Naprawa elektroniki / Etap II / Diagnostyka oraz sposoby naprawy podstawowych usterek występujących w urządzeniach elektronicznych z zastosowaniem schematu.
Naprawa elektroniki / Etap II / Diagnostyka oraz sposoby naprawy podstawowych usterek występujących w urządzeniach elektronicznych z zastosowaniem schematu.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Elektronika i elektrotechnika
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób fizycznych, przedsiębiorców i ich pracowników pracujących w branży elektronicznej i IT, którzy chcą nabyć wiedzę i umiejętności serwisowania elektroniki, i wykorzystać je w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i etatu.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Naprawa elektroniki / Etap II / Diagnostyka oraz sposoby naprawy podstawowych usterek występujących w urządzeniach elektronicznych z zastosowaniem schematu.", przygotowuje do samodzielnego i prawidłowego serwisowania elektroniki z przeznaczeniem diagnostyki usterek i ich naprawy z wykorzystaniem schematu blokowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje symbolikę komponentów elektronicznych. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje symbole używane w schematach ideowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa zastosowania poszczególnych komponentów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje zespoły komponentów związanych z gałęziami zasilania. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje struktury gałęzi zasilania w kontekście standardu ACPI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje producentów płyt głównych oraz dobiera metody pozyskiwania schematów i boardview. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje i mierzy układy tworzące gałęzie zasilania. | Kryteria weryfikacji Wykonuje analizy prac gałęzi zasilania w oparciu o tabele napięć. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Interpretuje wyniki pomiarów w kontekście występujących usterek. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Pracuje ze schematami. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiedni schemat do danego elementu elektronicznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Poprawnie analizuje schematy i zależności pomiędzy układami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przeprowadza próbę zwarciową. | Kryteria weryfikacji Omawia procedurę przeprowadzania próby zwarciowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie parametry pracy zasilacza serwisowego do przeprowadzenia próby zwarciowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwija umiejętności praktyczne związane z naprawą usterek. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednią technikę naprawy w zależności od rodzaju usterki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób fizycznych, przedsiębiorców i ich pracowników, chcących zwiększyć zakres wiedzy i własnych umiejętności. Udział w usłudze umożliwi uczestnikowi uzupełnienie i uporządkowanie dotychczasowej wiedzy z obszaru serwisowania elektroniki.
Ramowy plan kształcenia:
I. Wprowadzenie do pracy z dokumentacją techniczną.
- Omówienie komponentów elektronicznych występujących na płytach głównych laptopów - symbole w schemacie ideowym, zastosowanie, typowe usterki.
- Zespoły komponentów na przykładach gałęzi zasilania budowanych zgodnie z ACPI.
- Producenci najczęściej spotykanych płyt głównych - sposoby pozyskiwania schematów oraz boardview.
II. Nauka pracy z dokumentacją techniczną - ćwiczenia praktyczne.
- Analiza i pomiary gałęzi zasilania w oparciu o tabele napięć.
- Omówienie oraz pomiary procedury startu charakterystycznej dla ACPI.
- Analiza usterek wymagających przeprowadzenia tzw. próby zwarciowej.
III. Samodzielna praca ze schematami.
- Analiza losowo wybranych części schematu w oparciu o przykładowe płyty główne z usterkami o różnym stopniu trudności.
- Naprawa usterek o zróżnicowanym stopniu trudności z pomocą dostępnej dokumentacji.
Szkolenie trwa 40 godzin dydaktycznych i realizowane jest w kameralnych grupach, maksymalnie 8-osobowych. Każdy uczestnik stacjonarny ma do dyspozycji indywidualne stanowisko szkoleniowe Każdy uczestnik realizujący szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym ma możliwość otrzymania od nas (za pośrednictwem kuriera) wyposażenie stanowiska szkoleniowego (po ukończeniu szkolenia sprzęt zostaje odebrany przez kuriera).
Na czas trwania usługi składają się 15 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych.
Udział uczestników szkolenia realizujących je w formie stacjonarnej potwierdza papierowa lista obecności.
Udział uczestników szkolenia realizujących je w formie zdalnej w czasie rzeczywistym potwierdza raport generowany z platformy Zoom.
Wymagana jest frekwencja na poziomie min. 80%.
Szkolenie prowadzone jest z wykorzystaniem metod nauczania aktywizujących uczestników: dyskusja w grupie, burza mózgów, ćwiczenia.
Faktura za usługę rozwojową podlega zwolnieniu z VAT dla osób korzystających z dofinansowania powyżej 70% (zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 955 z późn. zm.)).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Omówienie komponentów elektronicznych występujących na płytach głównych urządzeń elektronicznych. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia, testy.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Zastosowanie oraz przykłady usterek występujących na płytach głównych urządzeń elektronicznych.(Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Podstawowe linie zasilania na płycie głównej.(Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Podstawowe linie zasilania na płycie głównej i ich zależność względem specyfikacji ACPI. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Producenci płyt PCB. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Przydatne informacje przy poszukiwaniu schematów ideowych. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Omówienie schematu blokowego. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Praktyczne zastosowanie schematu blokowego w naprawach sprzętu. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Praktyczna identyfikacja komponentów oraz źródeł poszczególnych napięć.(Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Praktyczna identyfikacja komponentów oraz źródeł poszczególnych napięć - ćwiczenia na konkretnych przypadkach. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Próba zwarciowa skutecznym narzędziem naprawy. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 Próba zwarciowa skutecznym narzędziem naprawy. - kontynuacja. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Ćwiczenia manualno-teoretyczne – praca ze schematem blokowym oraz sprzętem lutowniczym. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Ćwiczenia manualno-teoretyczne – praca ze schematem blokowym oraz sprzętem lutowniczym. -kontynuacja. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Ćwiczenia manualno-teoretyczne – praca ze schematem blokowym oraz sprzętem lutowniczym. -kontynuacja (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Ćwiczenia manualno-teoretyczne – praca ze schematem blokowym oraz sprzętem lutowniczym. -kontynuacja (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Naprawy uszkodzonego sprzętu - wykorzystanie pozyskanej wiedzy na losowo dobranych urządzeniach elektronicznych. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Naprawy uszkodzonego sprzętu - wykorzystanie pozyskanej wiedzy na losowo dobranych urządzeniach elektronicznych. - kontynuacja (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Naprawy uszkodzonego sprzętu - wykorzystanie pozyskanej wiedzy na losowo dobranych urządzeniach elektronicznych. - kontynuajca. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Naprawy uszkodzonego sprzętu - wykorzystanie pozyskanej wiedzy na losowo dobranych urządzeniach elektronicznych. - kontynuacja (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia, testy.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 289,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto132,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto107,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Piela
Kurs specjalisty IPC-7711/IPC-7721, trener, 10-cio letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie technik serwisant sprzętu komputerowego (również nabywane w ciągu ostatnich 5 lat), od 2010 roku kierownik IT serwisu Notebook Master. Średnie. Liceum ogólnokształcące.
Łączna ilość godzin przeprowadzonych szkoleń wynosi ponad 8500 godzin.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Całość opracowanych materiałów składa się z: opisów, wykresów, schematów, zdjęć i filmów. Po zakończeniu kształcenia wszyscy uczestnicy otrzymują materiały w formie skryptu dotyczące całości przekazywanej wiedzy.
Każdy uczestnik stacjonarny ma do dyspozycji indywidualne stanowisko szkoleniowe, biurka wyposażone w niezbędne urządzenia tj. lutownica na gorące powietrze, lutownica grotowa, zasilacz serwisowy, multimetr, programator oraz narzędzia manualne tj. śrubokręty, pęsety, otwieraki, odsysak spoiwa, adaptery zasilania, topnik, izopropanol, ściereczki bezpyłowe.
Każdy uczestnik realizujący szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym ma możliwość otrzymania od nas wyposażenie stanowiska szkoleniowego:
- lutownica na gorące powietrze, lutownica grotowa, zasilacz serwisowy, multimetr, programator oraz narzędzia manualne tj. śrubokręty, pęsety, otwieraki, odsysak spoiwa, adaptery zasilania, topnik, izopropanol, ściereczki bezpyłowe.
W/w wyposażenie stanowiska szkoleniowego jest przesłane i następnie odebrane od uczestnika "zdalnego w czasie rzeczywistym" po ukończeniu szkolenia za pośrednictwem kuriera.
Informacje dodatkowe
Faktura za usługę rozwojową podlega zwolnieniu z VAT dla osób korzystających z dofinansowania powyżej 70%.
Szkolenie jest bardzo szczegółowe, ponieważ zależy nam na przekazaniu jak największej ilości informacji. Łącznie trwa 40 godzin dydaktycznych i prowadzone jest przez tydzień od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:45 do 16:00.
Harmonogram uwzględnia łączną liczbę godzin szkolenia, jako 36:15 godzin zegarowych, ponieważ uwzględnia również przerwy pomiędzy blokami zajęć.
Pierwsza przerwa: 10:15-10:30
Druga przerwa: 12:00-12:45
Trzecia przerwa: 14:15-14:30
Szkolenie rozpoczyna się pre-testem weryfikującym początkową wiedzę uczestnika usługi rozwojowej i zakończone jest wewnętrznym egzaminem (post-test) weryfikującym i potwierdzającym pozyskaną wiedzę, pozytywne jego zaliczenie honorowane jest certyfikatem potwierdzającym jego ukończenie i uzyskane efekty kształcenia. Zaakceptowano regulamin "Małopolskiego pociągu do kariery" dla instytucji szkoleniowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- Do połączenia zdalnego w czasie rzeczywistym pomiędzy uczestnikami, a trenerem służy program “Zoom Client for Meetings” (do pobrania ze strony https://zoom.us/download).
- Komputer/laptop z kamerką internetową z zainstalowanym klientem Zoom, minimum dwurdzeniowy CPU o taktowaniu 2 GHz.
- Mikrofon i słuchawki (ewentualnie głośniki).
- System operacyjny MacOS 10.7 lub nowszy, Windows 7, 8, 10, Linux: Mint, Fedora, Ubuntu, RedHat.
- Przeglądarkę internetowa: Chrome 30 lub nowszy, Firefox 27 lub nowszy, Edge 12 lub nowszy, Safari 7 lub nowsze.
- Dostęp do internetu. Zalecane parametry przepustowości łącza: min. 5 Mbps - upload oraz min. 10 Mbps - download, zarezerwowane w danym momencie na pracę zdalną w czasie rzeczywistym. Umożliwi to komfortową komunikację pomiędzy uczestnikami, a trenerem. Link umożliwiający dostęp do szkolenia jest aktywny przez cały czas jego trwania, do końca zakończenia danego etapu szkolenia. Każdy uczestnik będzie mógł użyć go w dowolnym momencie trwania szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe