C# (.NET) Developer II
C# (.NET) Developer II
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do początkujących programistów oraz osób z podstawową wiedzą o C#, które chcą rozwijać umiejętności w tworzeniu aplikacji webowych i desktopowych. Dedykowane jest także profesjonalistom IT, pragnącym poszerzyć kompetencje o nowoczesne technologie .NET i ASP.NET Core.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji27-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi80
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności programowania w C# i .NET do poziomu średniozaawansowanego. Uczestnicy nauczą się tworzyć zaawansowane aplikacje webowe i desktopowe z użyciem ASP.NET Core i Entity Framework, stosując aktualne wzorce architektoniczne. Kurs kładzie nacisk na praktyczne projekty, umożliwiając budowanie aplikacji uruchamianych na różnych urządzeniach, co przygotowuje do tworzenia nowoczesnych systemów informatycznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zaprojektować i wdrożyć funkcjonalną aplikację webową, stosując framework ASP.NET Core. | Kryteria weryfikacji Poprawnie działająca aplikacja webowa oceniona przez trenera podczas realizacji projektu praktycznego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik umie modelować i integrować bazy danych w aplikacjach, korzystając z Entity Framework. | Kryteria weryfikacji Stworzenie i przetestowanie modelu bazy danych w projekcie, zweryfikowane przez poprawne wykonanie zapytań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje wzorce projektowe, takie jak MVC, w celu tworzenia skalowalnych aplikacji. | Kryteria weryfikacji Ocena kodu źródłowego projektu pod kątem zgodności z wzorcami podczas przeglądu przez trenera. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęNIE
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoNIE
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
- Aplikacje desktopowe typu WinUI
- Wprowadzenie do języka XAML
- Tworzenie struktury aplikacji
- Wprowadzenie do wzorca MVVM w aplikacjach desktopowych
- Tworzenie modeli typu Widok-Model (ang. ViewModel)
- Wprowadzenie do automatycznego wiązania danych (ang. DataBinding)
- Aplikacje desktopowe typu WPF
- Wprowadzenie do aplikacji WPF
- Zastosowanie popularnych kontrolek WPF
- Wprowadzenie do delegatów i wiązania danych (ang. DataBinding)
- Implementacja praktycznej aplikacji opartej o model architektoniczny MVVM
- Wstęp do aplikacji w technologii Core i ASP.NET Core
- Omówienie zalet technologii Core
- Tworzenie projektów używając poleceń CLI (ang. CLI commands)
- Tworzenie i publikowanie aplikacji i bibliotek
- Omówienie sposobów tworzenia oprogramowania opartego o aktualne wzorce projektowe i architektoniczne
- Wzorzec architektoniczy MVC (ang. Model-View-Controller)
- Wzorzec architektoniczy MVVM (ang. Model-View-ViewModel)
- Wielowarstwowa architektura “Cebulowa” (ang. Onion Architecture)
- Projektowanie zorientowane na dziedzinę (ang. Domain Driven Design)
- Wzorzec wstrzykiwanie zależności (ang. Dependency Injection, DI)
- Paradygmat odwrócenia sterowania (ang. Inversion of Control, IoC)
- Przygotowanie rdzenia aplikacji (Core)
- Tworzenie zależności pomiędzy projektami
- Tworzenie modeli domenowych
- Tworzenie repozytorium danych
- Implementacja obiektów transportowych DTO (ang. data transfer object)
- Implementacja serwisów i kontrolerów
- Tworzenie RESTful API
- Wstęp do protokołu HTTP
- Obsługa żądań typu Get, Post, Put, Delete
- Testowanie żądań przy zastosowaniu klientów HTTP
- Aspekty mapowania obiektowo-relacyjnego
- Podejście kod pierwszy, potem baza (ang. Code First)
- Implementacja Entity Framework
- Tworzenie relacji pomiędzy obiektami
- Zapytania w języku LINQ
- Projektowanie praktycznej aplikacji internetowej .NET Core
- Przygotowanie estetycznego interfejsu aplikacji
- Komunikacja klient-serwer
- Wdrożenie mechanizmu autentykacji i autoryzacji użytkowników
- Zabezpieczenie bazy danych (szyfrowanie i hashowanie)
- Konfiguracja aplikacji z zastosowaniem plików konfiguracyjnych
- Nowe aspekty programowania obiektowego
- Interfejsy
- Typy generyczne
- Wstęp do programowania wielowątkowego
- Tworzenie metod rozszerzających (ang. extension methods)
- Programowanie aplikacji na urządzenia mobilne w .Net Core
- Wstęp do progresywnych aplikacji Internetowych (ang. Progressive Web App, PWA)
- Wprowadzenie do technologii Blazor
- Implementacja praktycznej aplikacji typu CRUD z możliwością uruchomienia na telefonach komórkowych, tabletach, komputerach stacjonarnych i telewizorach
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 C# (.NET) Developer II | Prowadzący Łukasz Adydan | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 137,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto76,72 PLN
- Koszt osobogodziny netto62,38 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Adydan
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe ALX.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Czego potrzebujesz do kursu zdalnego?
- komputer z dostępem do Internetu (zalecana prędkość łącza: min 3 Mbit/s download/upload; całkowicie wystarczające są w szczególności połączenia przez sieć komórkową, oby jedynie były one stabilne - nie zrywające się)
- przeglądarka internetowa (Chrome, Firefox, Safari, Edge itp.),
- głośniki lub słuchawki, oraz mikrofon (aby słyszeć i rozmawiać z trenerem oraz innymi uczestnikami szkolenia).
Opcjonalnie:
W miarę posiadania, można też wyposażyć stanowisko pracy w dodatkowy monitor. Jest wtedy możliwość jednoczesnego obserwowania udostępnionego obrazu (na jednym ekranie) i pracy w swoim edytorze/arkuszu/środowisku na drugim ekranie. Jeśli jednak nie posiadasz dodatkowego monitora, to również nie ma się czym martwić. Wystarczy przełączanie się między oknami w razie potrzeby, w ten sposób pracuje większość naszych kursantów.
Alternatywnie, istnieje jeszcze możliwość uruchomienia oprogramowania konferencyjnego (standardowo w ALX jest to Zoom) na tablecie lub ewentualnie telefonie Apple / Android (przy czym ekran telefonu jest jednak dość mały - kursanci raczej preferują tablety). Wtedy można uczestniczyć w sesji video poprzez urządzenie mobilne, a samodzielną pracę i ćwiczenia - wykonywać na komputerze.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe