Sztuczna inteligencja w biznesie - szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Sztuczna inteligencja w biznesie - szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane dla właścicieli przedsiębiorstw jak również pracowników przedsiębiorstw, którzy chcą z własnej inicjatywy poszerzyć swoją wiedze na temat sztucznej inteligencji i jej tajników.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji11-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do nabycia złożonych kompetencji w zakresie biegłego korzystania z narzędzi Sztucznej Inteligencji w firmie i życiu codziennym. Po usłudze uczestnik definiuje pojęcia związane z AI oraz korzysta z wybranych narzędzi sztucznej inteligencji poprawiających produktywność wykonywanych działań. Uczestnik po szkoleniu generuje grafiki i wideo za pomocą narzędzi AI oraz sprawnie wyszukuje potrzebne informacje.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Swobodnie korzysta z aplikacji Chat GPT. | Kryteria weryfikacji 1.Definiuje podstawowe informacje związane z obsługą aplikacji ChatGPT.2. Definiuje zasady bezpiecznego korzystania z Chatu GPT. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe kwestie i pojęcia związane z korzystaniem ze sztucznej inteligencji. | Kryteria weryfikacji 1. Definiuje czym jest i jak działa AI.2. Definiuje pojęcia związane z historią i rozwojem AI. 3. Identyfikuje popularne narzędzia AI. 4. Korzysta z narzędzi Sztucznej Inteligencji w sposób bezpieczny i etyczny. 5. Dba o prywatność i chroni dane osobowe korzystając z AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Obsługuje narzędzia AI do tworzenia i edycji grafik. | Kryteria weryfikacji Generuje i edytuje obrazy przy użyciu narzędzi z AI, takich jak Canva DreamLab, Freepik, itp. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Obsługuje narzędzia AI do tworzenia i edycji wideo. | Kryteria weryfikacji Generuje i edytuje wideo przy użyciu narzędzi z AI, takich jak CapCut i inne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Obsługuje narzędzia Sztucznej Inteligencji do wyszukiwania informacji. | Kryteria weryfikacji Swobodnie wyszukuje informacje wykorzystując narzędzia Sztucznej Inteligencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Obsługuje narzędzia AI zwiększające produktywność w biznesie i codziennym życiu. | Kryteria weryfikacji Swobodnie korzysta z narzędzi Sztucznej Inteligencji wspierających codzienną pracę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: 8h
Temat: Wprowadzenie do AI. ChatGPT w praktyce.
(ZAJĘCIA TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE)
Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (TEORIA 2,15h )
ChatGPT w praktyce (PRAKTYKA 3,45 h)
Dzień 2: 8h
Temat: Grafika AI – tworzenie i edycja obrazów
(ZAJĘCIA PRAKTYCZNE)
Dzień 3: 8h
Temat: Generowanie wideo z AI
(ZAJĘCIA PRAKTYCZNE)
Dzień 4: 8h
Temat: Wyszukiwanie informacji dzięki narzędziom AI
(ZAJĘCIA PRAKTYCZNE)
Dzień 5: 8h
Temat: Większa produktywność dzięki AI. Walidacja (ZAJĘCIA PRAKTYCZNE)
Większa produktywność dzięki AI. (4,5 h)
Walidacja (1,5 h)
Walidacje przeprowadzać będzie inna osoba niż osoba prowadząca usługę.
Składać się będzie z trzech etapów :
1) Test Teoretyczny
Walidator rozda kursantom test z pytaniami z możliwością wybrania jednej odpowiedzi z podanych.
2.) Obserwacja w warunkach symulowanych
Walidator zada uczestnikom szkolenia zadanie podczas, którego będzie obserwował sposób realizacji. Zadanie będzie wykonywane na urządzeniu mobilnym - tablet.
3) Obserwacja w warunkach rzeczywistych
Walidator zada zadanie do wykonanie przez uczestników na urządzeniu mobilnym - tablet a po ukończeniu będzie sprawdzał jak to zadanie zostało wykonane i czy został spełniony zamierzony efekt.
Usługi szkoleniowe w ramach projektu są realizowane w godzinach dydaktycznych tj. 1
godz. = 45 min
Przerwy:
1 przerwa: 10:15 – 10:45
2 przerwa: 12:00 – 13:00
3 przerwa: 14:00 – 14:30
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 37 Dzień 1: Wprowadzenie do AI. ChatGPT w praktyce | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 37 Dzień 1 : Przerwa 1 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 37 Dzień 1: Wprowadzenie do AI. ChatGPT w praktyce | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 37 Dzień 1 : Przerwa 2 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 37 Dzień 1: Wprowadzenie do AI. ChatGPT w praktyce | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 37 Dzień 1 : Przerwa 3 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 37 Dzień 1: Wprowadzenie do AI. ChatGPT w praktyce | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 37 Dzień 2: Grafika AI – tworzenie i edycja obrazów | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 37 Dzień 2 : Przerwa 1 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 37 Dzień 2: Grafika AI – tworzenie i edycja obrazów | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 37 Dzień 2 : Przerwa 2 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 37 Dzień 2: Grafika AI – tworzenie i edycja obrazów | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 37 Dzień 2 : Przerwa 3 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 37 Dzień 2: Grafika AI – tworzenie i edycja obrazów | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 37 Dzień 3 : Generowanie wideo z AI | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 37 Dzień 3 : Przerwa 1 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 37 Dzień 3 : Generowanie wideo z AI | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 37 Dzień 3 : Przerwa 2 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 37 Dzień 3 : Generowanie wideo z AI | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 37 Dzień 3 : Przerwa 3 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 37 Dzień 3 : Generowanie wideo z AI | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 37 Dzień 4: Wyszukiwanie informacji dzięki narzędziom AI | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 37 Dzień 4 : Przerwa 1 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 37 Dzień 4: Wyszukiwanie informacji dzięki narzędziom AI | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 37 Dzień 4 : Przerwa 2 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 37 Dzień 4: Wyszukiwanie informacji dzięki narzędziom AI | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 37 Dzień 4 : Przerwa 3 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 37 Dzień 4: Wyszukiwanie informacji dzięki narzędziom AI | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 37 Dzień 5: Większa produktywność dzięki AI | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 37 Dzień 5 : Przerwa 1 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 37 Dzień 5: Większa produktywność dzięki AI | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 37 Dzień 5 : Przerwa 2 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 37 Dzień 5: Większa produktywność dzięki AI | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 37 Dzień 5 : Przerwa 3 | Prowadzący Michał Pisańczuk | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 37 Walidacja efektów uczenia się usługi rozwojowej- egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 37 Walidacja efektów uczenia się usługi rozwojowej- obserwacja w warunkach symulowanych- zadanie praktyczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 37 Walidacja efektów uczenia się usługi rozwojowej- obserwacja w warunkach rzeczywistych- zadanie praktyczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Pisańczuk
Specjalizuję się w tworzeniu nowoczesnych, responsywnych stron i sklepów internetowych z wykorzystaniem HTML5, CSS3, JavaScript, Angular, NodeJS, Wordpress, WooCommerce. Zawsze stawiam na czytelny kod, dobry design i przyjazne doświadczenie użytkownika.
Poza programowaniem, interesuje mnie również UX/UI design oraz najnowsze trendy w technologii. Wierzę, że dobre projekty powstają na styku technologii i kreatywności.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi rozwojowej otrzymują:
- szczegółowy harmonogram usługi w formie drukowanej
- konspekt usługi rozwojowej
- skoroszyty z najważniejszymi zagadnieniami dotyczącymi usługi rozwojowej
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/ certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
Informacje dodatkowe
Każdego dnia szkoleniowego zgodnie z wytycznymi przewidziane są przerwy uwzględnione w harmonogramie, które są zawarte w cenie usługi szkoleniowej. Usługa odbywa się w godzinach zegarowych. Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/ certyfikat o jej ukończeniu, oraz dokona oceny szkolenia w BUR.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Urządzenie z wbudowaną lub zewnętrzną kamerką internetową (komputer
stacjonarny, laptop lub urządzenie mobilne) oraz mikrofonem.
2. Stabilne i nieprzerwane łącze internetowe.
3. Zainstalowana aplikacja Zoom (dostępna do pobrania bezpłatnie na stronie:
https://zoom.us/download).
4. Minimalne wymagania systemowe Zoom, w zależności od platformy:
o Windows: 7 lub nowszy (32-bit lub 64-bit)
o macOS: wersja 10.9 lub nowsza
o Linux: m.in. Ubuntu 12.04+, Mint 17.1+, CentOS 6.4+, Fedora 21+,
openSUSE 13.2+
o Android: 5.0 lub nowszy
o iOS: 8.0 lub nowszy
5. Do korzystania z materiałów szkoleniowych/powtórzeniowych wymagane jest
oprogramowanie do obsługi plików PDF (np. Adobe Reader).
Zalecenia dotyczące łącza internetowego (dla zajęć grupowych w Zoom):
~800 kbps / 1,0 Mbps dla wideo w jakości standardowej (wysoka jakość)
W przypadku galerii wideo i/lub HD 720p: ~1,5 Mbps
Odbieranie wideo HD 1080p: ~2,5 Mbps
Przesyłanie wideo HD 1080p: ~3,0 Mbps
Link do pokoju spotkania pozostaje ważny przez cały okres trwania szkolenia.
ID spotkania: 775 994 4982
Kod dostępu: 220224