
Naturalne i sztuczne sygnały produktu. Odbiór sygnałów.
Analiza produktu.
Moduł XVII
Narzędzia wspierające przekaz produktu
Biokomunikacja: słownik dominacji.
Neuromarketing.
Neuro PR.
Moduł XVIII
Sprzedaż : faza kontaktu
Niewerbalne nawiązanie kontaktu.
Indywidualny dystans.
Nawiązanie kontaktu werbalnego.
Moduł XIX
Sprzedaż: faza informacji
Analiza potrzeb
Motywy zakupu
Opory zakupu
Moduł XX
Sprzedaż : faza transakcji
Sygnały zakupu
Transakcja
Follow-up
Moduł XXI
Przywództwo: podstawy
Fakty i mity na temat przywództwa.
Cechy idealnego szefa a jego biostruktura.
Biostruktura szefa a biostruktura pracownika – jaka jest zależność?
Cztery płaszczyzny efektywnej współpracy.
Moduł XXII
Rekrutacja pracowników
Jak przeprowadzić rekrutację?
Nowy pracownik w zespole.
Moduł XXIII
Praca zespołu
Jak motywować poszczególnych pracowników?
Jak dobierać obowiązki członkom zespołu, by zwiększyć efektywność?
ak przedstawić pracownikom ich obowiązki, by zwiększyć ich zaangażowanie?
Moduł XXIV
Proces przywództwa
Narzędzia wspomagające proces.
Koncentracja na faktach.
Koncentracja na celach.
Koncentracja na ludziach.
Sposoby przewodzenia a biostruktura przywódcy.
Style zarządzania i gotowość Twojego pracownika.
Moduł XXV
Przewodzenie samemu sobie
Określenie własnych celów jako przywódcy oraz członka zespołu.
Analiza poszczególnych elementów biostruktury.
Moduł XXVI
Zakończenie szkolenia
- Podsumowanie poznanej wiedzy.
- Walidacja - test teoretyczny.
- Badanie satysfakcji ze szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 463,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 463,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto153,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto153,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Urbańska
Od 1998 roku właściciel firmy edukacyjno-consultingowej - trener, szkoleniowiec, coach, doradca, terapeuta. Od 2001 roku wykładowca- prowadzenie zajęć na studiach wyższych podyplomowych.
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy-Podyplomowe studia na kierunku: Coaching, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu- Podyplomowe studia na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Krakowskie Centrum Psychodynamiczne w Krakowie- Socjoterapeuta i specjalista treningu interpersonalnego, Podstawy psychoterapii psychodynamicznej, Ośrodek Psychoterapii Psychodynamicznej w Bydgoszczy - Socjoterapeuta i specjalista psychoprofilaktyki, Uniwersytet Adama Mickiewicz w Poznaniu - Psycholog z zakresu marketingu i zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu- Mgr Historii
Od 2011 roku Structogram Master Trainer Certificate, przeprowadzenie certyfikacji dla 30 trenerów metody treningowej Structogram w Polsce.
Paweł Jarząbek
W latach dziewięćdziesiątych, jako jeden z pierwszych Polaków, uczestniczył w szkoleniu Roberta Kiyosakiego, amerykańskiego inwestora, biznesmena i autora serii książek motywacyjnych. Systematycznie bierze udział w szkoleniach Courtneya Smitha, Blaira Singera, Anthonego Robbinsa, T.Harva Ekera i Alexa Mandossiana.
Międzynarodowy certyfikowany trener systemu treningowego Structogram
Od 2012 roku trener Structogram Polska, swoją wiedzę przekazuje na szkoleniach oraz wykładach na wyższych uczelniach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Case study, ćwiczenia, szwajcarski materiał.
Adres
Adres
17.09.2025 r. - Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Al. 23 Stycznia 46, 86-300 Grudziądz
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi